شرط می بندم فقط خودم می دونستم امروز وسطمین روز ساله!

 

ملت برید کتاب روشهای کف بینی ترجمه ی کاملیا جلالی رو بخرید..

وگرنه کاملیا جونم ورشکسته میشه ها!

دیشب از زنجیره های کف دستم فهمیدم یه شخصیت چند بعدی دارم..

یعنی روحم قبلا تو بدن یکی دیگه زندگی کرده..

 

یه دقیقه واستا..

یه چیزایی داره یادم میاد!

نظرات 13 + ارسال نظر
فرزانه 1384/06/28 ساعت 12:06

خوشرنگتر شدی....

ببینم...اگه خودمو معرفی کنم...کاملیا جونت تخفیف هم میده؟؟؟
منم یه بعدهایی احساس کردم...

بذار خودم پیدا کنم این کاملیا جون رو! بذار پاش برسه بندر! اون بیچاره فقط ترجمه ش کرده..

بهار 1384/06/28 ساعت 12:32 http://bahar68.blogsky.com

چه جوری حساب کردی که وسط در اومده ؟!

با اینکه ریاضی افتادم ولی حسابم بد نیست!

میشه بگی قبلا تو بدن کی زندگی کردی؟

یه چیزای داره یادم میاد..

من 1384/06/28 ساعت 15:00 http://souty.blogsky.com

میگم ببین توی زندگی های قبلیت جزء زنهای حرمسرای ناصر الدین شاه نبودی....
راستی من کف دستم بوی پا میده بگرد ببین میشه چی
حالا دانشجوی چی هستی الهیات یا رایانه... فلسفه سفسطه؟؟؟؟؟؟؟

همون سفسطه!
مهندسی به ما نیومده؟!

ما 1384/06/28 ساعت 15:03 http://souty.blogsky.com

در مورد مشروط هم این همه داد و جنجال نداره با این اوصاف من که ۲ بار پشت سر هم مشروط شدم خوشبخت ترین ادم دنیام

جدیدا ملت برای ابراز همدردی با من دارن هی خودشونو ۲-۳ بار مشروطی اعلام می کنند.. قابل توجه کامران ..!

خیلی با مزه ایی.در ضمن مگه بده این همه خاطرخواه داری میخوان نشون بدن بهت تنها نیستی. خوش باشی

ساده 1384/06/28 ساعت 17:57 http://sade.blogsky.com

میشه فال منو با توجه به نوشته هام بگیری؟

گفتم کف بینی.. نگفتم که وبلاگ بینی!

مریم 1384/06/28 ساعت 18:00 http://tardeed.blogspot.com

این قرمز جیغا که هنوز هستن.
مرسی که پینگ می‌کنی. کلی ذوق کردم.
چه اهمیتی داره که امروز چندمین روز ساله؟ همه ‌اش که مثل همه.
می‌شه بگی من تو زنده‌گی قبلی‌ام فاطمه زهر ا بوده‌ام یا مریم مقدس؟ من حال ندارم اون کتابه رو بخونم.

اصلا از کجا معلوم تو هم دو بار زندگی کرده باشی؟! اصلا یه چیزی.. از کف دستتون عکس بگیرین.. بفرستین واسم.. فال همه تونو می گیرم!

پرومته 1384/06/28 ساعت 21:26

یه بار بهت گفتم به تناسخ روح اعتقاد داری؟
به نظر من درسته روح تو الان چند بعدی احتمالا بین خانواده کاپورها بوده یا شاید هم الان تو وجود دارمندرا یا کاجول موکرجی بشه پیداش کرد

ای بابا اینا که همه شون زنده اند!
من از کاپورها متنفرم ولی موکرجیها رو میشه تحمل کرد.. حیف که می سوزونن مرده هاشونو.. حالا چه جوری به این نتیجه رسیدی که من باید تو کالبد یه هندی باشم؟!
در اون صورت ترجیح میدم تو کالبد زنها نباشم حداقل!

حالا نمیشه تو جای ما بخونی و بگی من کیم...یعنی چیم؟!!
راستا حالا میتونی مطمئن باشی که حداقل ۱۲ نفر میدونن امروز چه روزیه!

یه چند رووزی نیومدم دیدم رنگت عوض شده بابا اون بالا رو عوض کن خیلی خیلی بچه گونه میزنه

بچه گونه نمی زنه.. دیوونه خونه می زنه!
تازشم مگه من چند سالمه؟!

سلام ...این حالا کی هست ؟

حالا 1384/06/29 ساعت 11:02

اصلا هم نگفتم مشروطم که بات همدردی کنم..
من خودم مصیبت هستم ..گریه کن ندارم..
(بر گرفته از فیلم سوته دلان)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد