چقدر وبلاگ بعضیا کلاس بالاست..

قالبهای سنگین، رنگهای سنگین تر

لینکدونی حجیم، کامنتها 50 به بالا..

و چقدر وبلاگ بعضیا لوسه..

قالبهای جلف، رنگهای جیغ

لینکدونی فدام شی!، کامنتها هم همه فدات شم

 
پ.ن: به هیچ کی برنخوره لطفا!

پ.ن: امروز کارت عضویتم اومد!

میگن آدم وقتی یه کار خوب می کنه نباید جار بزنه..

من دارم جار می زنم؟!

*لطفا این کارت را همیشه به همراه داشته باشید و خانواده ی خود را نیز از این تصمیم آگاه سازید* (!!!)

بابا اینا چه دلشون خوشه.. خانواده که سهله.. فکر کنم کل ایران فهمیدن قضیه رو!

حالا کاش تا اون موقع زنده بمونم. حداقل مرگ مغزی بشم وگرنه پاک آبروم تو در و همسایه ها میره!

دیگه هیچ کوفتیم نیست.. قلبم هم تا اطلاع ثانوی می تپه! باید بتپه!
نظرات 19 + ارسال نظر

سلام
خیلی ممنون که به من سر زدی
قدری وبلاگت را عریض وطویل کن
برو تو صفحه یادداشت ها
دکمه تنظیمات عمومی را بزن سپس برو در انتهای صفحه تنظیمات عمومی اون عدد ۷ را به عدد ۲۰ تبدیل کن وسپس بعد از این تغییرات دکمه آخر را بزن تا این تغییرات سیو وذخیره شوند.
بازم به من سر بزن خوشحال میشوم

!!!
عمدا کم حجمش کردم..
اینایی رو هم که گفتی می دونستم!
بعدش هم اینا ۵ تاست نه ۷ تا!
به هر حال ممنون.

سلام...بابا تو چه دل پری داری... بیخیال...راستی در مورد مطلب بلاگه خودم باید بگم تو خودت و زیادی دست کم گرفتی عزیزم...خوشحال شدم سر زدی...بازم از این کارا بکن...تا بعد
...با بای...

منظورم با تو نبودها! این وبلاگهای رنگی..
نه بابا.. من همونیم که گفتم.

سلام..
خودت گیج می زنی..!!!
الان هم که آنلاین بودی جواب ندادی... ؟؟!!!!!!!!!!!!
به سلامتی باز که لینک ها رو برداشتی ..
پس خودت گیج میزنی..
کارت اهدا هم که بهت رسید ..
خوبه ..!
منتظر هستم .. حالا کی هست؟؟!(چشمک)
میبینم که کنتورت هم داره میره بالا..
اینا همش .. از خوبی منه که لینکت رو گذاشتم..( بازم چشمک)
خودت گفتی نباید جار زد ولی من زدم..
بای
*********************************************
E n r i q u e OnLine

سلام
مرسی بهم سر زدی. فکر نمی کردم بلاگ اسکای رو بتونم ببینم. خوشحالم که موفق شدم.

ناخدا 1384/06/15 ساعت 14:31 http://bandari.blogsky.com

ا

!!!

۶۶۶ 1384/06/15 ساعت 15:20 http://hezbebad.mihanblog.com

سلام .
باهات موافقم اما چه می شه کرد .
منم حال و حوصله ی وبلاگ های فدات شم رو ندارم .
راستی قرار بود به من صفر بدی چی شد .
به خدا من دلم واسه صفر لک زده .
راستی دو تا خط هم کنارش بزار .
به امید دیدار به منم سر بزن ( البته اگه وقت کردی )

سلام. به نظر من مدتیه که خیلیا وبلاگو درست میکنن که بگن ماهم وبلاگ داریم اون چیزی که مهمه مطالبشه که اونم...
بگذریم..
منم بروز هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی.
خداحافظ

[ بدون نام ] 1384/06/15 ساعت 17:41

شوق زندگی بخشی مبارک.

ممنون آقا یا خانم بی نام!

گلی جون 1384/06/15 ساعت 22:29 http://girl.blogsky.com

یه سوال
خاطراتتو چه جوری می نویسی؟؟؟همشو مو به مو؟هر روز؟هر شب؟هر لحظه رو؟؟؟

اصلا آدرس بده یکیشو پست می کنم خونه تون.. این جوری نمیشه آموزش داد! نامحرم زیاده!

سلاممممممممممم :) پ.ن۱: نه بابا! اینجا خوشبختانه چندان مهم نیس کی از چی بدش میاد! پ.ن۲: مامان اینای من هنوز نفهمیدن قضیه رو. الان میرم بهشون میگم!!! (ولی کار خوبی کردی. ایول!)

پرومته 1384/06/15 ساعت 23:27

سلام
ممنون... همه رو آب کردی

به خدا منظورم با کس خاصی نبود..
فقط نتونستم اسم ببرم..
ای داد بیداد یکی بیاد منو نجات بده..

بلاگ توپ 1384/06/16 ساعت 01:00 http://blog2p.tk

سلام
این نظر لطف شماست
امیدوارم از کد ها به دردتون خرده باشه
خدا نگهدار

حبه 1384/06/16 ساعت 06:58 http://maryam1369.blogfa.com

سلام
خوفی؟
هر چند که وبه من جزو لوس هاست
اما بازم دوست دارم بیایم به وبم
بازم تو شجاعت شما موندم
من که جرات نکردم!!!
موفق باشی

اگه بودی که هی یه روز در میون نمیومدم اونجا!

الان یعنی همه ی اعضای بدنت بیمه است دیگه؟!!!! واقغا بهت حسودیم میشه!!!! حالا میتونی راحت تیکه تیکه بشی نه؟!!! خوش به حالت....راستی منو add کن: sogand_1 باهات کار دارم!(مشکوک شدی الان میدونم!!!!!((: .... )

مشکوک که نه.. خودمونی ترش میشه فضول!

سلام.... چه قدر باهال مینویسی از خنده قش کردم

نمی دونستم اینجا جوکستانه!!!

سلام خیلی باحالی تو ... حالا یه سوال ... نه ۲ تا وبلاگ تو جزو کدومشونه مال من جزو کدوم... بروزم بهم سر بزن

جز هیچ کدوم..
همیشه یه حالت سومی هم وجود داره!

پرومته 1384/06/16 ساعت 15:56

منم منظورم خودم نبود... هیچوقت به خاطر کاری که نکردی معذرت خواهی نکن...اون جمله رو هم برگردون

نجاتم دادی!

گلی جون 1384/06/16 ساعت 18:52 http://girl.blogsky.com

خدایی آدرس بدم پست می کنی نامرد؟؟؟؟؟
میشه تو این ایدی آف بذاری برام؟
girl_javan

باهات موافقم! بالاخره یکی پیدا شد ثابت کنه من مرد نیستم! آره میگم..

آم من حرفی ندارم ولی جالب بود پاسخ بدی سر خودت کلاه رفته سر بزت به منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد