احمدی نژاد؟!


دقت کردین تا حالا ایران رئیس جمهور کت و شلوارپوش نداشته! اگر هم داشته عاقبت به خیر نشده... ولی خوب شد یه خیریتی داشت، شام یه پیتزا افتادیم.

تنها چیزی که از انتخابات ریاست جمهوری ایران نصیب من شد یه شام خوشمزه ست! (صدقه سر شرط بندی و این جور صحبتها، البته اگه ... محترم دبه در نیارن!)  از اولش که اینقدر با برکت بوده اگه تا آخر هم اینجوری پیش بره که خوش به حال منه!

 

نظرات 4 + ارسال نظر

با ید بگی ما ... چون ما پدرت در می آوریم و البته امثال تو .. گیرت می اریم . شنا سایی خواهی شد... ضد انقلابی.
این آخرین اخطار

جون؟!

انریکو 1384/04/04 ساعت 21:02

بیشین بینیم بابا حال نداریم..
ضد انقلابی..خودتونید..

با منی یا اون؟!

امیر 1384/04/04 ساعت 23:45 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام .واللا به نظر من اون بهترین جایزه بود.حالا هرچی تو بگی قبول...ولی مجازی باشه ها...راستی حالا چرا دیوونه خونه پردیس؟ این پردیسش من کشته...

همون که خودت گفتی حرف نداشت. ئاسه پردیس هم چه عرض کنم!

عجببب...می بینم مردم دلشون به حال من سوخته...نه عزیزم اول بودن انقدرا هم مهم نیست چیزای خیلی مهم تری هم هست...مثلاْ جایزه مجازی و غیر مجازی و انتخابات برا ی پیتزا و از این چیرا دیگه...(چشمک)...خب ببخشید مزاحم شدم خواستم جوابی عرض کرده باشم...شاد باشی و همیشه پیروز...

انتخابات برای پیتزا؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد