مرد رویاهای یک دختر تاریخ دان (دختر خاله م): آرش کمانگیر!
مرد رویاهای یک دختر مهندس کشاورز (خودم): مندل!

دیشب به این نتیجه رسیدیم...
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 1384/04/30 ساعت 09:48 http://lastword.blogsky.com

تو واقعا نابغه ای ...

جدی؟!

لیمویی 1384/04/30 ساعت 15:39 http://pacific.blogsky.com

اونوقت مرد رویاهای من کیه؟!...
لابد نلسون ماندلا...!!!!

شاید!

بی ذوق می دونی چقدر کاربرده

ولی به هر حال از اینکه سر زدی ممنون

وبلاگت هم خیلی پر باره

اتفاقا کلی هم ذوق کردم و اون عکس خوشگل رو هم ذخیره کردم...

پس پسرا چی؟!!!!!!!!!!!!!
منم نخود ..زنم هم باقالی...دیگه..بهم میایم..
مخصوصا توی آش

بهتره یه فکری واسه خودت بکنی و یه نفر رو پیدا کنی! من اون زنه رو توی تابلوی لبخند ژکوند پیشنهاد می کنم!
هنر می خوندی دیگه؟!

سلام
خوبین
مرسی که به لاگ من سر زدین
سنسیز در ترکی به معنی بی تو و زور هم به معنی سخت دشوار
سنسیز زور یعنی (بدون تو سخته)
بای

چه جالب!

سلام
آرش یه اسطوره است واسه ایران و ایرانی
یه کسی مثل بزرگ مردایی که کم میشناسیمشون، ازشون کم میخونیم ، دربارشون کم مینویسیم ، وشاید گاهی فراموششون کنیم .
ولی نبایدیادمون بره
که ایران با یاد اونا تا ابد زنده است...

من عزیز!!! با اینکه تو رو نشناختم ... اما از اینکه می بینم به ادبیات علاقه داری و هم دانشگاهی خودم هستی . واقعا خوشحالم . من عزیز !!! تو نمی خوای چیزی در مورد فرهنگسرا بنویسی ؟ اوه من از غیر بومی ها چه انتظاری دارم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد