من گاو مش حسنم..

حالا کی بهش میگه گاوش مرده؟..

 

 جمعه رو گذاشتن واسه همین کارها دیگه!

بقیه ی روزها تعطیله!

 

میگن تهرون جای قشنگیه..

 مردمش بدن..

اه دختره ی بی جنبه!

جنبه نداری فیلم نبین خوب..

یه هفته ست هم خودتو خفه کردی هم منو..!

نظرات 9 + ارسال نظر
امضائ محفوظ 1384/06/27 ساعت 22:33

ببخشید. شما با کامیرا نسبتی دارین؟
آخه با خوندن مطلبتون این سوال واسم پیش اومد

ایشون شاید با من نسبتی داشته باشند..
آهان من گفتم مش حسن.. شما یاد کامیرا افتادید؟!
عزیز دل برادر!
ملت اول اسمشونو میگن بعد برای چاپ یا نمایش یا هر چیز دیگه ای زیرش مینویسن امضا محفوظ!

من 1384/06/27 ساعت 22:58

خیلی بی خودی

ما بیشتر!

پرومته 1384/06/27 ساعت 23:33

جلو قاضی و ملق بازی
گاو مش حسن .... بهت میاد

بهار 1384/06/28 ساعت 00:37 http://bahar68.blogsky.com

خب چن روز بیشتر نمونده این وامونده تابستونم تموم شه
خودتو نزن !

سلام ...من نبودم قالب عوض کردی ....راستی مرسی از نظراتت که بیشتر از هر چیزی می چسبه ...

پرومته 1384/06/28 ساعت 02:01 http://promete.blogsky.com

نه... ببخشید منظورم دختر لر بود که بهت میاد

هی من میگم یه رگم لره نگو چرا به خودت فحش میدی؟!

یه جایی خوندم:

گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی
گر بمیرد دختران دنیا گلستان میشود

الحق که طرف زده وسط هدف...

گر بمیرد دختری.. ماتم بگیرد پسری
گر بمیرد دختران.. دنیا شود ماتم سرا
الحق که راست گفته!

صبرا 1384/06/28 ساعت 08:15 http://sabra.blogsky.com

راست می گه بهار !!! امروز ۲۸ شهریوره ... ۳ روز دیگه بیشتر نمونده . ببینم تو عاقل می شی ؟ زیاد هم غصه نخور من هم که مشروط نشده بودم ۱۴ تا واحد بیشتر نگرفتم . راستی از چندم می خوای بری سر کلاس ؟

هر وقت مانتوم رو که دادم خیاطی آماده بشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد