تعطیل


یکی از اون دو تا وروجکها که بادیگاردشون بودم الان بیمارستان بستریه...
تا اطلاع ثانوی وبلاگ بی وبلاگ...
نظرات 6 + ارسال نظر

سلام...
چی کارشون کردی این وروجک ها رو...!!!!!!
منو بگو خواستم از روش تو استفاده کنم..واییییییی( شوخی بود * محض احتیاط اینو گفتم* )
این قالب وبلاگت می خوای چه جوری باشه؟؟؟؟؟؟
غمگین ...شاد...رومانتیک.. یا ساده؟؟؟؟؟
هر چی توی ذهنت هست بگو...
راستی... به نظر من این ۱۳ هم اصلا نحص نیست!!
امید وارم حال اون کوچولو هر چه زودتر خوب بشه..
موفق باشی

*******************چشمان محزون****************

خون آشام 1384/04/16 ساعت 13:07

آخر کار خودت رو کردی قاتل؟!!! اون بچه مگه چیکار کرده بود.خیلی بدی بد بد بد

اگه مردی اسم واقعیت رو بنویس من که می دونم کی هستی...

امیر 1384/04/16 ساعت 23:44 http://khate-kaj.blogsky.com

امیدوارم .زودی خوب شن این شکنجه تو ناقط ص نمونه...
جون داداش از ته دل گفتم انشالله زودی خوب شه..

لیمویی 1384/04/17 ساعت 13:27 http://pacific.blogsky.com

نکنه تو روانه بیمارستانش کردی؟!!!
نه...بت نمیاد انقدر بی رحم باشی...!

نیستم...

مارمولک 1384/04/17 ساعت 18:51

ببینم اینقدر که اینا میگن بی رحمی؟
بترسید ای بندگان صالح که در دوزخ بندگان غیر صالح از قمبل مبارک بدار آویخته خواهند شد!
پس بیایید خوب باشیم.!!!

مگه اون آی دی که برای من گذاشتی این نبود
cavegirl_65
منم دوباره برات آف میزارم...!!!
********************چشمان محزون***************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد