شهریارمشیری تو دیگه شورشو درآوردی..
نظرات 17 + ارسال نظر

سلام....
باید همچین زد توی گوشش که ۶ دور دور خودش بچرخه نه؟؟؟
ببخشید که نتونستم چند روزی بیام اینطرفا...خیلی حالم گرفتست....
شاد ببینمت....
تاتا

اوه ۶ دور!
انصافتو شکر!

سلام این خبر رو من ۳-۴ روز پیش خوندم اصل خنده داره... ماشین رو جریمه کنن گواهی نامه میگیرن خانم جریمه بشه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لابد بهش چادر روسری میدن دیگه!

افراد را مجبور به رعایت آیین و مقررات اسلامی می کند.....مجبور!!!!!چی بگم والله ولی تا اونجا من می دونم تو اسلام هیچ اجباری نیست...اگه هست یکی منو حالیم کنه لطفا.....

من هم تا همین جا می دونم..

خیلی مونده تا به رکورد من برسی.۷ ترم و ...

۷ ترم و ...
رکورد چی؟!

مریم 1384/06/19 ساعت 22:41 http://tardeed.blogspot.com

فکرشو بکن از این به بعد خواستی مانتوی کوتاه بپوشی باید یه چک پول هم بذاری تو کیفت که هی راه به راه جریمه بدی. تاز جریمه‌ی آرایش و ... هم بماند. شاید هم نمایندگان خوش مغز مجلس تا اون موقع یه غلظت سنج آرایش کشف کردن.
من موندم این همه نبوغ از کجا میاد.
من یکی که فکر کنم باید هر جا می‌رم مانتومو گروی جریمه‌ی بدحجابی بذارم.

لازم نیست..
عسل فکر اونجاشم کرده و جریمه رو تخمین زده!

ممنون که سر زدی .

پرومته 1384/06/19 ساعت 23:54

سلام
الحق که دیونه خونه یی
در ضمن پارسال فکر کنم ورود به دانشگاه رو تبریک گفتن امسال قراره کارتشو تبریک بگن؟

اون دیگه قدیمی شده حاجی!

یادم باشه دیگه پول همراه خودم بیرون نبرم:D
بهونه ی خوبیه تا در خونه که دنبالم نمیان:D

[ بدون نام ] 1384/06/20 ساعت 03:04

من از این طرح مضحک هیچ نمیخوام دفاع کنم اما نمیدونم شما چرا اینقدر حساس شدین مگر شما ((بد)) حجابین.
در ضمن در مورد اینکه گفتین اجباری در دین نیست و احتمالا منظورتون (لا اکراه فی الدین) بوده هم اشتباه میکنین شما اجباری در انتخاب دین اسلام ندارین اما وقتی مسلمون شدی
هر چی دینت گفت باید بگی چشم باید. مومن باشید ومسلمان.

من نصفه نیمه با این طرح موافقم البته! چون نفس کارش قابل تحسینه.. اما این طرز برخورد خوب کمی (ببخشید!) بچه گانه است! جوری که بخوان صورت مساله رو پاک کنند.. اصلا هم بهش حساسیت نشون ندادم.. من هم مسلمونم هم دختر! و فکر کنم حقم باشه برای مسائلی که به من ربط داره حساسیت نشون بدم.. منظور من از این پست این بود که هزار و یک راه نرفته ی دیگه وجود داره!

می گما در جواب این بالاییه خدا خودش گفته راه راست و غیر راست نشون داده شده و انتخاب با خود انسان است اینجا نمیشه گفت که منظورش به اسلامه و بگه که راه راست اسلامه چون بقیه دینا هم هستن پس هر کسی هم توی دین خودش بین انتخاب این و راه مختاره.ببخشید که یه مدت سر نزدم بهت من همش با نت مشکل دارم یه دم ویرووس می گیرم باید ویندوز عوض کنم.خوشحال میشم که بازم بیای پیشم

مرسی.. ولی جوابش رو خودم دادم!

پرومته 1384/06/20 ساعت 10:54

اکس کجا بود فقط با شور جوونی

آره اولش همه همینو میگن!

قاصدک 1384/06/20 ساعت 11:06 http://payizan.blogsky.com

سلام

شنیده بودم چی بگم والله!!

عبدالحسین 1384/06/20 ساعت 14:53

بابا مشروط شدن دیگه

ارتمیس 1384/06/20 ساعت 20:52

من اون ارتمیس خوبه هستم قربونت که حال سعیدو گرفتی .دمت گرم .بابا دست خوش

با اون شوخی نکن.. اون الان عزادار دوربینشه!

این کی هست حالا؟

نماینده جونمون!

مهدی اسماعیلی 1384/06/21 ساعت 00:57

بازم به وبلاگ ما.خیلی مسخرس.

کامران نجف زاده 1384/06/21 ساعت 10:03

۲۰ .

تو خودت نمره ی بیستی..
تو مثل هیچ کسی نیستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد