و نسل ما دردهای مشترکی داشت..


پرده ی اول: مسافرین محترم در فرودگاه مهرآباد هستیم..

به جمهوری اسلامی ایران ــ تنها کشوری که در آن شما برای
پوشیدن شلواری تا نزدیک زانوهایتان باید مونث باشید! ــ خوش آمدید..


پرده ی دوم:
عزیزم..انگار درست توجیه نشدی..ما داریم میریم سینما..!
بهتر نیست این لباس غواصیو در بیاری یه مانتویی، چیزی بپوشی!؟

(بعدشم احتمالا دعواشون میشه اصلا نمیرن..)


پرده ی سوم:
ــ ببخشید آقا ساعت چنده؟
ــ 4 خانوم، اتفاقا اگه یه صفر بذارید جلوش میشه شماره کفشم، پیش شماره خونمونم 842، شماره گوشیمم سه تا 4 توش هست، پلاک خونه مجردیم 34 که اتفاقا 4 تا واحد داره، راستی امشب بیکاری!؟

نظرات 24 + ارسال نظر
دیوونه(محمد) 1384/07/25 ساعت 13:38

چقدر چرند می نویسی دیووووووووووووونه
اصلا نمیشه نظر داد

چرند نویس تویی و جد و آباد قورباغه های محله تون!

صبرا 1384/07/25 ساعت 14:01 http://sabra.blogsky.com

چیه مشروطی ؟؟ ؟ :d من یکی رو دیدم جات خالی ! راستی نگفتی مگه تو اکوبیولونوژی نداری ؟ من هر وقت می رم در کلاستون نیستی ؟؟ ؟

مشروط نشدم چشت درآد!
زیارت قبول!
اکولوژی منظورته؟!!!
مگه ما فقط اکولوژی داریم؟!

سلام ...خیلی قشنگ این کشور رو به تصویر کشیدی ....ایول
راستی من با ترک تحصیل موافقم .مرسی از ایده ت.

او 1384/07/25 ساعت 15:02 http://souty.blogsky.com

پرده سوم:خارجی،صحنه اول(پسر دیرش شده میخواد تاکسی بگیره):تاکسی..!!تاکسی۱۱اقا در بست!!اقا جان مادرت دیرم شده!!اقا دربست دوبل
پرده چهارم:خارجی،صحنه دوم(دختر میخواد توی پیاده رو قدم بزنه)بووووووق ابجی بیا بالا برسونمت!!!ابجی مکان هستا در خدمت باشیم!۱خواهر من مثل بقیه نیستم ها نمیخئام مزاحم شم میخوای تا یه جا برسونمت؟؟!!!اوی ضعیفه فکر کردی چی داری اینقد ناز میکنی بیا بالا بینیم

نه....خوشم اومد....خوشم میاد همه چیزو مینویسی... خوشم میاد قضاوت یه طرفه نمیکنی... خوشم میاد....خوشم میاد وقتی که عاشقونه... ( چی کار کنم خوب٬ آخه اینجا یه اسم درست حسابی داره که آدم بتونه عین آدم توش نظر بده؟؟؟)..نداره دیگه.. تقصیر خودته....

۱- و شاید حتی کوتاه تر!

۲- صد رحمت به غواصی!

۳-۴ تا کشیده تو گوش طرف که به شماره پاشو پیش شماره خونشونم بیاد!

بپ گپو 1384/07/25 ساعت 21:39 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام
به موضوع خوبی اشاره کردی ......./ولی کو گوش شنوا.
!!!!!!!!! از روی لباس غواصی نمی شه زیرشو دید و ...!!!!!!!!
منتظر لینک هستم.
بای

مگه از رو اینا میشه زیرشو دید؟!!!

سلام خدمت پردیس جان خوبی ؟ انشالله که خوب باشی و شاداب بابا کنایه زن !! بابا به در بگو و دیوار بشنو بابا اینکاره .. شماره میدی یا شماره بدم ؟!! خسته نباشی . به روز کردم .. یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||

امیر 1384/07/26 ساعت 01:28 http://khate-kaj.blogsky.com

آقا یکی این از خواب بیدار کنه!!
چه خوابایی می بینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما که دستمون بهش نمی رسه اگه کسی دیدش یه سلام توووووووووووووووووووپ از طرف من نثارش کنه....

باشه من فردا می بینمش سلام هم می رسونم!

مهدی 1384/07/26 ساعت 01:29 http://www.lobov.blogfa.com

سلام.خیلی جالب بود.ولی راستی چرا؟؟
مبدا ممالک کفر٬مقصد:ام القرا اسلام..
میتونم بپرسم منظور از این پست چی بود؟؟

میگم..
مگه چشه ... ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بذار مردم لذت ببرند...
(چشمک)
اینا که می خوان هی خودشون رو به یه بدبخت بیچاره ای بندازند..
مشکلش چیه؟؟؟ هان!!
ایران که مشاالله بارون زیاد میاد .. اینا عادیه .. پاچس دیگه آب میره ..
۱- از این پرده سومت خوشم اومد جالب بود
۲- خوشم اومد که توازن رو رعایت کردی
۳ - این یکی رو روم نمیشه بگم ...

من هنوز تو کف این سومیه موندم!

یه بار دیگه ببینم به قورباغه های محلمون توهین کردی
من می دونم و قورباغه های محله شما........

پرومته 1384/07/26 ساعت 15:03 http://promete.blogsky.com

من حرفی برای گفتن نداشتم ولی همینطور الکی یه نظر میذارم ...

نه همینش هم از سرم زیاده!

سینا 1384/07/26 ساعت 16:52 http://www.sina-s.blogsky.com

سلام من سینا هستم یه جورایی همکار وبلاگ نویس شما وتمایل به همکاری جهت لینک گذاری که البته من لینک شما رو گذاشتم و طریقه آشناییم هم از طریق معلمم آقای رضوانی(مهدیسما) بوده راستی به روزم نظر هم فراموش نشه

اه.. این معلمه؟!

سلام مهربان...ممنون که به من سری زدید .من هم ولادت امام حسن مجتبی را به شما تبریک عرض میکنم . موفق و موید باشید .یا زهرا التماس دعا

سلام دوست عزیز.جالب مینویسی. خیلی با مزه. ممنونم که خندوندی منو. امیدوارم خدا دلت رو شاد کنه .

بپ گپو 1384/07/27 ساعت 15:45 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام
بله که میشه دید !!!
راستی بروزم .
بای

سلام
خیلی ممنون به من سر زدی
خوشبختانه ما تو دانشگاهمون فقط گوسفند داریم
خیلی ساکتن والی محیط اطراف را ناخواسته خراب میکنن

ما هم تو دانشگاهمون فقط دخت های خوشگل داریم
ولی صد رحمت به گوسفند و این چیز ها آخه به قول احسان گوسفند سر روصدا نداره ولی این ها مخ آدم رو میخورن

عقده ای!

سلام . قشنگ بود . کلی حال کردم ... مخصوصا با پاسخ هات .. ممنون که به من سر زدی .. موفق و شاد باشی . بازم پیشم بیا

می بینم که....................
باز قاطی کردی و کامنتدونی رو برداشتی...
راستی تو چی می کشی تو این دانشگاه؟؟؟؟
اون از مطلب بندرعباس سیتی اینم از نوشته های تو...
اصلا اگه من رو بکشند بندرعباس نمیام(اگه واقعااینجوریه)

یادم نمیاد واست دعوتنامه ای چیزی فرستاده باشم! نیا صد سال سیاه.. ما واقعیتو میگیم.. مشکلی داری باهاش؟!!!

من جون غصه نخور ما هم اینجا نمونش رو داریم.بهش میگن صدرا.تازه اینجا شیرازه.تازگیه دانشگامون آگهی داده که:به چند عدد چادر عشایر برای تشکیل کلاسهای شیمی،فیزیک،کشاورزی...نیازمندیم.

سلام. ممنون بهم سر زدی. آره منم چهلچراغ می خونم. اشکالی داره؟
موفق باشی. قربانت................ عسل

سیریش 1384/07/28 ساعت 20:11 http://ardabil.blogfa.com

سلام . ببینم تو بندر هم میشه محصولات کشاورزی پرورش داد.ببین ابجی راستی خوشم اومد . سیریش جالبه تقریبا دارم حال میکنم. ها ها ها راستی بروزم . در ضمن برای این مشکل که نمیتونی کامنت بزاری فکر کردم. یاشاسین ایران پا ایرانیسم اذری کاری از مداد وبابک........

نخیر نمیشه! اینجا آخر دنیاست..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد