تولدت میمون!


کامیرا جان!

منت سر تقویم گذاشتی

پاییز را خجالت دادی

مهر را تا ابد شرمنده ی خود کردی

و بقیه ی روزهای سال را حسرت به دل گذاشتی

 

تولدت مبارک!

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1384/07/20 ساعت 11:28 http://s

سلام
وبلاگ زیبایی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

salam az on jaee ke vaghean weblog dary hasodim shod behet ham vatan ye kam maro ham tahvil begir
ba sepas az nanvaee mohale
ba sepas az baghali mohale va ......... bye

[ بدون نام ] 1384/07/20 ساعت 13:42

حالا گفتن میمون یعنی مبارک دلیل نمیشه که تو........
تازه خر هم یعنی بزرگ ولی ...

چرا میشه! من کشته مرده ی زبان شیرین و خوشمزه ی فارسی ام!

من ن ن 1384/07/20 ساعت 14:06 http://souty.blogsky.com

والا من که این کامیرا خانوم رو نمیشناسم و نمیدونم واقعا جان هست یا نه...اما از اونجایی که من خیلی خوبم برای نشون دادن حسن نیت هم که شده تبریک میگم..ایشالا عروسیشون...
یکی منو بگیره مردم از حسن نیت..مردم از فردین بودن.

کامیرا خانوم کیه دیگه؟!!! یالا حرفتو پس بگیر.. ایشون آقا تشریف دارن!

چه عجب این وبلاگ بالاخره باز شد...
خبرم که ندادی..
دختر بد..
منم تولد داداشیت رو تبریک می گم... امیدوارم ..همیشه شاد و موفق در زندگیش باشه..
**********************************************

یکی این بالا نوشته بود کامیرا خانوم!
یکی دیگه میگه داداشت!
خوب وقتی تو میگی تولدش میمون ما هم میگیم ایشالا میمون باشه تولدش...!

کامیرا پسره همین!‌از این نتایجی هم که اینا گرفتن من خبر ندارم!

امیر 1384/07/20 ساعت 17:40 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ای ول تو که اینقدر رابطه ات با خدا خوبه !!!!!!!!!!۱
خوب یه سفارشی کن به فکرت باشه بلکه یکم حالت خوب بشه
وای خدا چی گفتم!!!!!!!!
از الان خودم واسه شنیدن جوابت آماده می کنم البته اگه اجازه شنیدنش بدی!؟؟
راستی چه شهر خوبی دارین شما

آره اینقدر رابطه مون خوبه که امسال یه تابستون خوشگل بهم داد بیا و ببین!

سروش 1384/07/20 ساعت 20:28 http://clickit.blogsky.com

هر روز تولدی دوباره است
تولد شما هم مبارک!

من ن ن 1384/07/20 ساعت 20:41 http://souty.blogsky.com

کامیرا اسم پسره؟!!!!!!خوب بهر حال من هنوزم خوب هستم توی اصل مطلب تغییری داده نشده.در ضمن مهم نیت است...تولدش هم مبارک..ایشالا عروسی خواهرش...
ای خدا مردم از فردین بودن ..یکی منو بگیره

کامیرا اسم یه خداست.. اینجور که خودشون میگن البته!
ببخشید خداجون بار آخرم بود!

سلام با معرفت
بهت حسودیم میشه که فردین هم برات کامنت میذاره
یادمه قدیم ها منو یکی از وبلاگ نویس ها هی برای هم با اسم های مختلف کامنت میذاشتیم که کامنت هامون برسه به ۵۰
هی کجایی اون روزهای خوب مردم از بی کامنتی
به هر حال تولد این کامیرای مجهول الهویه مبارک

قشنگ! این بالاییه من نیستم.. می تونی بری تو وبلاگش ببینی! دیگه اینقدر هم که بیکار نیستم!

هر کسی هست تولدش مبارک

مبارک مبارک تولدش مبارک !

سلام دیوونه
خوبی؟؟؟
راست میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
الان دارم ذوق مرگ میشم .
دیوونه خونه باحالی داریا
نه دیگه خداییش قضیه نوشابه باز کردن و هندونه و از این حرفها نیست
بازم میام سر میزنم دیوونه
راستی دیوونه کجا درس میخونی که میتونی تو ساحل قدم بزنی ناقلا‌؟ ( چشمک )
هان فضولم‌؟ نه بابا من فقط یه دیوونم .

صبرا 1384/07/21 ساعت 10:12 http://sabra.blogsky.com

پس چرا این حاجی تولد نگرفت ؟ اه راستی من با تو قهر بیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد