چیه چند وقته خفه م کردی این کامنتدونی کوش؟!

بیا اینم کامنتدونی.. حرف حسابت چیه؟!

نظرات 42 + ارسال نظر

وای اخيش داشتم خفه ميشدم.......چه حالی ميده نظر دادن..اينم نظر==
به نام خدا..از دست اندر کاران بلاگ تشکر ميکنم ..بلاگ خوبيه مدتشو زياد کنين فقط..ساعت پخشش هم بده ما سر کار ميريم....خيلی ممنون..التماس دعا
اهههههههههههههههههه نظر خونم کم شده بود

خوب ديگه خودتو راحت کردی ديگه من يهو عين اجل معلق نميام سراغت برات يه پنجره چت باز کنم بگم کجاش خوبه کجاش قشنگه... بعد من بهت بگم مزاحمت شدم حسابی تو هم بگی مزاحم نشدی خنگول!!!! اونوقت من از تعجب خنده ام بگيره دی:))))))))))))))))) ديگه کامنت دونی رو برندار اوکی؟؟؟

رزی 1384/07/14 ساعت 17:40 http://-

salam be khatare hame chiz mamnon kheyli
azat motshakeram komakam kardy mer30 ta baad bye

سلام. مگه میشه یه چیزی بنویسی که دیگران بخونن ولی اجازه نظر دادن ندی؟!
امیدوارم دیگه قسمت نظراتو برنداری.
میدونی همه ی ما باید ظرفیت انتقاد کردن و مورد انتقاد واقع شدنو داشته باشیم!
(اینو یادم رفت بگم این کارت یجور توهین به اونایی بود که وبلاگتو میخوندن و تعدادشون کم نبود.)

من قصد توهین به احد الناسی رو نداشتم.. اگه این جور باشه که تو میگی پس اینهمه آدم که وبلاگشون کامنتدونی نداره یه مشت آدم بی ظرفیت اند که نه تحمل انتقاد رو دارن نه ظرفیت مورد نتقاد واقع شدن رو! باز هم نفهمیدم چرا فکر می کنی دارم به کسی توهین می کنم.. همینطور که شما مختارید هرکاری دلتون می خواد بکنید من هم به اندازه ی شما از این فضای مجازی حق دارم..
ولی باز هم میگم ژانوس اسم دختر بید!

انریکه یا امین 1384/07/14 ساعت 18:32

اومدم نگی بی معرفت بود...
کار خوبی کردی نظرات رو باز گذاشتی..
دوباره میام .. اما با یه لینک دیگه..

آخیش
بابا کامنت هم خوب چیزیه ها
خوب وبتون قشنگه
دوست دار شما
اینجانب دیوانه شماره یک دیوانه خانه شما

سلام
وبلاگ جالبی دارید
شاد و خرم باشید

مریم 1384/07/14 ساعت 21:49 http://tardeed.blogspot.com

اصلا وبلاگ بدون نظرخواهی یه چیزیش کمه باور کن. آدم از شدت نظرمندی احساس پکیدن بهش دست می‌ده.

صبا 1384/07/14 ساعت 22:11 http://kouli.blogsky.com

سلام...
اول از همه سپاس از حضورت....
گاه خودم و گاه همزاد ....با هم می سراییم!!

محمد 1384/07/14 ساعت 22:29 http://derakht18.blogsky.com

سلام .
خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
موفق باشی.
خدا نگهدار
راستی اگه میشه بگو چرا دهنت...
ok?

سلام
وبلاگ که میری؟ میبینی تو رو خدا چه مسخره بازی شده . مهرزاد سر این جریان هنوز که هنوزه با من سرسنگینه و تقریبآ محلم نمی گذاره. حالا من با این همه مشکلی که خودم دارم دیگه خدا رو خوش مییاد اخه یه دیوونه هم اینجوری بکنه؟
به هرحال مرسی هم واسه اینکه هنوز سر میزنی هم این که اینقدر گلی.
بای سارا

بازم خوش به سعادت تو که هک شدی..!

۶۶۶ 1384/07/14 ساعت 23:39 http://hezbebad.mihanblog.com

همه ی ما آدم ها حال می کنیم حرف بزنیم . اما فکر کنم از گوش دادن خوشمون نمیاد .
راستی میشه تک و تنها واستی و خاطره های دو نفر رو تازه کنی ..
راستی من ...
کی قراره دست از من بودن برداری .
شاید همون وقت که من دست از نحس بودن بردارم .

هرچی ما خواستیم.. تو نظرات نظر بدیم قسمت کامنت ندیدم امروز که اومدیم چیزی ننویسیم... نظرات رو گذاشتی...به روزم بیا پیشم راستی لینکم بده دیگه لینکت رو ردیف کردم

حرف حسابمون همین بود در ضمن سر هم بزن که آپم

سلام
ببینم چی کافیه

نادونی 1384/07/15 ساعت 01:23

سلام...
باهات ۱۰۰ درصد موافقم...میدونی یه قول هیوا مسیح اینجا تنها جایی که به هیچ کس مربوط نیست ... نمیدونم چرا حتی اینجا هم مختار نیستیم بعد میگن انسان موجودیست مختار... در هر صورت هر کاری دوست داری و فکر میکنی همون ردسته آدم بعضی اوقات حال و حوصله دوشم نداره چه برسه که بیان و بگن نظر نمیتونیم بدیم بعدا هم که نظر بدن بگن چرا سر نمیزنی یا بگن چرا غنگینی یا چرا اونطور نوشتی به من برخورد این جور نوشتی بهم برنخورد...نمیدونم... مگه ماها میام اینجا که دور و برمونو شلوغ کنیم...اینجا فقط سی دل خودمون میام نه اینکه یا بیایم جلب ترهم کنیم یا اینکه فش و دریوری بدیم به مردم...یه جور دفتر خاطراته پس اگر با اجازه یا بدون اجازه دفتر خاطرات دیگران رو میخونیم دیگه دقورتونیممون هم باقی نباشه که چرا اون جوری نوشتی چرا اینجوری نوشتی....

امیر 1384/07/15 ساعت 01:26 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
چه خوب مثل اینکه جماعت منتظر بودن تو این کامنت دونی ر وا کنی بیان نظر بدنا...
خوب همه دوست دارن خوشحال باش
اگه این همه آدم من دوست داشتن الان از خوشحالی سکته کرده بودما
خوب خدا خر شناخت...
احتمالا

بله من هم یه مدت خودمو شناختم کامنتدونی رو بستم!

چی بگم بابا
چیز بنویس بعد ما تو چیزدونیت چیز کنیم

خوشا بحالت / داشتن دیونه خونه خودش یه افتخاره / هرکسی ( مثل من ) نمی تونه یه دیونه خونه رو اداره کنه .
پیروز باشی .

صابر 1384/07/15 ساعت 13:42 http://sabersoft.blogsky.com

سلام شما نگفتید کدجاوا چه کاری انجام بده بگید من در خدمتم

سلام ...خوبی؟خیلی متن هات یاحاله باحاله باحال بید ....آخیش ....راحت شدم ...موفق باشی ...

ما 1384/07/15 ساعت 20:55 http://www.havaei.tk

سلام.خوبید؟ممنونم که به ما سر زدید.وبلاگ خوبی دارید.با تشکر.بای

بیلی و من 1384/07/15 ساعت 22:11 http://www.mebaily.com

بیلی سگ من است و یا در واقع بنده سگ ایشان هستم عکسش هم در لوگوی بیلی و من بود اگر کمی دقت می‌کردید.

خیالت راحت شد حالا !؟
همینو می خواستی !!!؟D:

سلام.. خب دارم از تو مینویسم..
اینم یه کامنت از من..
از امین خالی..

از کی؟!!!

سامان 1384/07/15 ساعت 23:25 http://www.sotak.blogsky.com

سلام حالا خوب شد بابا یه جایی باید باشه که آدم نظر بده
پیش ما هم بیا من البته یه چیزیم بنویس

خیلی منمنون به من سر زدی خیلی لطف کردی

سارا 1384/07/16 ساعت 11:07 http://dailynotes.blogsky.com/

آخی.داشتم خفه می شدم ها!

صبرا 1384/07/16 ساعت 12:05 http://sabra.blogsky.com

اول بگم که خیلی قرتی تشریف داری. قرتی چیه ؟ قرتی به داماد تهرانی ای می گن که صبرا رو تو سایت دانشگاه ببینه که نشسته و داره با سیاورشن می چته . دو به شک بمونه که این صبرا اه یا زهرا ؟ و بعد نیاد جلو و بگه داداش ! من منم . دوم این که آز داری که داشته باش ! رمضونه که باشه . دارم دری وری می گم ؟

خیلی زیاد.. داماد تهرانی هم نمیشناسم.. بذار ببینمت.. اون وقت باز جرئت می کنی جلو روم غیبتم رو بکنی؟!

من که حرفی ندارم از ترس مردم (چشمک)... شاد باشی و موفق

منظورم از من..
من تنها بود.!!
تو هم یه من تنها داری ....
کار خوبی می کنی که به هیچ کس نمیگی..

ببین من هنوزم نفس می کشم.. نفس در هوای قفس می کشم.. گذشتم ز تو .. با که بنگری .. چه رنجی در این یک نفس می کشم ((( بانو حمیرای اصل تبریزی)))
نظری ندارم ( زبونه دراااااااااااااااااز با اخم)

سلام...خوشحالم از اینکه اینجا اینقدر شلوغ شده..یاده اون روز به خیر که واسه اولین بار اومدم اینجا....بین دو نیمه فوتبال ایران-ژاپن بود اگه اشتباه نکنم. اونموقع جای دنج و خلوتی بود٬ ولی حالا دیگه اینقدر شلوغ شده که .... خیلی حرفا بود که میخواستم بزنم ولی نمیدونم چی شد بی خیال شدم...بهت تبریک میگم و امیدوارم یه موقع برداشت اشتباه نکنی!

خودم هم دوست دارم همونقدر خلوت باشه.. یعنی میشه؟!

بپ گپو 1384/07/16 ساعت 13:24 http://bapgapuo.blogfa.com

یا الله
سلام رئیس دیوونه ها (دیوونه خونه) !!!
اگه می دونستم دیوونه خونه اینجوریه خودمو به دیوونگی میزدم
تا بیام اونجا.
بهم سربزن
اگه خواستی لینک بزاریم؟
بای

من ن ن 1384/07/16 ساعت 14:02 http://souty.blogsky.com

ولی فکرشو که میکنم میبینم که هر جور خواستی بذار باشه خواستی هم بر دار کامنت دونی رو چون اخه اتفاقاتی که توی یک دیوونه خونه میوفته بیشتر حکم یک دفترچه خاطراتو داره یا مثلا(diary)و اینم که دیگه نظر دادن واسش معنی نداره..اما اگه مطالب متفرقه گذاشتی مثل همون دیکشنری اقایون کامنت دونی رو باز بذار

مسافر 1384/07/16 ساعت 16:48 http://mosafereaseman

خداییش عجب سبکی است این سبک چرندنویسی
اومدم به شما چرندنویسان اطلاع بدم منم چرندنویس شدم

سلام خوب من
وای اینجا افطاری می دن اینقدر شلوغه!!
دمت گرم و روزه هات قبول.

شرمنده
عجله داشتم آدرس درست ندادم
حالا یه مطلب بنویس بشه نظر داد
آخه در مورد فرزاد حسنی که نمیشه نظر داد

آره واقعا.. بعد یه چیزی از دهنم درمیاد شاکی میشه!

سلام. خوبی؟ ممنون بهم سرزدی. بابا برا یه نظر دادن باید دنیا رو دور می زدیم. آخیییییییییییییییییییییییش . چه خوب شد این کامنتدونی رو گذاشتی. داشت استعداد نظر دادنم کور می شد.
موفق پیروز باشی. قربانت ................ عسل

شهاب.ح 1384/07/18 ساعت 17:24

من هم میخوام تو وبلاگ شما بنوبسم...حالا میگی چکار کنم

بیا بنویس! اینا این گردن ما! از مو باریکتر!

سروش 1384/07/22 ساعت 00:18

سلام خانوم X خیلی با معرفت هستبیدی.وبلاگت چقدر باحاله
آفرین .بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد