...It's the time to


_ آخ گاو مش حسن، کجایی که ببینی آبجیتو کشتن؟!

هر کی یه دلیل قانع کننده بیاره که کشاورزی چه ربطی به ریاضیات داره

یه جایزه ی نفیس (به قید قرعه البته!) پیش من داره..

چرا یادم نمیاد چی می خواستم بگم؟!

_ مربی مهد کودک دخترعمه م کرمانی بود..

بعد از دو ماه دختر عمه م همچین لهجه ی کرمانی گرفته بود بیا و ببین!

_ 4 سال پیش تابستون مشهد بودیم..

تا دو هفته بعدش فارسی حرف زدنم هم لهجه ی مشهدی گرفته بود!

_ کلاس زبان هم که می رفتم استادمون شیرازی بود..

انگلیسی شیرازی قاطی حرف می زدیم سر کلاس!

 

پس چه انتظاری از من داری.. در حالیکه معلوم نیست

روح خبیث کدوم قاتلی الان توی وجودمه؟!

خلاصه داروین جون هر چی تو بگی!

 

پ.ن1: چه حالی داری وقتی 6 ماهه کلاس زبان نرفتی

و الان اعتماد به نفست قلمبه شده که من خیلی سطح زبانم بالا رفته و از این مزخرفها..!

بعد وقتی تعیین سطح میدی به زور تو همون ترم قبلی رات میدن؟

_ اعتماد به نفسم درد می کنه!

پ.ن2: ساعت دینامیکی بدنم از کار افتاده..

بابا ما دیگه از این عربها هم عرب تریم..!

اونا که اینقدر ادعای عربیتشون میشه سالی نیم ساعتشو جابه جا می کنند فقط!

تا وقتی نمی دونستم این عقب و جلو بردن ساعتها خلاف قانون بین المللیه کیف می کردم اول مهر تا 7 صبح بخوابم..

حیف که دیر فهمیدم.!

نظرات 18 + ارسال نظر
من 1384/06/31 ساعت 11:47 http://souty.blogsky.com

اين که چيزی نيست پسر دايی من مامانش اينا ترک هستن..باباش اينا لر هستن ..مهد کودک هم که ميره معلماش اصفهانين .. اخرش به باقالی قاتوق ميگه.. ((اگوم اين بگالی گاتوگس)))

صبرا 1384/06/31 ساعت 13:59 http://sabra.blogsky.com

خب به هر حال ریاضی به همه چی ربط داره . این چیزیه که از بچگی بابام بهم می گفت....
حالامی فهمم چی می گفت / اگه توی یک رستوران بین راهی خواستی بری توالت که سایه زیر چشمت رو درست کنی اونوقت آینه نداشت . می فهمی که ریاضی هم جا سر و کلش پیدا می شه .... در مورد پی نوشت ۲ : چی کار قانون بین المللی داری ؟ من امروز ۱ ساعت بیشتر خوابیدم و بعد اومدم سر کار . و حسابی رو فرمم این کافیه.

سلام... تو کم کم داری خواننده هات رو هم دیونه می کنی آخه مگه این رسمشه... راستی یه چیزی بالاخره به روز شدم ... رفع مسئولیتی ... میای حتما ctrl+f5 بزن تا نیای بگی بازم مطلب قدیمیه

چه خودشناسی عمیقی!
تبریک میگم..!

مریم 1384/06/31 ساعت 19:07 http://tardeed.blogspot.com

من هم نمی‌دونستم جا به جا کردن ساعت‌ها خلاف قانون بین‌المللیه.

کل دنیا ساعت ایران رو به همون ساعت ۶ ماه اول سال می شناسند و حتی زمان حرکت هواپیماهاشون رو هم با همون تنظیم می کنند. یعنی این ساعت الان برای دنیا غیررسمیه.. حالا اینکه چرا اینقدر اصرار داریم برای رفع تنبلیمون اینقدر این ساعتها رو جابه جا کنیم خودم هم توش موندم..!
من هم نمی دونستم تا اینکه دبیر زمین شناسیمون روشنم کرد.. اصلا چه معنی داره یه کشوری بخواد سالی دوبار ساعتش رو تغییر بده؟!!!

من 1384/06/31 ساعت 19:49 http://souty.blogsky.com

من میدونستم اما واسم فرقی نمی کرد..شما انگار خیلی از زندگی لذت میبرین که یه ساعت کم و زیاد کیفتو رو ناکوک میکنه؟
خوب بابا راز موفقیت خودتونو به ماهم بگین.. تازه این مملکت غیر از تورمش هیچیش درست کار نمیکنه زیاد خودش. ناراحت نکن

سلام
من الان دو روز میام تو این دیوونه خونه
هر دو روز هم دل درد گرفتم
از این به بعد تو برنامه روزانه ام ۵ دقیقه برای رفتن به دیوونه خونه وقت میذارم
راستی خوب تو آمریکا هم آخر دسامبر یعنی اول اکتبر یک ساعت ساعتشون رو دست کاری میکنن
من نمیدونستم خلاف
من عاشق خلافم های سالم هستم از این به بعد روزی دو سه بار ساعتم رو به صورت خفن دست کاری میکنم مثلا ۱۰ ساعت راستی ۱۰ ساعت که دیگه غیر سالم نیست ؟ هست؟

جریان آمریکا رو من هم نمی دونستم.. ولی بی قانونی بی قانونیه چه برای ما چه برای از ما بهترون! تازه اون هم کجا
؟ خیلی مملکت تحفه ایه این آمریکا؟ کدوم کارش روی قانون بوده که حالا ساعت عوض کردنش تو چشم بیاد؟!

امیر 1384/06/31 ساعت 23:43 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
وقتی اول مهر ساعتار عقب می کشن ناخوداگاه دلم می گیره ولی اول فروردین کلی حال می ده....
تو خوبی؟

تو بهتری!

سلام رفع مسئولیتی اومدی پیش ما دیگه یه نظرم در باره شعر ندادی نکنه بدت میاد

نظر دادم که.. برو ببین!

محمد 1384/07/01 ساعت 01:22 http://cinema.md.mihanblog.com

سلام
تو بعضی کشور ها برای صرفه جویی در مصرف برق ساعت رو
تغییر میدن. داره از وبلاگت خوشم میاد برا همین از این به بعد
هر روز میام نظر میدم ..........................................
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم.البته اگه تحویل بگیری

تو بگو ریاضی چه ربطی به دامپزشکی داره آخههه؟؟؟؟:ی منم هر سری میام تهرون و برمی گردم تا یه ماه اینجا همه لهجمو مسخره می کنن!!!! من پارسال که رفتم تعیین سطح دادم چنان اشکم دراومد که دیگه پشت دستمو داغ کردم که به زبان خودم بنازم!!! یارو ممتحنه دهنمو صاف کرد...بعدهم ...آره خاک تو سر من با این ساعت ها که دیروز هر جا رفتم ۱ ساعت زود رسیدم!
پ.ن۱: قالب نو مبارک!
پ.ن۲: می بینم که این بیماری پ.ن گزاری من به همه سرایت کرده!!!!!

[ بدون نام ] 1384/07/01 ساعت 13:40

اگه واقعا حرفی برای گفتن نداری می خوام بدونم منظورت از این کار چیه؟!

سلام از جوابت و کامنتت مرسی
بعد هم من آمریکا رو برای مثال گفتم آخه در مورد دورغوزستان اطلاعات چندانی نداشتم به هر حال ببخشید
راستی ۱۰ ساعت که اشکالی نداره
یه چیز دیگه من تا ۱۵ دقیقه دیگه آپ میشم
در مورد کامنت بالایی من این بنده خدا اومده اسمش رو وارد کنه دستش رفته رو اینتر شما سخت نگیر
بعد اینکه جواب کامنتت رو هم دادم
بازم مرسی و بای

ببینم روح خفاش شب که توی وجودت نیست؟!
بعدشم مگه مملکت ما نباید با کشورای دیکه فرق داشته باشه؟ خوب اینم یه راهشه! البته همه ی اونا دارن اشتباه میکنن و ما درست میگیم!!!

من ن ن 1384/07/01 ساعت 15:10 http://ww.souty.blogsky.com

همینی که هست ..می خواستی ایران به دنیا نیای

سلام. احوال شما؟ واقعا خسته نباشی. بچه ها راست میگن. تو داری خواننده هاتو هم دیونه می کنی البته دور از جون خودم!!!!!!!!!!!!!
آخ که درمورد این ساعتا گفتی.......... چهارشنبه شب رفته بودیم مهمونی تا ساعت۲ شب بیدار بودیم. صبح جون کندم تا مثلا ساعت ۳۰/۶ از خواب بیدار شدم. با اون چشمای خواب آلود ۱ ساعت سر خیابون وایسادم ولی از سرویس خبری نشد. والله منم موندم این چه بساطیه که برا ما درست کردن.
اینا فقط ساعت تنظیم کردن و بالا بردن تورم رو به موقع و دقیق انجام میدن ولی طرحهای اجرائی و کارای حکومتیشون با تاخیر ۴-۵ ساله عملی میشه.
اه ...................... ببخشید . یادم رفته بود که زبون سرخ سر سبز می دهد بر باد. اینارو جائی نگینا.

سلام خیلی جالب ب.د زبان طنز قوی داری از اینکه بهم سرزدی ممنون . خوشحال میشم اگه اون ادرسی رو که لازم دارم برام بفرستی
موفق باشی
یا حق

خوب آیدی بده!

سلام مرسی ار این که به وبلاگم سر زدی ! می شه لینک من رو تو وبلاگت بذاری؟
ممنونت می شم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد