انتظارات زیادی دارم.
از دنیایی که هول هولکی در 8-7 روز ساخته اند و پزش را هم داده اند تازه.

خدایا ببخشید!

نظرات 16 + ارسال نظر
گلسا 1384/08/11 ساعت 20:07 http://www.golsa.blogsky.com

۱۰ سال پیش؟؟؟ داشتم فکر میکردم که من چند ساله بودم... ارررررم ۸ سالم بوده آیا هنوز من اون دوست گمشده شما هستم؟؟؟؟ خبرم کن مشتاقم بدونم چون من هم کلی دوست گم کردم...
راستی نوشته ی با حالی بود...lol

گلسا یه دختر مشهدی بود.. درست همسن خودم.. تو هم که همسن خودمی!

من ن ن 1384/08/11 ساعت 20:16 http://souty.blogsky.com

تازه توپ بودنش به اینه که ۸ روزه ساختنش...مثه این ساختمونای شخصی ساز شده روز سوم ترک میخوره تا اخر عمر هم باید دودستی بچسبیش ..اخرش هم میبینی که سرت کلاه رفته

پرومته 1384/08/11 ساعت 20:20 http://promete.blogsky.com

دنیا رو ۷-۸ روزه برای تعداد محدودی ساختن ولی آدمای پرت توش زیاد شده

خیلی معذرت می خوام ولی قبلش کسی نظر منو نخواسته بود که دلم می خواد وارد این دنیا بشم یا نه؟! پس الکی اینقدر نیش و کنایه نزن.. آدم یه چیزی بگه ها!!!

لیموی صورتی 1384/08/11 ساعت 20:23

می بخشه...

امیر 1384/08/11 ساعت 21:00 http://kargahhonar.blogsky.com

سلام از کارگاه هنر بروزم . موفق باشی

کرمتو شکر استا کریم... ببین بندت چیه تا چند روز پیش تو رو نمیشناخت!!!!!!!!!!! حالا داره عرذ میخواد....... میدونم که بهترین خدای دنیایی. الان که دارم این نوشته ها رو تایپ میکنم .... گریم میگیره...... نمیدونم. چون مهر این خدای قشنگ توی دلم بوده و هست........ من معنی دوست داشتن رو نفهمیدممممم... تا وقتی که فهمیدم تو توی زندگی چقدر مراقب منی اره یادته همون حادثه رو میگم.. میدونم که یادته.... ولی میدونم که اگه حادثه ای هم اتفاق افتاده که باعث ناراحتی من وخانوادم شده همش قضا وقدر بوده ...من هنوز هم تو رو خیلی دوست دارم....

سلام..حال واحوال....ببخشید خیلی گرفتارم تا بعد ..تاتا

یک جمله ی کلیدی انتظارات دخترها از دنیای اطرافشان تمامی ندارد .... خدایا توبه!!!!!

انتظارات من و احیانا همجنسان من هیچ ربطی به آدم نماهایی امثال تو نداره..

سلام ....تو حق داری انتظارات زیادی داشته باشی.مرسی واسم نظر می دی .

انتظاراتی زیادی هم دارد این دنیای ۷-۸ روزه... ولی خدایی اش خدا چه کرده تو این هفت روز ها!! همینکه من و تو رو ساخته خیلیه...من که میگم ادم کردن من جز اون کار هیچکس دیگه ای نیست دی:)))
جواب کامنتت رو هم دادم که بیصبرانه منتظرش بودی...بسه انتظار

نادونی 1384/08/12 ساعت 00:00

سلام....من برگشتم....
چرا اینقدر ریختی بهم... نمیدونم چه مسایلی پیش میاد که اینقدر زود روحیت رو داغون میکنی ...(افه نیست بخدا) من زیاد مطالبتت رو میخونم درسته همیشه نظر نمیدم و گاهی اجازه ندارم نظر بدم ولی وقتی کامنتای بعضی از بچه ها رو هم میخونم اونوقته که حق میم که یه دفعه میبینم قسمت نظر خواهیت بسته میشه ... از بعضیهاش خودخواهی میریزه ....

از کامنتها یا از من؟!

گلسا 1384/08/12 ساعت 03:52 http://www.golsa.blogsky.com

سلام... پس من نیستم.
من دختری شیرازی هستم تمام عمرم و هم توی شیراز بودم در حال حاضر هم انگلیس زندگی میکنم..اما جالب بود یک هم اسم هم سن و سال دارم...:)
موفق باشی..:X

احسان 1384/08/12 ساعت 03:53 http://Ehsanfela.com

salam pardis jan webloget aliye . khaste nabashi . nazarat dar moorede tabadole link chi biiiiid
ghorbanat Ehsan

صبرا 1384/08/12 ساعت 08:30 http://sabra.blogsky.com

این جمله رو یه بار دیگه هم شنیدم . نمی دونم کجا . فکر کنم تو چت از یه دیوونه . بهت گفتم فکر کنم . به نظر من اصلاْ بوی کفر نمی ده .

۱. دیوونه خودتی..
۲. اون روز هم گفتم که کفر نیست.. تو هرجور راحتی می تونی فکر کنی..

سلام. خوبی؟ دیگه به ما سر نمی زنی. باشه . ولی اینو بدون من دست از سرت بر نمی داری. حالا تو دوست داری بیا دوست هم نداری نیا.
موفق و پیروز باشی. قربانت...................... عسل

انتظار...
ما هنوز نفهمیدیم چرا تو این دنیا اومدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد