فروردین، اردیبهشت، خرداد

تیر، مرداد، شهریور

مهر، آبان، آذر

دی، بهمن، اسفند

 

حالا از اول!

 


 
پ.ن:
16 روز دیگه انسانیت عزادار میشه.. ببینید کی گفتم!

نظرات 27 + ارسال نظر

بیچاره انسانیت در ماه آبان
من اول شده ام ای جانمی جان
شعر رو داشتی؟

(.................*********....................)

سلام پردیس جان خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی و هیچ مشکلی نداشته باشی .. نماز و روزه قبول .. چه اتفاقی داره میفته ؟؟ معمولا میگم حیوانات ۱۲ دقیقه زودتر میفهم که زلزله یا یه اتفاقی میخواد بیفته اما تو چجوری در مورد ۱۶ روز دیگه میگی ؟؟ نکنه خیلی حیوونی ( جنبه شوخی که داری ؟؟!‌!‌‌) . به روز کردم یه سری هم به من بزن خوشحال میشم . منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌پسر جنوب و پشت کنکوری ||

ما اجنه اصولا وقایع رو حتی چند سال قبلش هم می تونیم پیش بینی کنیم!

شهاب 1384/08/04 ساعت 17:29 http://www.sky13.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری ...یه سر هم به ما بزن

پردیس جان با درود.......
نفهمیدم کی به کیه؟
وچی به چیه؟
پانزده روز دیگه میام ببینم چه خبره!
سالم وخندان باشی

مریم 1384/08/04 ساعت 20:05 http://tardeed.blogspot.com

انسانیت خودش هنوز نمرده؟ مطمئنی؟

انسانیت ۱۸ سال پیش تو همچین شبهایی مرد..

لیموی صورتی 1384/08/04 ساعت 20:18

انسانیت عزادار خودشه...بالاتر از این؟

16 روز دیگه چه خبره؟! گمونم مخ داری میزنی. خوش باشی هنرمند.

دارم مخ خودمو می زنم..!

او 1384/08/04 ساعت 21:42 http://souty.blogsky.com

عمرا ۱۶ روز دیگه همین اش همین کاسه......

من 1384/08/04 ساعت 21:42

یوهووووووووووووووووووو
۱۰۰۰۰مین بازدیدکننده ی اینجا خودمم!!!

زرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک٫
!
فکر کنم مناسب باشه

سلام ...۱۶ روز دیگه ؟خدا رحم کنه ...قربون دستت این نظراتو می ذاری که من عقده ای نشم و نظر بدم ...

مبارکه ۵ رقمی شدی
دعا کنید برای جمیع مجنونین

پرومته 1384/08/05 ساعت 11:34 http://promete.blogsky.com

میگما ... ۱۶روز یگه تولدته ؟
من که یادم نیست ولی مطمئنم وقتی به دنیا اومدی بشریت داشت با تولدت کنار میومد که البته هنوز کنار نیمده

چطوری به این نتیجه رسیدی؟!!! بله خوب.. تو اون موقع شیرین عقل تر از این بودی که همچین رخداد مهمی یادت باشه!

ارتمیس 1384/08/05 ساعت 12:24

عزیزم ۱۶ روز دیگه بشریت عزادار نمیشه .(نسل بشریت منقرض میشه)(تولدت مبارک)

سلام ... واقعا 16 روز دیگه (الان میشه 15 روز) تولدته؟یه ندا بده ....راستی بیچاره الاغ ها .نه؟ ....مرسی به من سر زدی .

۱۵ روز دیگه انسانیت عزادار میشه
شمارش معکوس برای عزادار شدن انسانیت آغاز شد.

ای بابا ما که همیشه عذاداریم . دگه بی چه ....
----------------------------------------------
مه که احساس دلم بی تو وا نغمه اگم
تا بشی شادی خلخال مه همه فنی ادم
----------------------------------------------
خوش بشی و فقط همی و بس .

هه هه هه من می دونم ۱۶ روز دیگه تولدته!!!!!!! من ۱۳ روز دیگه تولدمه!!! چقدر ماه خوبیه این آبان! خیلی باهاش حال می کنم! راستی چه عجب می شه کامنتوند!

سلامممممممممممممم :) مساله اینجاس که انسانیت هر سال ۱۶ روز دیگه عزادار میشه!

16 روز دیگه ؟؟؟؟

مثل اینکه اینجا واقعا دیوونه خونه ست!!!

به منم سری بزن

رها 1384/08/06 ساعت 05:44 http://personality.blogsky.com

پردیس جون تو رو خدا این چیزا رو ننویس . می بینی مردم بالا چیا برات گفتن . خوبیت نداره . تا بعد از عید فطر که می ریم دیوونه خونه نمی بینمت . از حالا دلم برات تنگ شده و عید رو هم پیش پیش بهت تبریک می گم .

چون زرشک دوست داشتی اومدم...
حالا .. این ملت ...
عزاداریشون خدا کنه به هفتم و چهلم نکشه..
منم ببین کی گفتم..
آپم...دوست داشتی بیا..
*************************

سینا 1384/08/06 ساعت 13:57 http://www.sina-s.blogsky.com

salam
mr3o be man sar zadi aziz khoshhal shodam ama man hanooz updatam tamoom nashodeh bood ama lana tamoom shodeh hatman sar bezan aziz mr3o bye
:-*=;@};-
:x;):-*=;

امیر حسین 1384/08/06 ساعت 14:23

بابک 1384/08/06 ساعت 16:09 http://1234567.blogfa.com

تولدت مبارک...... تولدت مبارک من پیش دستی کردم..... ولی پول کادو خریدن ندارم... انسانیت همین الانش هم عزاداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد