آینده ی شغلی و دیگر هیچ!




بابا ملت معروف شدن رفت پی کارش.. هی من میگم، نگو هندونه زیر بغلم میذاری!

خداییش آدم روحیه می گیره وقتی اینهمه جوون موفق می بینه!

نه جدی جدی یه کم به آینده ی رشته م امیدوار شدم..



فقط کاش پسر بودم اسمم هم کامران بود بعد می رفتم خواننده می شدم..  "نمره ی 20 کلاسو نمی خوام"




نه، کاش اسمم باز همون
کامران بود بعد می رفتم خبرنگار می شدم! عکسم هم می رفت رو جلد مجله ها!

اصلا مگه به اسمه دختره ی دیوونه؟!

_ چیه حسود؟! زورت میاد؟ برو تغییر رشته بده!

(وا! ملت هم اسمشون کامرانه هم هم رشته ی من اند! مشکوک می زنه!)

پ.ن1: این کامران با اون کامران فرق داره...

پ.ن2: هیچ کی یه خانم مهندس موفق که اسمش کامران نباشه (!) و کشاورزی خونده باشه ندیده به لیستم اضافه کنم؟!

پ.ن3: خل شدیم رفت پی کارش!

نظرات 29 + ارسال نظر
پولدار 1384/07/17 ساعت 12:05 http://cnt19840.tripod.com

بهترین سایت برای درآمدی واقعی برای یک وبلاگ نویس ایرانی
http://cnt19840.tripod.com


بهترین سایت بدون فیلتر
http://cnt19840.tripod.com


میخواهید پولدار شوید؟ به این سایت سری بزنید مخصوص ایرانی ها
http://cnt19840.tripod.com


تنها با گذاشتن یک لینک از سایت ما می توانید درآمدی واقعی داشته باشید
http://cnt19840.tripod.com


سایتی از عجایب
http://cnt19840.tripod.com


سایتی که همه می خواهند
http://cnt19840.tripod.com


همه چیز در سایت
http://cnt19840.tripod.com


میتوانید تا آخر عمر راحت زندگی کنید
http://cnt19840.tripod.com



بهترین هنر را یاد بگیرید و به راحتی پول در آورید
http://cnt19840.tripod.com


آموزش بهترین وسیله برای در آمدی واقعی (پاندول ) و درمان همه نوع بیماری حتی ایدز و دیابت توسط گیاهان دارویی و هرگونه دعای مورد نیاز در سایت
http://cnt19840.tripod.com


به جون خودم نباشه به مرگ تو! همه ی این راهها رو رفتم چیزی تهش نبود!
پ.ن: دروغ گفتم!

اوه..نجف زاده ایشونن..
اوه ایول..من نمیدونستم..کارش درسته..
بیست نمی خوای خب نحوا..
خبرنکار شدنم.. هی ... حال میده هیجان دارهـ چه بچه گانه)

هیجان؟!!!
ممکنه سرت رو هم بدی!

من که از کامران خواننده خوشم میاد ولی از اون خبرنگاره نه!!
خودم عاشق خبرنگاریم ولی از این خوشم نمیاد...
به خاطر مسائل سیاسی

بله خوب سلیقه ها متفاوته!

paradise 1384/07/17 ساعت 15:16

kheyli haal mikonam ba webloget. dust daram bishtar bahat ashna besham.
chand bar khastam barat comment bezaram ke tatil bud! age vaght dashti va hosele, baram ye off bezar, albate be id yahoo
man weblog nadaram ke begam be manam sar bezan. movafaggh bashi azizam

سلام. اول از همه بگم که معروف شدن و یا کلا موفق شدن ربطی به اسمو این جور چیزا نداره!
آدم باید یه خورده زرنگ باشه و آی کیو بالا باشه و استعداد هم داشته باشه!
البته نه توی این مملکت که هیچ چیزش سر جای خودش نیست!
راستی اینم در مورد ژانوس:
از کهنترین ارباب انواع رومی است و اعتقادات در باب او بسیار و سخت گونه گون و از جمله یکی خدای نگه بان دروازه ها بود. او را به شکل دو نیمرخ پشت به پشت نشان میدادند که به دو سو-به مشرق و مغرب ا فی المثل آیندگان و رفتگان و سیاه یا سفید و میلاد یا مرگ- نظر میکرده است.
حالا دیدی اسم دختر نبید!

ای بابا من اف هام رو چک کردم . از همه چیز گفته بودی الا لینک. راست میگم به خدا(جای شکلک زارزارگریه خالی)
دوباره برام میفرستیش؟؟!!

قربانت

آرزو بر جوانان عیب نیست:دیییییییییییییییی
باز خوبه این همه وقت میذاری فکر میکنی...
خوش باشی.......

امین 1384/07/17 ساعت 18:16 http://enriqueiglesias.co.sr

مهم مهم مهم مهم

سلام دیوونه ببین چون نمیتونم برات آف بزرام دارم اینجا بهت میگم...
باید بگم با عرض تاسف..
آی دیت پسوردش در اومده...
همون کسی که با تو چت کرد و برات یه فایلی رو سند کرد و تو هم اونو گرفتی..(عصبانی)
و باعث شدی که منم فکر کنم دارم با تو میچتم و اون عکس لعنتی رو گرفتم پسورد من هم گیر اون افتاده بود..
باید هر چه زودتر ... اون عکس رو از توی هاردت پاک کنی و ویندوزت رو عوض کنی..حتما حتما ویندوزت رو عوض کن.
چون در غیر این صورت ... بازم پسوردت رو در میاره اون عوضی حالش رو میگیرم ...
اگر دیگران هم با آی دی این دیوونه یه فایل تصویری دریافت کردند زودتر اون فایل رو حذف و ویندوز رو عوض کنند.
خدا نگم چی کارت نکنه دیوونه ..۱۰۰ بار گفتم با هر کی نچت و نگیر....قاطییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

کوفت و مرض و با هر کی نچت! فکرکردی من کیم؟ ها؟ یه آدم الاف که ۲۴ ساعته نشسته ببینه کی آنلاینه باهاش چت کنه؟!
حالا من به جهنم تو مگه خودت یه عمره تو این کارها نبودی؟!!! راه دیگه ای نداره؟ من هم همینجوری هکیده شدم! منتها یه آیدی دیگه اونو واسم سند کرد.. اولش خیلی محترمانه گفت ادت می کنم چون هم رشته ایم.. یه عکس برات می فرستم شاید برات جالب باشه.. من هم که امروز دیدم... فکر کردم جریان همون عکسه.. نامردها دست به یکی کردن..! یکی بیاد منو خودکشی کنه!

کریم 1384/07/17 ساعت 20:51 http://www.kybest.blogsky.com

اشغالی نداره ..........بای

سلام..
خب منم که نمیدونستم..!!
فکر کردم تویی.. از کجا باید میدونستم یکی دیگه هست؟؟!!
کلی هم سوال کردم جواب نداد .. گفتم شاید بازم.....آه..
راستی بخدا ..من کامنت تو رو پاک نکردم..
کامنت تو اومده روی موضوع قبلی !!!
خودت بیا ببین..
نمیدونم.. فکر کنم منم بد جوری وارد این بازی شدم..
خودتم میدونی که از عمد هیچ کدوم از این کارها رو انجام ندادم.. خب جریان همون عکس بود دیگه..برای منم همون عکس رو فرستادن...الان هم آی دی تو هک شده باید ویندوزت رو عوض کنی.. وگرنه هر چی پسوردت رو عوض کنی فایده نداره.

الهی شکر که یکی هم دیونه ها رو دوست داره ( پیرو کامنتت گفتم )

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..............
به به ...می ذاری نظر بدیم ؟بابا ایول ...
راستی من و عاشقی ؟ بی خیال ...پی نوشت رو می خوندی ...

راستی من یه مهندس (از نوع خانم ) می شناسم که اسمش کامران نبید ...ولی موفق نیست ...

خود پیشونی سیاهمو میگی؟!

میگم کامران جون وبلاگت یه کم تبلیغاتی نشده؟

کامران جون کیه دیگه؟!!!
اشتباه گرفتی من منم!

هک کردن آی دی مد شده
برا من هم .....

قبلا ها روسری ساتن قرمز مد می شد که آقایون نمی تونستند استفاده کنند باز هم شکر خدا که از این یکی عقب نموندین! عقده ایها.. با تو نیستم ها..

من تنها 1384/07/18 ساعت 16:02

آفت رو چک کن

می بینم که خودت سوسک شدی فعلا آقای سبیل کلفت!

من 1384/07/18 ساعت 19:30 http://souty.blogsky.com

باید با ویروس کش مکافی پاکش کنی ویروس رو.....در ضمن توی این دوره زمونه همه میدونن که نباید از کسی فایل بگیرنووفک کردی چون قلبت مجل داره دلشون واست میسوزه هکت نمی کنن؟؟؟؟نه به جون دوست دخترم.زرشک

دمت گرم مثل همیشه باحال بود خانم مهندس

من تنها 1384/07/18 ساعت 20:42

من آف گذاشتم ..فکر کنم اون نامرد دوباره ..
گفتم که...
نخیر با ویروس کش هم نمیشه آقای سوتی خان...
*****************************************
۱ـ باید اون فایلی که ازش دانلود کردی رو پاک کنی.
۲- درایو ویندوزت رو فرمت می کنی و بعد یه ویندوز جدید نصب می کنی. تنها راهش همینه خانومی.
*****************************************
در غیر این صورت ... بازم پسوردت رو گیر میاره اگر هم با هر چی ویروس کش هم اونو سرچ کنی بازم .. چون رجیستری ویندوزت دست اون اومده فعال میشه.
قربانت.
هر چه زودتر این کار رو که گفتم انجام بده .
مورد ۱ و ۲ یادت نره

من تنها 1384/07/18 ساعت 22:19

الان یکی با آی دی تو آنلاین بود...
نمیدونم.. تو بودی یا نه؟؟
پی ام هم دادم .. جواب ندادی..
کلی هم واست آف گذاشته بودم.. در مورد اون سوالت

بابا برای من بدبخت هم اون لعنتی اومد...
همین الان
ولی از تجربه شما استفاده کردم و باز نکردم...
از طریق اس چی در من هم برا هیچکی چیز نذاشتم مردم
کار یه نامرده

دلم خنک می شد هک می شدی اونوقت کلی می خندیدم با خودم!

سلام.وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی.منتظرم

سلام.وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی.

اولا برو رو یخ بخند...
ثانیا تجربه هم هیچ کاری نکرد و اس چی در من هک شد...

خندیدم!

حالا می تونی برو بخند
مشکل من حل شد
به کوری چشم حسودان(با تو نبودم حساس)

آره ... آیدی رو میگم ... اخه اینجوری هیجانش بیشتره!!!

[ بدون نام ] 1384/07/19 ساعت 14:52

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. خوبی؟ ممنون بهم سر زدی.
{خدیا دیگه ازت عشق نمی خوام فقط میخوام یه دل سیر گریه کنم.}
این جمله رو تو یکی از وبلاگا خوندم به نظرم خیلی قشنگ اومد. ولی امیدوارم تو هیچوقت مجبور نشی از این جمله استفاده کنی.
موفق و پیروز باشی. قربانت ............ عسل

یادمه.. پرومته بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد