چند روز پیش داشتم کتاب می خوندم (بابا مطالعه!) چند تا جمله دیدم خیلی باهاش حال کردم:

1_ پشت سر هر مرد موفق یک زن حیرت زده ایستاده است!   ماریون پیرسون

2_ پشت سر هر زن موفق چندین مرد گیج ایستاده اند که برای خندیدن بهانه ای به دست او می دهند!   سارا میلر

 

امروز آخرین امتحانمه!

یعنی میشه؟!

یه نفر به ساعت این پست یه نگاه بندازه صواب داره. (صواب رو درست نوشتم؟!)

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام ٬‌امیدوارم خوب باشین ٬‌نوشته هاتون زیبا و جالبه٬ من منظورتون رو از اینکه گفته بودین من دلم خوشه نفهمیدم ؟... ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

امیر 1384/04/09 ساعت 14:49 http://khate-kaj.blogsky.com

من کی گفتم که بی شعور فحشه؟!!!!!
اصلا منظورم این نبود کلی هم از انتقادت خوشحال شدم. و روش فکر کردم.آره راس می گی ۴ سال در مقابل عمر ۲۴ سالم چیزی نیست.صبر می کنیم فکر می کنیم .شاید اصلا
اشتباه برداشت کردم.ولی ایشون ۲ سال استادم بودن.پس فعلا ۲ سال از خیلی ها جلو هستم.استاد جونم .بابای هم کلاسیه سابقم خواهش می کنم عوض شو .هر چند با این عوض شدنت داداش امیر ضایع می شه.ولی به خاطر اون ۱۸ میلیون عوض شو.اونی نباش که من می شناسم...
از اینکه به وبلا گم سر می زنی وچرندیات من می خونی ممنونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد