روزی روزگاری ایران۲


چقدر زود دیر شد!
۸ سال یعنی یه پلک زدن کوچولو...
خداحافظ آقای خاتمی!
نظرات 7 + ارسال نظر
بچه بد 1384/05/12 ساعت 18:49 http://www.bachehayebad.tk

به شما مربوطه این حرفا !
یه کار نکن یه حالیم به تو بدیما
حواستو جمع کن

چقدر زود دیر شد؟؟؟!!!!!!!!!
آره زود دیر شد..
می خوای چی بگم ... دل منم پره ...
هی..بچه بد چته تو ..
فکر کنم تو دلت گوش مالی می خواد..!!!

****************چشمان محزون*****************

سلام دبوونه خانوم خوبی ؟ آره آخه یه مدت که تو که نیستی روت بخندم واسه همین به پیسی رسیدم !!! مواظب خودت باش آپ دیت کردم یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب ||

سلام:
مرسی که به من سر زدی.
اما اسکارلتی که من روی وبلاگم گذاشتم به معنیه رز مخملیه.

من فکر کردم اسکارلت بر باد رفته ست!

امیر 1384/05/13 ساعت 01:41 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام.گاهی دلم می خواد بگم خاتمی کبیر ولی وقتی فکر می کنم می بینم کبیر که نباید خجالتی باشه.من مسافرت بوداهه و الا خیلی زود سر زداهه...

کجاهه؟!

سلام خوشحال شدم که به من سر زدی درباره این که خیلی زود دیر شد از تاریخ ۱۸ تیر دیر شد خیلی هم دیر شد بیشتر از اون چه که فکرش رو کنید خاتمی آدم خوبی بود اما رئیس جمهور .................................... به من سر بزن خدانگهدار

((ناگهان چقدر زود دیر شد))
اینجا مجالی برای تفکر نیست
باید امروز رفت
از (هاورماس )هم چیزی نتراوید
اسلحه (ارنستو) انتظار دستان من وتو را در سر می پرورد
پیروز باشی

یه کلمه از حرفاتو هم نفهمیدم!
آخه من از خارج اومدم زبون مادری شما رو بلد نیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد