School or University.. this is the problem


کار سختیه به مغز بیچاره م حالی کنم فردا قرار نیست بریم مدرسه..

چیکار کنم.. بوی پاییز دیوونه ش کرده..

همیشه از ماه مهر متنفر بودم، از وقتی دانشجو شدم بیشتر متنفرم!

همیشه از مدرسه بدم میومد، اما از وقتی دانشجو شدم بدجوری دلم مدرسه می خواد!

پ.ن1: امشب رفتم خرید دانشگاه!

یه دفتر صورتی با قلبهای آبی و نارنجی، یه کلاسور خوشگل و یه جامدادی اسنوپی!

خواهره یه نگاهی بهم انداخت گفت "خجالت هم خوب چیزیه..!"

نه اصلا خجالت نکشیدم.. تازه می خواستم دفتر سارا و دارا هم بخرم نداشت!

پ.ن2: راستی این دوهزار تومنی جدیدها چقدر قابل تحمل ترند..

نظرات 16 + ارسال نظر
sogol 1384/07/01 ساعت 21:59 http://guilty.blogsky.com

salam weblog e bahali dary be manam sar bezan bye

وای نگو...!
آرزو میکردم کاش مدرسه های ما اینطوری نبود!
اون وقت من باید الان میرفتم پیش دانشگاهی....چقدر خوب بود...نه؟!!
دفتر دارا سارا خریدی چسبای اکلیلی هم برا من بخر عزیز کودک...!

محمد 1384/07/02 ساعت 00:00 http://cinema.md.mihanblog.com

سلام گفتم که هر روز سر می زنم
چرا صورتی خریدی تو که می گفتی رنگ لوسیه

محمد 1384/07/02 ساعت 00:44 http://cinema.md.mihanblog.com

سلام ممنون از اینکه قبول کردی
منم بهت لینک دادم
البته ببخشید دو روزه کیبورد قاط زده بعضی از حرفارو نمی گیره

پرومته 1384/07/02 ساعت 01:03

ببخشید اشاعه کذب باعث گمراهی میشه طبق بند ۳۴ کمیساریای سازمان ملل همه کشور های WTO موظف به اجرای سار تایم در ابتدای بهار هستند .
و هیچ می دونید که ایران با این که عضو این پیمان نیست برای بالا بردن ساعات اداری این کارو انجام میده
و هیچ میدونی پرواز های کشور های عربی به خاطر رعایت نکردن پیمان روزی ۲ بار در هفته پرواز هاشون کنسل میشه
و در ضمن ساعت اصلی و جغرافیایی ما ساعت پاییزه نه بهار

داداش من مگه من گفتم حرفامو باور کنید؟!!! من حتی برای بدیهی ترین چیز ممکن هم آخرش میگم مطمئن نیستم.. یه نگاهی به جواب مریم توی پست سه شنبه بندازی بد نیست ها! این بند و قانون و ماده رو من هم نمی دونستم.. مرسی که روشن ترم کردی! بعدش هم اگه حق با تو باشه من یه روز باید برم سراغ این دبیر زمینشناسیمون که باعث شده دو سال تموم تو خماری این موضوع بمونم.. اون موقع هم که گفت الان ساعت رسمی دنیاست یادم نیست پاییز بود یا بهار.. بعدش هم من اینقدر رو دارم که با همچین سوتی های تابلویی هنوز هم این پست رو پاک نکنم! به هر حال مرسی بابت شفاف سازی!
راستی برای فهموندن یه چیز غلط باید همه ی ابعادشو گفت!

امیر 1384/07/02 ساعت 01:14 http://khate-kaj.blogsky.com

دلم مدرسه می خواد.
دلم می خواد صبح سر ساعت ۸برای هول هولکی صبحونه بخورم .اگه زنگ بخوره چی؟؟؟
دلم می خواد زنگ آخر انقدر از بغل دستیم ساعت بپرسم که دیگه روم نشه موقع برگشتن منتظرش وایستم.
دلم می خواد زنگ وسط ورزش داشته باشیم یا کلاس شیمی ر تعطیل کنیم بریم والیبال.
دلم می خواد از بوفه مدرسه کلوچه بخرم با ساندیس.
دلم می خواد .
دلم مدرسه می خواد.

شما ساعت ۸ می رفتید مدرسه؟!!!
همینه دیگه.. اگه مجبورت کنند صبح ساعت ۶ از خواب پا شی که سر ساعت ۷ تو مدرسه باشی دیگه اینقدر عاشق مدرسه نمی شدی!

سلام....
چی شده برای پستای بالایی نظر خواهی رو تعطیل کردی....
بازم قاطی کردی و اینا....
ممنونم که میای پیشم ... راستی همچین در مورد اخرین پستت که در مورد آزادی توی وب در مورد حتی فوش دادن خیلی خلی موافقم.... آره والا حتی اینجا هم راحت نیسیتیم...ولی چرا؟ به قول هیوا مسیح اینجا تنها جایی که به کسی مربوط نست ...تاتا

سلام
ممنونم که به من سر زدی چون پستهای بالاییت قسمت نظرات نداشت اینجا گذاشتم
موفق باشی

من ن ن 1384/07/02 ساعت 10:55 http://souty.blogsky.com

اشکالی نداره سرطان که نیس خوب میشی..خیلیا هستن مثه تو مغزشون اندازه هیکلشون نیس!!!توکل به خدا..مشکلت بزرگ نسی که لازم نیس بری امام رضا..شاه چراغ هم بری کفایت میکنه

لازم نکرده بیخودی دل بسوزونی خودمونیم امامزاده داریم تو شهرمون!

صبرا 1384/07/02 ساعت 11:06 http://sabra.blogsky.com

من می خوام نظر بدم ... زود باش به من اجازه نظر دادن بده . من نظر های سازنده ای دارم . یادت نیست ؟

نه تو هنوز یادته؟!!!

سلام. خوبی؟ آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی.
موفق پیروز و عاشق باشی. قربانت............ عسل

سلام.ممنون بهم سر زدی. ببین فکر کردی اگه خوشت نمی اومد پاکش می کردم. اگه اینجوری بود خودت باید تمام مطلباتو پاک می کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلخور نشو. باهات شوخی کردم.
شاید برگشتم بلاگ اسکای. چون اینجا کسی تحویلم نمی گیره. اونی هم که دعوتم کرده بود خودش اسباب کشی کرد.
به هر حال لطف کردی.
موفق پیروز و عاشق باشی. قربانت.......................عسل

هادی 1384/07/02 ساعت 19:00

من متوجه نشدم این مطلبت خاطره بود یا جک

هرجور راحتی فکر کن..

من ن ن 1384/07/02 ساعت 21:04 http://souty.blogsky.com

یکی دیگه هم مثه تو شده بود ..پاش رو از گردن قطع کردن که نمیره ولی مرد!!!یه سر برو چشمه اب گرم تاثیر داره..اگه خوب نشدی لا اقل هزیون هم نیمگی
شبها هم زود بخواب
مسواک یادت نره ها

می خونمت من

هادی 1384/07/03 ساعت 13:01

خوب تو دکتر نشدی چون هر چیزی یه استعدادی میخواهد و بیشتر استعداد تو در روندن ماشین بدون چرخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد