نمره ی ۲۰ کلاسو می خوام بدفرم!


_ نمره ی 20 کلاسو نمی خوام...

_ بچه به جای این کارها بشین درست رو بخون..

ترم قبل هم همینجوری قربون صدقه ی خودت رفتی مشروط شدی!

 



_ من مشروط نشدم!

بعد از 4 ماه اینو فهمیدم..

خبرها دیر به گوش مدیرگروهمون می رسه..

حالا باید یکی یکی برم به همه ی اونایی که فکر می کنند مشروط شدم خبر بدم که اینجوریا نیست..

ولی حال میده مشروط نشی اونوقت 11 واحد بهت بدن!

اخطاریه ی مشروطیم رو نگه داشتم یادگاری شاید هرازگاهی یه نگاهی انداختم روش سرم به سنگ خورد!

نظرات 26 + ارسال نظر
من ن ن 1384/07/21 ساعت 13:51 http://souty.blogsky.com

موفق باشی دخترم...برات صبر عاجل از خدا طلب میکنم....

همچنین شما پسرم!

ایول داشت کارت
آفرین دیووووووووووووووونه

خب خوبه...
۱۱ تا ... یعنی از ما هم کمتر..!!! اوه
آره دیگه هر کسی که خودش رو اینقدر دوست داشته باشه ُ‌عاشق خودش بشه دیگه معلومه..!
راستی
اصولا مشروطیت چیز خوبیه

بیشین بینیم بابا بچه مثبت..

هزار امتیاز.ولی حیف از واحد هایی که نگرفتی(شاید از واحدهایی که گرفتی)

داغ دلم رو تازه نکن بابا..

گلی جون 1384/07/21 ساعت 16:45 http://girl.blogsky.com

:((

این مشروط شدن یعنی چی
اوه ه ه ه دور بر ندارین ها من خودم دانشجو هستم
یعنی میخواستم بگم من تهش هستم
آره داداش

شهاب 1384/07/21 ساعت 22:57

اشغالی بیش نیستی...میدونستی

شناختمت!!!

سلام بابا قبلا یه پینگ می کردی ما میفهمیدم کی به روز میشی الان تو کف پینگ بودم دیدم آپ هستی.... همین که مشروط نشدی برو خدا رو شکر کن چون یه ترم افتادی جلو.... بروزم.

پینگ چی بید؟!!!

میگا 1384/07/22 ساعت 00:50 http://bahooneh.mihanblog.com

سلام مکتشف عزیز چطوری ؟
خیلی جالب می نوسی حالا من امسال ترم ۱ نمی دونم افتادنی نه بابا خانم ها اوصولا درس می خونن خیال راحت هست
موفق باشی
بای

نمره بیست کلاسو نمی خوام.........نه بابا
برا تو باید بگیم...
تو خود نمره بیستی تو مثل هیچ کسی نیستی
واقعا مثل هیچکی اینقدر دیوونه نیستی(منم حساااااااس)

سلام. اول سلام این اولی زیاد فرقی با دومیه نداره شاید هم دومیه .....نمیدونم.در هرصورت حکایت مشروط شدن وبعد نشدن ۱وجه داره. اول که میفهمی مشروط شدی ناراحت میشی بعد که تکذیب میشه خوشحال میشی ولی باز وقتی به فکر این میفتی که باید به همه بگی که مشروط نشدی و حالا بستگی به شناخت دیگران داره ازتو (منظورم چوپان بودن یا نبودنه).خلاصه میگی که بهتره از خیرش بگزرم وترم جدید شورع شده از یاد همه میره. ولی من نمیدونم من اون باری که مشروط شدم ۱۴ واحد به من دادن ولی چرا به تو ۱۱ واحد دادن؟؟؟؟/ چند بار مشروط شدی؟؟؟؟؟؟؟

من ۱۴ واحدی بودم اولش.. اما با مشاوره ی استاد مشاور و راهنماییهای چپکی مدیر گروه ۳ واحد جابجا گرفتم که برام حذفش کردن..!

اصولا حقته !!!

سلام ...می شه بهت امید بست .........

مریم 1384/07/22 ساعت 16:37 http://tardeed.blogspot.com

خوبه که این قدر درس و دانشگاهو جدی می‌گیری.

بیلی و من 1384/07/22 ساعت 18:36 http://www.mebaily.com

سلام برایم عجیب نمود که از دوست داشتن سگی تعجب کرده بودید و کلی شعار انساندوستی ردیف که دستکم گوش این حقیر پر است از این نوع شعارها. تحقیقات تا کنون نشان داده استَ کودکانی که با حیواناتی مثلا سگ و یا گربه و... بزرگ می‌شوند بسیا لطیف و پراحساسند و کمتر دست به خشونت می‌زنند نسبت به کودکانی که از این رابطه محروم بوده‌اند. این را می‌گویم چون خودم روانشناس کودکم. و اما در مورد بزرگان هم اتفاقا چنین است کسی که سگی را چنین عاشقانه دوست دارد برای انسان‌ها بیشتر ارزش و احترام قائل است تا کسی که دوست داشتن یک سگ را چیز مذمومی می‌داند و حتما در کودکی بارها با سنگ و چوب به آزار این موجودات پرداخته که به اندازه انسان حق زندگی در این کره خاکی را دارند که ملک پدری انسان نیست. تمام موجودات در این کره زیبا حق حیات دارند و اتفاقا صاحبان اصلی زمین‌اند. موفق باشید

آقای من! نمی دونم چطور به این نتیجه رسیدید که من اینقدر قاتل و بی رحمم! من از بچگی عاشق حیوونا بودم و اگه اقتضای سنم نبود الان چند تا جوجه ی رنگی گوشه ی حیاط برای خودم داشتم پس لطفا طوری صحبت نکنید که خودم هم فکر کنم زمانی قاتل حیوانات بوده ام! شعار نماینده ی شعر و شعور هر آدمیه و من شما رو تحسین کردم و تعجبم فقط و فقط از روی تحسین بود نه چیز دیگه ای! من چیزی رو نکوهش نکردم.. اینکه تو همچین دنیای کثیفی یه نفر اینقدر به یه موجود زنده دلبسته باشه فقط عجیبه! و قابل تحسین.. نمی دونم شما چطوری دچار این سوءتفاهم شدین؟ شاید تقصیر من بوده که منظورمو صریح بیان نکردم.. اما هنوز هم میگم از چنین رفتار لطیفی.. اون هم تو این دور و زمونه هنوز و هنوز متعجبم.. اگه این تعجبم رو به حساب چیز دیگه ای نذارین! راستی من با موجودات زنده سر و کار دارم.. نه با حیوانات.. با گیاهان.. گلها.. و درختها.. پس فکر نکنید آدمی که سر و کارش با گل و گیاهه اینقدر بی رحم باشه!

مریم 1384/07/22 ساعت 18:48 http://tardeed.blogspot.com

من کلی فرق عمده با خورشید خانوم دارم. بزرگ‌ترین‌هاش همون‌هاییه که گفتی. نه روشن‌فکرم نه آدم حسابی. ولی برای خورشید خانوم احترام فوق‌العاده‌ای قائلم. یکی از معدود آدم‌هاییه که در هر شرایطی خودشه. هیچ جبری رو نمی‌پذیره و یکی از اولین کسانی که زن بودن رو فریاد زد بدون این که باور داشته باشه چیزی برای مخفی کردن داره.
راستی اگه خواستی درگوشی بگی من دربست در خدمتم. ترجیحاْ ایمیل بزن چون آف‌هام خیلی وقتا می‌پره.

نمره ۲۰ کلاسم مال تو...!
حالا راضی شدی؟!!!!!!!!!!

سلام بالاخره لینکی که برام فرستادی به دستم رسید چقدر هم قشنگ بود. اما چون قالب وبلاگم رو تغییر داده بودم با قالب جدید چندان تناسخی نداشت اما حیفم اومد لطفت رو نادیده بگیرم برای همین هم برای همین هم در بک گراوند قسمت کامنت های وبم ازش استفاده کردم. مرثی. باز هم بهم سر بزن . خوشحال میشم
یا حق

سامان 1384/07/23 ساعت 12:19 http://www.sotak.blogsky.com

سلام مشروط شدن خیلی کار غیر اخلاقیه تازه بد آموزیم داره
ممنون که سر زدی
بازم از این کارا بکن

نشدم بابا نشدم! ای داد بیداد!

سلام دیوونه . باز که لبات خندونه !!!
چطوریرفیق ؟
باز هم بتو که وقت آپکردن داری . من بدبخت همشکار . درس . کار ... پول !!! کاشکی توشبود اما خمار دوزاریم رفیق ....
با مرامت خیلی حال میکنم . اینو بدون تعارف و مشتی گفتم که ته دلت بچسبه نگی این دختره ی دریازده از خود متشکربیده !!! نوکر هرچی بچه لوطی با صفای خوشحافظه !!! دارمت . آبی باشی و دریایی ...

ترم قبل با اون آبیه کلی تابلو بیدم این ترم یه دونه سبزشو خریدم!

بپ گپو 1384/07/23 ساعت 14:17 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام دیوونه.....
مشروط شدن خیلی بده ولی به قول شما بدتر از اون اینه که مشروط نشی و بهت واحد ندن !!!!!!!!!!!
به امید موفقیت در تحصیل و وب....
به من هم سر بزن خوشحال می شم
تبادل لینک هم هستم بهم خبر بده .

مشروط شدن خوب نیست.

من که نشدم!!!

فاطمه 1384/07/24 ساعت 10:10

مشروط نشدنت مبارک!

بپ گپو 1384/07/24 ساعت 18:22 http://bapgapuo.blogfa.com

سلام
می خوام بدونم مشکلت با بلاگفا چیه ؟
اون کار هم انجام شد .!!!!!
حالا نوبت شماست
آگه خواستی لوگو بده بزارم ........
یا علی

ولی حالا همه میگن ها ...من میگم مشروط شدن یه جورایی کلاس داره .نه؟

سینا 1384/07/27 ساعت 09:11 http://ww.sina-s.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه به وب من سر زدی خوشحالم کردی بازم سر بزن راستییییییی وب باحالی داری خیلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد