مامان کاش تخمگذار بودی

شاید وابستگیهامون کمتر میشد... شاید

 

نظرات 5 + ارسال نظر

salam doste khobam weblaget ghashang bood be manam sar bezan va vasam nazar bede mamnoon misham rasti ba tabadole link che torin?age maieli kodeta vasam comant bezar kod eman ra ham khodet gharar bede vaghti omadam dobare behat sar bezanam mibinam mamnoon comantama khondi daste ali yaretoon khodanegahdaretoon

خیلی باحال بود و خیلی با مفهوم..یه طنز با یه معنی عمیق:ی....من مکانیکم

با حرفات بد جوری زدی توی ذوقم..!!!

۱- وای ... تو که گفته بودی عشق انریکه داری... اونوقت فقط بایلاموسش رو داری..وا!!!... من فکر کردم. که .. اوه..

۲- در مورد اون علف هم.. میگم اگر ۴ تا در و بری هم پشتش مینداختی بد نبود.... سنگین تر بود خب...
توی این شونصد سال زندگیم یکی انریکه ایی ندیدیم..
اینم از تو که زدی توی ذوقم.. خب حقمه میدونم..

آخر همه اینا... منم میگم..: هیچی بی خیالش!

*مطلب به این قشنگی نوشتی خب من چی بگم!!؟

*****************چشمان محزون*****************

من نگفتم عشق انریکه م! دوستم اینو گفت... بد برداشت شده!... ولی خوب ازش بدم هم نمیاد!

خ...... 1384/05/06 ساعت 11:44

نه مادر همیشه مادره.راستی نمی خوای یه دستی به سر و روی قالبت بکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا!
هر وقت تو اسمتو بگی...

من (عبدالحسین ) مهدیسما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد