احمقترین موجودات عالم یا طویله ای به نام پردیس!


 

اگه من جای خدا بودم از خلق دو نفر پشیمون می شدم..

موجودی به اسم مدیر گروه و موجود دیگه ای به اسم استاد مشاور.. مشاور؟!!!!!!!!!

وقتی میگم چرا این همه بلا باید سر من در بیاد؟ میگه خانم محترم خوب من لابد حواسم پرت بوده یه چیزی گفتم..!

میگم به جهنم تو حواست پرته.. ولی این استاد مشاور مگه کارش مشاوره نیست؟!!! چرا سرخود اینجوری واسه من انتخاب واحد کرده؟! که حالا مجبور باشم 3 واحد از همین 14 واحد رو هم حذف کنم؟!!!

میگه درک کنید خانم.. ایشون تازه اومدن اینجا هنوز کاملا توجیه نشدن و خبری هم از درسهای پیشنیاز ندارن!!!

آخه گلابی! اینکه ادعاشه 20 ساله خیر سرش تو این کاره هنوز توجیه نشده؟!!! اون وقت از من چه انتظاری داری؟!

 

همه میگن.. خودم هم دارم ایمان میارم که اصلا نباید پامو هم میذاشتم تو این خراب شده.. خراب شده.. دیوونه خونه.. نه بابا طویله!

 

ترم اول که اون جوری شد و به خاطر جابه جایی سرخود ساعت امتحان یه صفر خوشگل روانه ی کارنامه م شد و مشروط..

ترم دوم هم که از اولش داره اینجوری پیش میره..

ترم سوم معلوم نیست چه بلایی سرم بیاد! شده عین جریان تابستونه! بدشانسی پشت بدشانسی.. حالا با اینهمه اتفاقات غیرقابل پیش بینی هنوز هم من گناهکارم؟ هنوز هم تقصیر منه؟!!!  

 

تنها فرق مرگ با پردیس اینه که مرگ کنکور نداره.. اینو یه بار دیگه هم گفته بودم ولی صد بار هم بگم باز هم کمه!

 

به نحو احسن دارم دیوونه میشم.. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم..!