قهرمان سایه ی ترسوها!


مادرم ترسوترین زن دنیاست..

ترسوتر از هر زن ایرانی دیگه ای

احمقانه ترین ضرب المثلی که تو عمرم شنیدم: "می خوای دختره رو بشناسی مادرشو نگاه کن.."

 

می ترسه ازدواج کنم و..

_ صبح که از خواب پا میشم تا 12 ظهر سر جام غلت بخورم و خیال بلند شدن نداشته باشم..

_ از دانشگاه که برمی گردم یکراست برم سراغ آشپزخونه و منتظر بوی غذای آماده باشم..

_ سالادالویه رو همونجوری که فقط خودم دوست دارم با سس زیاد درست کنم..

_ هر وقت دوست جون زنگ زد گفت: حوصله مو داری؟ بگم: آره پاشو بیا اینجا.

_ غذا که می خورم ظرفمو بذارم تو ظرفشویی تا خود به خود شسته بشه..

_ سرعت بالا اومدن ویندوز رو با سرعت عوض کردن لباسهام بسنجم..

_ هر وقت دوست جون زنگ زد پرسید: بیکاری؟ بگم: کجا بریم؟

_ هر وقت دلم بخواد، به جای ناهار یا شام چند تا بستنی بزنم تو رگ.. (آقای همسر هم می تونه غذا از بیرون بگیره!)

_ آخر یاد نگیرم کته رو چه جوری درست کنم که به هم نچسبه.. (هرچی میگم کته ذاتش اینه که باید به هم بچسبه گوش نمیده)

 

نمی دونم این زندگی مشترک با اینهمه دست و پاگیریش چه جوری زنها رو مجبور به ادامه دادن می کنه؟!

گور بابای آقای همسر!

 

پ.ن1: لطفا یه نفر بیاد به مامانم حالی کنه که اینجوریا هم نیست.. اگه اینجوری بود که همه الان فکر می کردن مامان بنده یه پا دکتر تشریف دارن که دخترشون تازه شدن مهندس!

پ.ن2: ولی من یه خوبیایی هم دارم.. به خدا!

نظرات 25 + ارسال نظر


به نام خداوند یکتا
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگتونو دیدم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین
برای همین من تبادل دو طرفه لینک به شما پیشنهاد میکنمیم"""به چه دلیل؟
1= بازدید روزانه سایت ما بیش از 35 نفره و اگه شما هم تو وبلاگ ما باشید صد در صد کسانی هستن که از طریق ما یه وبلاگتون سر میزنن(به بازدیدهامون حتما نگاه کنید )

2 = هدف اصلی سایت ما اطلاع رسانی .آموزش در تمام رشته ها (اینترنت وب نرم دانلود نرم افزارهای جدید آرایشی بهداشتی و....)و
3 = در دسترس بودن دیگر وبلاگ نویسان و رفع مشکلات و یاری جستن ازیک دیگر
4 = معامله عادلانه دو طرفه هم ما و هم شما دوست عزیز
دوست گرامی در صورت تمایل تبادل لینک لینک ما www.partizan.blogsky.com
تو وبلاگتون بزارین و در قسمت نظرها به ما اطلاع بدین تا ما یلافاصله شما رو در قسمت پیوندها (لینکتونو) بزاریم تو سایت
با آرزوی موفقییت برای شما به امید پیشرفت هر چه بیشتر شما وهمه دوستان وب لاگ نویستان
شاد. پیروز و سربلند باشید بازم بهتون سر میزنیم
و برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر نامه ارسال کنید
arya.goodarzi@Gmail.com

صمیمانه سلام

زندگی کوشش و راهی شدن است ؛‌ از تماشاگه آغاز حیات تا به جایی که خدا می داند

با بهترین آرزوها را شما را به جمع صمیمی و گرممان دعوت میکنیم
و امید داریم این آغاز راهی باشد برای ما شدنمان

ما را یاری دهید
آسمان بلاگ اسکای با کوشش و عشق شماست که رنگ میگیرد

زمان : جمعه ۲۰ آبان . ساعت ۴ بعدازظهر
مکان : تهران ؛‌ پارک ملت ؛ کافی شاپ مرکزی پارک (‌ جنب دریاچه )

پاک باشید و آریایی
با تشکر ـــ گروه فعال گردهماییهای بلاگ اسکای

مریم 1384/08/06 ساعت 17:51 http://tardeed.blogspot.com

مامان من هم از این گیرا می‌داد. ولی حالا دیگه باورش شده می‌شه یه جور دیگه هم زنده‌گی کرد. شاید هم دیده من‌ دیوونه‌تر از این حرفام بی‌خیال شده. تو هم خیلی جدی نگیر. کاری که دوست داری بکن. می‌تونی یه همسر دیوونه هم مثل خودت پیدا کنی.(چشمک)

:: خلایق هر چه لایق ::
****

صبرا 1384/08/06 ساعت 18:40 http://sabra.blogsky.com

من هم مثل مریم آرزو می کنم . اگه یه روزی خدای نکرده زد به سرت و خواستی ازدواج کنی یکی مثل خودت گیرت بیاد . بعد یه روز من هم دعوت کنین خونتون ببینم ظرفاتون چه جوری خود به خود شسته می شن ؟

او 1384/08/06 ساعت 21:34 http://souty.blogsky.com

خوب هر کسی یه جوریه ..ولی طوری نیست از سرطان که بدتر نیست خوب میشی...در ضمن یکی از دوستای من اینجوری شد مرد...... خانم اجازه من یه خوبی از شما نام ببرم؟؟؟؟؟
اگه همینطوری پیش بری ترشی خوبی ازت میتونن بسازن..البته اگه همینطوری مثه همیشه ظرفارو نشوری..چون اگه اب بهت بخوره ترشی خراب میشه

ارتمیس 1384/08/06 ساعت 22:45

بی معرفت نکنه عروسی کنی منو دعوت نکنی؟؟؟
ناراحت نباش اگه شوهر گیرت نیومد خودم میگیرمت(تازشم...کته رو خراب نمیکنم) دوشیزه خانم وکیلم؟؟؟؟؟؟؟

نگران نباش
الان زمونه فرق کرده
قبلا اینها بود
الان فقط خود دختر مهمه که خوبش کم یافت میشه

سلام ....بابا یکم آروم تر باشی بهتره ها...اینقدرم برنامه روزانت یکنواخت نباشه...ناهارم سالاد الویه جالب نیست

سلام به مامانت . مامان نازنینی داری که اینقدر به فکرته...بده مامان
ادم به جای اینکه از سو سوک واین جور جک وجونورا بترسه از اینده یزندگی یک بچه ی استثنایی نگران باشه.۰البته من حدس زدم مامانت از سو سک واین جور جک وجونورا نمیترسه.چون مامان من میترسه نمیترسه اینجوری فکر میکنم.... بنظر من هم الان زوده که ازدواج کنی بزار یه ۱۰ ۹ سالی با رفقا حال کن. برو بیرون درس بخون نمیدونم دکترا بگیر توی مهندسی کشاورزی.... خلاصه هرغلطی میخوای بکن......... بعد اگر اقای شوهری بود؟؟؟ که خدا عالمتر است.......... بسم الله... در ضمن بحث عاشقی هم فرق میکنه اگر عاشق کسی هم هستی همین الان برو بهش برس اینو تمام دنیا میگه...

سلام . خوبی؟ فکر می کردم ماه رمضونی دیگه عقلت می آد سر جاش. ولی .........................
موفق و پیروز باشی. قربانت................ عسل

نه.... تو واقعا فکر میکنی همچین آدم {...} هی هم تو دنیا وجود داره که بیاد تو رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!.... مگر اینکه قصد خودکشی داشته باشه ( همراه با درد و خونریزی) !!!!!

اصلا به این فکر نکن که کامنتهات برام مهمه.

مهدی 1384/08/07 ساعت 13:21 http://lastword.blogsky.com

سلام من دوباره برگشتم

سلام دوست عزیز مطالبتون درعین سادگی زیبا بود خوشحال شدم نظرتون با تبادل لینک چه طوره http://sailoretanha.persianblog.com

فکر نمیکنم این فقط مامان تو باشه که ترسوئه....!

سلام....مامان من؟؟؟؟؟ نه ترسو نیست کی گفته....! راستی یواش یواش این اطلاات رو بده بتونیم یادداشت کنیم....خوب میگفتی...بقیش.... میگم زیاد سخت میگیریا.....چرا به چیزایی که داریم ارزش نمیدیم نمیدونم...بعد توقع داریم چیزایی پیدا کنیم که دارای ارزش باشه...مثه همیشه خوب مینویسی و ادمو مجبور به پر حرفی میکنی....شاد ببینمتون...تاتا

رها 1384/08/08 ساعت 04:07 http://personality.blogsky.com

سلام پردیس جون . عزیزم شوهر کردن خیلی هم چیز خوبیه . والله ما از دوشنبه ۲۵/۷ که راضی هستیم . با اینکه جوجه رو آخر پاییز میشمرند ؛ اما امیدواری تنها چیزیه که انسان رو سر پا نگه می داره . تو هم که از بقیه ی آدم ها چیزی کم نداری اگر بیشتر نداشته باشی . موفق باشی

بپ گپو 1384/08/08 ساعت 15:34 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام
بابا این همه بی انصاف نباش.
من بروزم به سر بزن
بای

سلام
من متاسفم که فال اشتباه بود خودتم میدونی که این یه سرگرمیه فقط عزیزم .
مطالبتم خیلی قشنگ بود حق با توئه

۱-من به کسی تهمت نزدم
۲-برای یکبار هم که شده از توی رویا و خیال و شعار بیاین بیرون بیبن یه سری واقعیت وجود داره و یه سری توهم متاسفانه این مقامات ما به جای نگاه واقع بینانه به قضایا خودشون و مارو دارن گول میزنن...
۳-من اصلا در مورد مظلومیت یا بیگناهی کسی حرف نزدم
۴-در مورد اسراییل هم ازش طرفداری نکردم...به رییس جمهور خودمون هم به خودش کاری ندارم به حرفش کار دارم
۵-وقتشه که از توی رویا بیاین بیرون .این حرفایی که اقایون میزنن در مورد تن ندادن به فلان و بهمان و و رژیم مقتدر فقط فقط فقط مصرف داخلی داره برای اروم نگه داشتن منو شما . گ.ل زدن ماها..کجایین که ببینین برای اروم نگه داشتن شرق و غرب دارن به چه خواری و خفتی تن میدن..با قرار دادهایی بدتر از ترکمان چای و گلستان......فک کردین من بدم میاد انرژی اتمی داشته باشیم؟؟؟؟؟واسه یکبار هم که شده احساسی نگاه نکنین ..منم مثل شما دلم برای کشو رم میسوزه..ولی اعتقاد دارم هر کسی که بخواد بر له منافع اون قدم برداره هر کسی میخواد باشه باید سرشو زد..برای من کشورم مهمتر از همه چیز هست حتی انرژی هسته ای.........انرژی هسته ای به چه قیمت..به قیمت تبدیل شدن ایران به عراق؟؟؟؟؟؟؟به قیمت به تاراج دادن تمام منابع ایران؟؟؟؟؟؟ مگه المان با اون عظمت نمی خواست تنهایی جلوی دنیا وایسه ..چی شد؟؟؟یادتون رفته بهونه های حمله امریکا به عراق چی بود..همونایی که رییس جمهور مملکت داد دست امریکا...اگه قراره بخاطر یک مشت عرب مسلمان و غیر مسلمان که بخاطر هوس بازی باباشون کشورشونو دادن به اسراییل کشور ایران دچار سر سوزنی خطر بشه میخوام سر به تن اونا نباشه.....چراغی که به خانه حلال است به مسجد حرام است..تا وقتی که توی ایران اینهمه مشکل و بدبختی هست غلط میکنه اون کسی که سنگ کسی دیگه رو به سینه بزنه..تازه اون کسایی رو که اصلا با ایران و ایرانی مشکل دارن

حوصله ی بحث ندارم..

سلام.حتما تو خوبی اما قدر مامانت رو بدون ،نکنه خدایی نکرده یه وقت یادت بیاد که دیگه دیر شده باشه.




در کلبه ای که به اندازه یک تنهایی ست
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد
من از نهایت تاریکی شب حرف می زنم
من از نهایت شب عشق حرف می زنم
اگر به کلبه ی من آمدی ای مهربان
برای من چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم!!!

شهاب 1384/08/09 ساعت 11:50 http://sky13.blogfa.com

لطفا لینکه وبلاگ منو تو وبلاگتون قرار بدید دیگه ...این ۱۰۰بار

این جمعه استقلال عزادار میشه
جمعه بعد انسانیت
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چرا نمی روزی؟؟؟(یعنی چرا به روز نمی کنی؟؟؟)
خب نکن به من چه؟؟؟؟؟
حوصلم بد سر رفته بید برا همین ویومدم از خودم نظر در وکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد