دارم عاقل میشم!


دارم عاقل میشم! البته اگه گول نخورده باشم و اون جسم سخت و سفید اضافی دندون عقل باشه!

نامرد چه بی خبر اومد..

حالا اینور دهنم 7 تا دندون دارم اونورش 8 تا! جای 28 تا هم 29 تا دندون دارم! فکر کنم دارم بزرگ میشم..

 

پ.ن: لطفا به من نزدیک نشوید..

من الان ذوق مرگ ترین آدم دنیام!

حالا شاید دو سال بعد پشیمون شم از چرت و پرتایی که الان دارم می نویسم ولی به جهنم!

اینکه با شخصیت مورد علاقه ات

که فقط تو تلویزیون میدیدیش نزدیک 20 دقیقه چت کنی..!

و اینکه اینقدر باهات راحت باشه که گاهی شک کنی خودش باشه..

و اینکه بدونی همین رشته ای رو خونده که تو داری می خونی..!

مهمتر اینکه وبلاگتو هم خونده باشه و بهت 20 داده باشه..!

چقدر انگیزه ات برای دری وری نوشتن زیاد میشه!

خوب همینا به نظرم مواد لازم برای ذوق مرگیه!

کامران نجف زاده.. هندونه زیر بغلت نمیذارم.. گفته باشم!

نظرات 18 + ارسال نظر
سارا 1384/06/21 ساعت 10:23

عزیز یه وبلاگ نویس باید وبلاگش از هر نظر بیست و بهترین باشه تا به خودش اجازه بده که در مورد وبلاگ های دیگه اظهار نظر کنه

خانم یا آقای محترمی که مدتیه با نام مستعار سارا در حال وقت تلف کردن با گذاشتن کامنتهای ابلهانه ای!
یادم نمیاد توی هیچ وبلاگی گفته باشم.. به وبلاگ من هم سری بزنید!..
پس چرا بیخود و بی جهت به جایی میای که دعوت نشدی و از صاحبخونه ش هم بدت میاد؟!
اگه با شخص من مشکلی داری زنگ که خورد وایمیستم دم در
تا با رعایت قوانین و موازین برام تشریح کنی دقیقا از چی من بدت میاد؟!
اگه هم واقعا بیکاری به سرت زده که...
در ضمن با ارزشترین چیز برای من اینه که کسایی که میان اینجا به خاطر نمره دادن به من نمیان..
از دور و بریهام هم انتظار نمره دادن ندارم!
من به خودم اجازه ی هر کاری میدم تا زمانیکه تو به خودت اجازه ی هر کاری میدی!
یه چیز هم بگم که بیشتر دلت بسوزه.. من امروز 20 گرفتم!

ناخدا 1384/06/21 ساعت 11:36 http://bandari.blogsky.com

مبارکا . باشه

به چه مناسبت اون وقت؟!

صبرا 1384/06/21 ساعت 11:38 http://sabra.blogsky.com

اوه اوه !! تو تا همه ما رو دیوونه نکنی عاقل نمی شی !! راستی ! من دیگه تصمیم گرفتم دور و بر بلاگم آفتابی نشم . ۱ دعوا بازاریه که نگو!!!

می بینی که دارم عاقل میشم!
حقته.. حقته.. حقته!
تا تو باشی..
ولش کن!
آخ جون دلم خنک شد...!!!

خوشم می یاد که احساساتت رو بی پرده می گی ... واقعیتش اینه که من از وبلاگت خوشم اومد چون در عین سادگی خوب بود....به من هم سر بزن

پرومته 1384/06/21 ساعت 14:44 http://promete.blogsky.com

مگه وقتی دیونه شدی گفتی که حالا که به نظر خودت عاقل شدی داری به ما میگی

نه من از اولش هم همین جوری بودم! چشماتون عاقل می بینه! ولی کم کم باید عاقل شم.. اصلا شاید زدم کندمش. این سوسول بازیا به ما نیومده! ولی هنوز مطمئن نیستم واقعا دندون عقله یا توهمش؟!

سلام این کامران کیه... من که نمیشناسمش!!!!چی کارس بازیگر؟ اینم پاسخ بدی کلی ثواب بردی

آدم باید بازیگر باشه تا تو تلویزیون باشه؟!
بگرد پیداش کن.

خوبه جواب همه رو هم پایین کامنتشون می دی!!!

خوش به حالت که با کسی که دوسش داری چت کردی..حالا خودش بود؟؟؟؟:ی

خود خودش بود.. مطمئنم.

عسل 1384/06/21 ساعت 19:41 http://www.Lov3.blogfa.com

سلامممممممممممممممم
مثل اینکه خیلی نا امیدی
امیدوار باش
به منم سر بزن
منتظرم

ای بابا تازه دارم انگیزه می گیرم!

شیرین 1384/06/21 ساعت 20:24

از کلام تیزت خوشم میاد خانومی.

امیر 1384/06/22 ساعت 02:35 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
پس من کی بزرگ می شم؟؟؟!!!

دیگه بزرگتر از این؟!!!

سارا 1384/06/22 ساعت 10:06 http://dailynotes.blogsky.com

کی هست حالا این آقاهه؟

تقریبا آچار فرانسه!

سلام. امیدوارم دندون عقل عقلتم در بیاد!

سلام ... بابا تبریک ...اما به دندون عقل هم من و تو عاقل نمی شیم ...راستی مرسی که به من سر زدی و اشتباهم رو تذکر دادی ...(از اینایی که خجالت می کشه )

اگه تو عاقل بشی عاقل کی بشه ؟
تبریک میگم کی از شیر گرفتن شما رو :d ؟

سارا 1384/06/22 ساعت 17:05

ها ها ها
کم اوردی کامنت ها مو پاک کردی
باید هم پاک کنی اخه حقیقت تلخ
اصلا مهم نیست
مهم اینه که تو کم اوردی
ها ها ها ها

فکر کنم شناختمت!
واقعا برات متاسفم..
راههای دیگه ای هم برای ابراز عقده های درونی وجود داره.

آفرین....خیلی واست خوشحالی کردم!!!! ولی خدایی من استثنایی بودم با این حساب که ۲ سال پیش دندونه رو در آوردم رفت پی کارش...نمیدونم شایدم عجله داشته!!!!

سلام به به مبارکه دندونه جدید(چشمک) ممنونکه سرزدی شاد باشی بازم منتظرت هستم

سارا 1384/06/26 ساعت 08:21

کو چولو نگفتی من کیم؟
معلوم که نمیگی چون نمی دونی و دوستم نداری ضایع شی
ها ها ها ها ها ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد