خانوم قر بده این تکنو نیست!





جشن شکوفه ها یا دیسکو؟

مسئله این است!!!

شهر هرت که میگن یعنی همینجا!

دقیقا همینجایی که ما بودیم.. (حالا بعدا آدرس هم میدم!)


آقای...
آپاندیست نترکید اینقدر قر دادی؟!

ببین خود درخت داشت کرم می ریخت ها! نقش یه ژله رو تو یه قاشق بازی کن یعنی چی؟!!!

(از دروس پایه ی نمایش.. قابل توجه آقای پرومته!)


ستاره جون
! صدات خیلی قشنگه منتها اگه اینقدر جای آواز جیغ نمی زدی بهتر بود..

اسم خواننده مرده یادم رفت ولی با چه اعتماد به نفسی شعر شادمهر رو می خوند ها!

آقای.. خیلی کارت درسته.. به شرط اینکه قول بدی به من هم هویجوری پیانو یاد بدی!

تو شهر شما به کیک و آبمیوه میگن شام؟!


سرم داره می ترکه.. فکر کنم اگه امشب عروسی رفته بودم (از نوع بندریش!) اینقدر سر درد نمی گرفتم..

شادمهر داره با صدای آقای ... تو گوشم جیغ می کشه..

هیچ جای دنیا اینقدر به دانشجوهاشون خوش نمی گذره! فکر کنم آقایون قبلش یه چیزی زده بودن..!


در ضمن:
گویا موجوداتی به اسم امور صنفی تدارک دیده بودن برامون!

 

نتیجه گیری1: ما از این انشا نتیجه می گیریم که امور صنفی بسیار مفید بوده و برای حیات جانوری به نام دانشجونما کلی فایده ها دارد که ما نمی دانستیم!

نتیجه گیری2: من می خوام انصراف بدم سال دیگه کنکور بدم دوباره بیام پردیس برام یه جشن شکوفه های دیگه بگیرن!

 

نظرات 32 + ارسال نظر
نیما 1384/07/29 ساعت 00:30

یه مدته دارم اینجا می ام . بامزه است. دنیا رو خوب می بینی.

مریم 1384/07/29 ساعت 00:42 http://tardeed.blogspot.com

قبلا تو جشن فارغ التحصیلی از این لباسا می پوشیدن ها. مد جدید پردیسه؟
ما هم توی جشن افطاری دانشکده یه دیسکوی این مدلی داشتیم ولی هیچ کس جرات نمی کرد برقصه. قر تو کمر همه خشکیده بود.
چه عجب شما از این پردیس فلک زده یه تعریف کردی (چشمک)

شهر هرت که میگن یعنی همین! تو چیکار به لباسش داری؟!

بنابراین ما گیج تشریف داریم....
ما نفهمیدیم این دانشگاه حضرتعالی خوبه یا بد...
تازه الان خودم تو حالم برا همین اصلا دلم نمی سوزه ......

من گفتم اینا خوبه؟!!!

اکسیر 1384/07/29 ساعت 01:52 http://xseer.blogsky.com

سلام.
خوبه...خوش به حالت جیگر.

پرومته 1384/07/29 ساعت 02:16 http://promete.blogsky.com

من نفهمیدم این جشن خوب بود یا نه
ولی دلم سوخت جشن شکوفه های ما خیلی مذخرف بود
اهان راستی فهمیدم عقد کنون کی بود ...
امروز یه فیلم دیدم خیلی قشنگ بود دیشب باباتو دیدم آیدا
خیلی متفاوت تر از دو روایت دیگه بود هم اجتماعی بود هم معنوی بندر که آوردن حتما برو

سرم داره می ترکه از درد خوب بود؟!
* از همون مراحل پیش تولید این فیلمه تا حالا شو در جریانم و حتی سکانسهای حذف شده ی احتمالیشو از برم!!! خیلی دوست دارم ببیینم همینه که من می دونم یا نه؟!

خوش باشید . من تمام ایران رفتم ولی به خونگرمی وشادی بندری ها هیچ جا ادم ندیدم. این جشن شکوفه هاتون هم بدون این بندری بازیها که جشن در بندر نمیشه. راستی من عزیز من(خودمو میگم ) یه عذر خواهی به شما بدهکارم احساسم این بود وارد حریم خصوصی شما شدم. من از همون عول هم میدانستم که شما چتر نیستید. یا علی

برای ما هم جشن شکوفه ها گرفتن.جاش هنوز داره درد می کنه.لااقل اون موقع ها رضا صادقی میاوردند که قابل تحمل بود

روتو برم! حالا دیگه رضا صادقی شد قابل تحمل؟!!! خودکفایی رو عشق است! بچه های خودمون باحال ترند!

جشن شکوفه ها ...!!! اولین باره میشنوم ..آخه دانشگاه ما نرکدست از این چیزا نداریم..
این تکه آقایون قبلش یه چیزی زده بودند رو هستم...بعید نیست..اونم از پردیس!

قلندر 1384/07/29 ساعت 13:28 http://atb.blogsky.com

سلام. خوش بگذره عزیز.

فقط یه وقت از اون شیطونی های بد نکنیا ...!!

بازم مرسی به من سرزدی.

با تبادل لینک موافقی؟!

سلام چشن شکوفه ها من نداشتم منم ترم اولی جشن برامون نگرفتن از این شانسا من ندارم میبینی تو رو خدا دانشگاه هم رفتم تحول نگرفتن الان که کمبود دار بشم (خنده)

سلام متن خیلی جالبی بود..........

ارتمیس 1384/07/29 ساعت 16:12

خیلی خوشمزه نوشتی ادم دلش میخواد بخورتشون. خوش به حالت که تو دانشگشه بهت خوش میگذره. بچه های کلاس ما که فکر میکنن اگه یک کم با هم شوخی کنن بی کلاس میشن.(هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستم)

جای همه خالی......
ایول به شماها
چقدر ماه رمضون برا شماها سخته...
اینقدر رعایت می کنین...

او 1384/07/29 ساعت 21:18 http://souty.blogsky.com

ایئل منم میام......راستی به سلومتی فارغ شدی؟....از تحصیل منظورمه بابا..یا مهمان افتخاری بودی

من تنها 1384/07/29 ساعت 22:01

حوصلم سر رفت .. گفتم بیام اینجا همینجوری الکی..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

او 1384/07/29 ساعت 22:15 http://souty.blogsky.com

اینا تنها چیزی که بشون نمیخوره باشن،شکوفه است..شاید منظورشون جشن پاپکورن بوده یا همون چ..فیل ..والا اینی بیشتر سبیه درخت هستن تا شکوفه

سلام ...بابا ایول .جای ما خالی ...
تبریکات ...راستی من حتما به توصیه هات گوش می کنم ...مرسی به من سر زدی.
خانم قر بده/این تکنو نیست
منم میام پردیس .آدرس بده .

اگر بالای منبر نرفته باشم می خواهم بپرسم شما دیگر چه هستید تولید علم توی دانشگاه یعنی همین؟

خوب شد که حداقل شما رفتید بالای منبر.. بهش احتیاج داشتم شدیدا! به خدا من کاره ای نبودم.. ولی دور از شوخی تو اگه جای بچه های تبعید شده ی ما بودی الان حرفتو پس می گرفتی.. بعدا توضیح میدم!

آقا چه خبر بوده ما هم بازی!

بروبابا دلت خوشه.قدر عافیت را بدون.من الان دوساله بیشتر از ۵تا بچه های کلاسو کنار هم ندیدم.گویا حکومت نظامی خودبخودیه.خود من ۲هفته است دارم دنبال موجودی به نام انجمن صنفی میگردم کم کم به این نتیجه رسیدم که تودانشکده ما از این قرتی بازیها خبری نیست

صبرا 1384/07/30 ساعت 10:58 http://sabra.blogsky.com

ببین من هستم . که انصراف بدیم ۲باره کنکور بدیم .
آقای ... اون کراواتو از کی قرض گرفتی ؟
آقای .... رقص برره ای سرکنگی نداشت که تو این رو هم بهش اضافه کردی و تکمیل شد .
خانم ... شما که نمی دونی تریبون آزاد چیه لطفا بی خیال مارمولک های امیر آباد شو .
آقای ... عرق کردی ! از نفس افتیدی ! قسمت تحتانی کفش هات پاره پوره شد . حال ما رو هم که به هم زدی ! بشین تو رو خدا .
خانم من کجا نشسته بودی که زیارتت نکردیم ؟
خانم من نه تو رو خدا انصراف نده . خودم یه جوری ردفش می کنم باز با ۸۴ ای ها بریم .

۱. آخ جون!
۲. بابا قرضی نبود که.. آدم کروات دومادی باباشو که دیگه قرض نمی گیره!
۳. قاط زده بود بدبخت.. شما به دل نگیر!
۴. پشت سر پگاه درست صحبت کن.. دارم غیرت می ترکونم ها!
۵. اول اولها.. چون نمی خواستم عینکمو بزنم عین این کورها رفتم نشستم همون اول!
۶. پارتی کلفت داری؟ باشه من پایه م..
پ.ن: راستی من واسه تریبون آزاد نموندم.. حالا اصلا چی هست این تریبون آزاد؟ خوردنیه یا پوشیدنی؟!!!

کلی حال کردیا کلک.......

به خدا من کاره ای نبیدم!

تو کلاس اولی بودی؟!
من فکر میکردم پردیس دانشگاس...!

امیر 1384/07/30 ساعت 14:40 http://khate-kaj.blogsky.com

مواظب شکوفه هاتون باشینا جو نگیرتشون
فکر کنن خبریه نیومده گل وا کنن...

[ بدون نام ] 1384/07/30 ساعت 14:53

اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود...

دارم به این جمله ایمان میارم!

سینا 1384/07/30 ساعت 18:12 http://www.sina-s.blogsky.com

سلام دوست عزیز من سینا هستم
ای دی منو اد کنید برای اینکه راحتتر بتونم وقتی وب رو آپلود می کنم در جریان قرارتون بدم و همین طور شما
www.sina-s.blogsky.com
ID:::::: sina_s31

سلامممممممممممم :) ووووووووووووو! ببینم سالی یه بار فقط جشن شکوفه ها دارین؟

ببین بی کاری چقدر بده
مجبورم الکی بیام تو این تیمارستان

سلام...
ما که بخیل نیستیم....(نیش)
راستی بخشید که خیلیوقته دیر به دی رمیاما....مشغله زیاد شده و حجم کارام بالاست...نه بابا کلاس نمیزام چون وبلاگیه که حال میکنم باهاش ینو میگم....
اگر ما رو هم دعا کردی خوشحال میشیم تو این شبا....
مرسید...همیشه نسبت به ژستای من دیدی جالب داری ...و باعث یه کم فکر و تجسس برام....
بازم مرسید
التماس دعا
تاتا

نیما 1384/08/01 ساعت 01:44 http://loverkid.blogsky.com

سلام
بابا ناشکری نکنید
اگه جای ما بودید چی ؟؟
به قول شما جشن شکوفه ها رو انداختند روز اول ماه رمضان
یه کیک و شربت هم ...
میگم قشنگ آدرس بده من هم سال دیگه کنکور میدم
به جان شیرین ...!!!

باشی...

بپ گپو 1384/08/01 ساعت 02:15 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام
اینقدر به این دانشجوها گیر نده ........../راجع به شام هم بگم ٬اینجا به یه موز و یه سمبوسه هم می گن شام !!!!!!
توی این شبها هم مارو ............... .
یا علی

من از این بخشی که پاسخ میدی به نظرات خیلی خوشم میاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد