!..Innocent


شک نکن این هندیا فیلم اعتراض رو از روی داستان یوسف (ع) و زلیخا نوشتن!

آخی یوسف (ع) جون.!

چی می شد اون موقع که زلیخا داشت وسوسه ت می کرد

موبایل سامسونگت رو روشن می کردی

و اون وقت همه ی حرفاتون ضبط می شد؟!!!

این جوری دیگه چند سال هم آب خنک نمی خوردی..

پ.ن1: برید گوشی سامسونگ بخرید.. خیلی باحالن به خدا!

پ.ن2: متوجه شباهت حیرت انگیز داستان حضرت یونس (ع) توی دهن ماهیه و پدر ژپتو تو دهن نهنگه شدین؟!

حالا کی از رو دست کی دیده خدا می دونه!

پ.ن3: من امروز واقعا یه چیزیم میشه.. منتظر یه بلای آسمونیم که سرم بیاد! 

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام .. ممنون که سر زدی ... خوشحال شدم ... بازم پیشم بیا .. خوشحالتر بشم ... موفق و شاد باشی ..

به نظرت اول پدر ژپتو بود یا حضرت یونس؟درضمن دیروز رفتم پردیس.بچه های خدمات دارن زحمت می کشن حتی آسفالت رو هم سبز کنن چون همه جا رو دارن آب می دن

نظری ندارم..!
ای بابا هر کار کنند پردیس پردیسه..
با تمام سگها.. شترها.. و دیوونه های توش.

نادون 1384/06/08 ساعت 12:25 http://n-a-d-o-n.blogsky.com

سلام....
خیلی زا مطالبت رو خوندم
خیلی حال کردم
یه جورایی مشکل روحی داری مثه خودم...
خیلی باحالی
خوشحالم مشم بتونیم همیشه بهم سر بزنیم و مطالب خرچنگی همدیگه رو بخونیم...
همیشه سورو ورو گنده و چاق و خوسگل باشی...همیشه شاد و سرزنده باشی...ببین از این فالگیرا بیتشر قوربون صدقت رفتما......
تاتا

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

وای استغفرالله(چشمک) سلام ازت ممنونم که اومدی شاد باشی و موفق

بازی بازی با دم شیر هم بازی
راستی گفتی که تو دختری خوب کردی که گفتی من با دختر جماعت میونه ی خوبی ندارم در ضمن من اصلا اسم وبت رو نخوندم فقط اومدم و نظر دادم در کل دستت درد نکنه دیگه هم برای من چیزی ننویس بای

من هم با مغرور جماعت میونه ی خوبی ندارم..

سیاوش 1384/06/08 ساعت 18:53 http://www.king.blogsky.com

حالا زلیخای داستان ما کیه ؟؟؟؟

مریم 1384/06/08 ساعت 21:04 http://tardeed.blogspot.com

فکر کنم خدا قبل از این که داستان حضرت یونس رو برای بقیه تعریف کنه کارتن پینوکیو رو دیده.
از گوشی سامسونگ نگو که یکی داشتم بی‌چاره‌ام کرد. هر وقت لازمش داشتم آنتن نمی داد. فکر کنم یوسف هم باید نوکیا می‌خرید تا آب خنک نخوره.

امیر 1384/06/09 ساعت 02:54 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام .بلا شدیا...
حرفایی می زنی که باید گفت بلا شدی...
babye

امیر 1384/06/09 ساعت 09:24 http://kargahhonar.blogsky.com

... سلام .

سلام....خوبی...ممنونم از نظرات کارشناسیت....ما که خودمون اعتراف کردیم یه چیزیمو میشه حالا شما هم روش صحه بذار تا دلت بخنکه....(شوخی) مرسید از لفتت من یه مقدار تغییرات دارم انجام بدم با اجازشت بعدش میخوام لینکتونو اضافه کنم شما هم اگر پایه بودی بعمل ......شاد ببینمت و پر طراوت اینقدرم گیر نده به یونس و یوسف و پینیکیو....ببخشید پینیکیو دیگه گیره بدی ایراد ندارهولی اون دوتا دیگه شاید دست به یکی کنن را...ما رو چه به این کی کی تقلب کرده ...بخیل نباش اگه خودت نمیتونی از روی دست کسی ببنی.....(نیش)....تاتا دوستی خوبم

سلام.چه فکر بازی.من تا به حال به شباهت ها فکر نکرده بودم.

سلام پردیس خانوم چطوری خوبی ؟ چه خبر ؟‌ خوشی ؟ بابا صمیمیت با پیامبران .. راستی من به حرفت گوش دادم سه سامسونگ خریدم ( دو نقطه دی ) یه سری به من بزن به روز کردم .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب ||

کامیرا 1384/06/09 ساعت 23:39

چرا شما وبلاگ نویسی رو از روی من تقلید می کنی ؟ تیتر های انگیلیسی رو می گم. حتما باید اینجا برات کامنت بذارم ؟ در ضمن، روی چیز هایی که اینجا می نویسی بیشتر فکر کن.
یه کم یاد بگیر جدی باشی. زبان طنز زیادی هم خوب نیست، حال آدم رو به هم می زنه.

من؟
مگه انگلیسی رو شما اختراع کردی؟!
من از رو یکی دیگه تقلید کردم..
فکر می کنم..
آره خوب نیست. من هم طنز نمی نویسم..

سلام... یه چیزی چرا اصلا فیلم هندی نگاه می کنی... تمام فیلم هندی ها ضایع هستن..سناریو هاشونو میشه ۱ روزه نوشت...کارگردان خوب سراغ داری...

علیک سلام..
نمی دونم..
نه ندارم..

به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد