دیروز، امروز، فردا...


کیا دیروز کنکور داشتن؟

کیا امروز کنکور داشتن؟

کیا فردا کنکور دارن؟

 

خوب به من چه!

 

پارسال تو فامیلمون 7 تا کنکوری داشتیم امسال 3 تا. اینو همین جوری گفتم.

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا 1384/04/10 ساعت 14:23 http://joknameh.blogsky.com

سلام
ممنون که سرزدی
از اظهار لطفت هم متشکرم
موفق باشی

من عزیز سلام
من هم می دونم که با فورگت پسورد می تونی پسورد جدیدی بگیری ٬ اما مشکل اینجاست که یکی از دوست های محمد پسورد رو می دونسته و وارد سی پنل وبلاگ شده و پسورد و ایمیل رو چنج داده و هر چقدر هم از فورگت پسورد استفاده کنیم پسورد برای ایمیل طرف سند میشه نه برای ایمیل ما
باز هم از راهنمائی و دلسوزیت ممنونم
همیشه و همه جا و در همه حال شاد و پیروز و موفق باشی
حق نگهدار

سلام...
ببین چی کار کردی...
مجبور شدم دوباره یه جورایی وبلاگ رو مثل اون موقعه ها کنم..
راستی..
اگر خواستی بیا تبادل لینک لینک..
اگر نخواستی..
که دیگه.....................................................
جرات داری کلیک راست کن ببینم..٪

موفق باشی

*********************چشمان محزون**************

تبادل لینک؟!!!
نمنه؟!!!

فکر کن از این کنکوریها وقتی می فهمن دانشگاه هرمزگان قبول شدم چه ذوقی کنند و وقتی پردیس رو می بینند چه ذوق مرگی می شوند(بابا اصطلاح)

خداییش!!!
حرف حساب جواب داره؟!

سلام. وب جالبی داری. اگه دوس داشتی به منم ۱ سر بزن. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد