I’m alive


تنها فرق مرگ با دانشگاه اینه که کنکور نداره!

عاقبت به درجه ی رفیع مشروطیت نائل آمدیم.. چه حالی میده آدم تو وبلاگ خودش آبروی خودشو ببره!

دکتر نوحه گر! بار آخرت باشه اینجوری نگام می کنی..

بعدش هم دیگه دلداری دادن مشکلی رو حل نمی کنه..

 

گریه دارترین جمله ای که امروز دیدم:

زمان امتحانات غیرقابل تغییر می باشد!!!

آره جون عمه ت...

 

ولی 14 واحد هم خودش 14 واحده..!

این ترم شاگرد اول نشم خیلی کاره!

ولی ... جون! آخرش هم نفهمیدم چه جوری معدلت 17 شد..

یکی منو خودکشی کنه..

 

پ.ن: جاسم صابری، تو هنوز سلام کردن یاد نگرفتی؟

پ.ن: هی فلانی، نمی دونم کی بهت گفته با لنز سبز و این رژلب بنفش پررنگ دهاتی، قابل تحمل تری.. باور کن خواسته باهات شوخی کنه!

پ.ن: الان فهمیدم هر چیزی رو نباید هر جایی گفت.. به خدا همین الان فهمیدم! دیگه هم ... بی ...
چقدر خنگم.. اینو هم الان فهمیدم.. همچنان داره به کشفیاتم اضافه میشه!
جمعه... ۱:۳۲ بعد از ظهر..

نظرات 20 + ارسال نظر
حسن 1384/06/17 ساعت 19:09 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

ناخدا 1384/06/17 ساعت 19:38 http://bandari.blogsky.com

بی ربط

خودتی..

اوه..
چه خوب... ۱۷ این عالیه که دیوونه...
من امروز .. رفتم دانشگاه برای امتحان دوباره برنامه نویسی..۲باره بچه ها خیره سری کردند .. امتحان نداند..
۲باره بهمون تا سه شنبه وقت داد تا پروژه رو بیاریم..
اویییییییییی..
منم که نیستم اون موقع...
قراره برای استادمون مایل کنم پروژه رو..!!!!!!!!!!!!!!
وااااااااااا...
خب ۱۰ روز نیستم..
خداروشکر کن..
یه نفس عمیق الان میچسبه..

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
! E n r i q u e OnLine® !
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
I R ™ A N

من که ۱۷ نشدم دیوونه!

محمد 1384/06/17 ساعت 21:20 http://www.wedding.blogsky.com

باسمه تعالی
سلام عزیزم
آبروی خودت رو نبردی صداقت به خرج دادی صفات رو عشق است البته حتما این عبارت معروف را شنیده ای که:
جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت
موفق و سر بلند باشی تلاش کن انشاءالله دفعه بعد قبولی
منتظرت هستم
محمد

فکر کنم دیگه نباید هر چیزی رو گفت..

سلام تو چرا اینقدر همش بروز میشی بابا خیلی زیاد زیاد به روز می کنیا... یکم سرعت آپ دیتینگتو کم کن

خودش میشه.. دست من نیست!

سلام مگه من نگفتم اگه اومدی دیدی مطلب قدیمیه یه ctrl+f5 بزن ...والا به پیر به پیغمبر من به روزم

هر کاری کردم نشد..
به پیر به پیغمبر نشد..

سلام ... آبروی خودتو می بری چه حسی داره ؟

احساس حماقت!

پرومته 1384/06/18 ساعت 02:20

واقعا مشروط شدی ؟
من آی دی تو ندارم لطفا یه بار دیگه منو ادکن این دفعه حفظش می کنم

چرا فکر می کنی دارم دروغ میگم؟!
من نمی دونم یاهو مسنجر چه مشکلی با آیدی تو داره.. برید اختلافهاتون رو حل کنین خبرم کنید.. هر وقت ادت می کنم فرداش پاکت می کنه!

ورود به باشگاه مشروطیان جوان ور بهت تبریک میگم!
امیدوارم عضو فعالی باشی!
از شوخی گذشته امیدوارم توی دانشگاه زندگی مشروط نشی...
خداحافظ.

تو هم؟!
فکر کنم الان افسرده ام!

پردیس 1384/06/18 ساعت 12:45 http://version.blogsky.com

سلااامممم دلم برات تنگ شده بود... من کلا اینجوری نیستم ولی تا کامنتت رو دیدم ذوق کردم!
میگما مشروطی عالمی داره واسه خودش...ناشکری نکن که یه وقت به خودت میای میبینی گفتن اخراجججج !
تا تو باشی اسم دانشگاتون رو نذاری دیوونه خونه..اونم چی؟ پردیس!!!!!
قربانت..شاد باشی!

اوه اخراج!
اگه همین جوری کله شق بازی دربیارم معلومه آخر و عاقبتم چی میشه! اون وقت باید بگم صد رحمت به اخراج!

۶۶۶ 1384/06/18 ساعت 21:25 http://hezbebad.mihanblog.com

سلام
بابا این که غصه نداره .
من خودم معدلم همیشه ( از آمادگی تا دانشگاه ) بالای ۱۹ بود اما این ترم آخری رو نزدیک بود مشروط شم .
آخه با دوستای ناباب چرخیدم . چت کردم . هر روز وبلاگ ساختم و عوض کردم و ....

دستت درد نکنه اینقدر میای بازم میبینی قدیمیه اینم مشکل پرشین بلاگ دیگه به زودی میام بلاگ اسکای موفق باشی... راستی چرا بروز نیستی؟؟؟؟؟؟

آره تنها راهش همینه..

[ بدون نام ] 1384/06/18 ساعت 22:20

.....و چقدر بعضیا بی جنبه هستن....تا یه حرف میزنی ازش سوء برداشت میکنن .... مهندس با جنبه شما زاویه دید ما رو مشخص کن ما دیگه از اون زاویه بهتون نگاه کنیم.

فکر کنم باز هم اشتباهی گرفتی آقای دکتر!

اکسکالیبور 1384/06/18 ساعت 23:44

تو کامنت قبلی یادم رفت اسممو بنویسم

پرومته 1384/06/19 ساعت 01:44

خسیس حالا یه چیزی ازت خواستیم ها
نوبت ما هم میشه ...خانوم

اه.. قرصاتو خوردی؟!
مشکلتو حل کردی با یاهومسنجر؟

لحظات را گذراندیم به خوشبختی برسیم قافل از اینکه لحظات همان خشبختی بود.... سلام.. مظرت اگه بی خبر اومدم آپکردم بای

سارا 1384/06/19 ساعت 08:48

این چرت و پرت ها چیه نوشتی وبلاگت فوق العاده مزخرف و بی خود
دیگه همه واسه ما شدن وبلاگ نویس حتی دیوونه ها!!!!

رو حرف زدنت فکر کن.. مزخرف یعنی طلای تو خالی.. من طلام؟! مجبورت نکرده بودم به کاری..

منم هردوشونو خیلی دوست دارم؛ مرگ و دانشگاهو.

بقیه نوشته ها مثل اینکه به ما ربطی نداشت؛‌پیغام خصوصی بود.
موفق باشی.

عسل 1384/06/19 ساعت 09:25 http://www.kashane.blogsky.com/

سلام. ممنون بهم سر زدی. راستی خیلی بامزه ای. اینا چیه نوشتی. وبلاگتو که خوندم علت مشروط شدنت رو فهمیدم.
به هر حال ؛ موفق پیروز و عاشق باشی.
قربانت............. عسل

صبرا 1384/06/20 ساعت 22:45 http://www.sabra.blogsky.com

بله !! اون دیوونه خونه لعنتی دوباره کار خودشو شروع کرد !! من هم آبروی خودمو ببرم ! از انقلاب اسلامی و ریشه ها افتادم . البته به این دلیل که سر هیچ کدوم از کلاس های تقوی خودمو نشون ندادم . چون اصلا دیدن ریختشو نداشتم . بعد اون با ۵/۱۹ روی برگه منو انداخت .

بچه های ادبیات با ۵/۱۹ میفتن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد