؟!You forgot something.. no


چند روزه قلبم خیلی درد می کنه..

خدایا!

من گفته بودم مرگ مغزی نه مرگ قلبی!

ایناهاش شاهد هم دارم..

این فرشته هات همیشه این جوری یک کلاغ چل کلاغ می کنند؟!

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام
ببخش دير بهت سر می زنم.می دونی که سرم يه نمه شلوغ
يه کمم دلم بی تاب اين روزها...خوب نپرسی چرا که ممکن دروغ بگم...راستی خدا بد نده قلبت چرا درد می کنه؟
انشاالله هر چه زودتر خوب بشه.
قربونت برم

!!!

فرزانه 1384/06/13 ساعت 08:33

...نترس من تا سکته هم رفتم (به خیال خودم)..چشم باز کردم ... هیچی تغییر نکرده بود!!!

پیش میاد به دل نگیر...

احتمالا این فرشته ها با یه دکتر قلب قرارداد دارند که براش مریض جور کنن.با شبهای نمایش به روزم

salam salam ... man oomadam .. :)) kheili bahal bood =)) chera ghalbet dard mikone hala ?? chi shode ? ishalla behtar bashi ... man oomadamaaaa .. to ham bia khoshhal misham .. movafagh o shad bashi ...

برات دعا میکنم زود تر خوب شی دوست من
راستی بازم پیشم بیا خوش حال میشم.

بهار 1384/06/13 ساعت 17:25 http://bahar68.blogsky.com


مگه خودت منتظر نبودی؟!‌ : ((منتظر یه بلای آسمونیم که سرم بیاد!))

BE SALAMATI ENSHALAA

بعد از دوستان البته!

سلام..
من بهت جواب دادم برو آفت رو چک کن ...
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی ..
من که شدم ... گفتم که ۵ شنبه لبه گور بودم الان اینجام..
امیدوارم تو هم ناراحتیه قلبیت خوب بشه ..
من هستم ...باشه ..
دوست داشتی سر بزن ..
راستی ..
اگر قهر نکردی یا نخواستی بری..
چرا لینک منو برداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هان؟؟؟؟؟؟؟
تازه دیدم ..همین الان..!!
**********************************************
E N R I Q U E , online

خودتی..

سلام .. بابا ایول ... خوشم اومد ...

این فرشته هات همیشه این جوری یک کلاغ چل کلاغ می کنند؟!
:::چقدر تیکه باحالی:::خوشمان آمد
آخی چرا قلبت ناراحته منم گاهی اینطوری میشم اما دکتر میگه از خستگی و عدته ...خدا کنه برای شما هم جدی نباشه ....خیلی بده....نبینم غمتو....
همیشه ایم به کام...من لینک شما رو توی وب میذارم وب جدید که درست شدش...دوستی خوبی هستی برام.....باحال مینوسی....
راستی ممنونم که میای بهم سر میزنی....
شادیهات افزون باد
تاتا

میگه از اعصابه..
آخرش هم یه مشت آرام بخش انداختن بهمون..

پرومته 1384/06/14 ساعت 01:36 http://promete.blogsky.com

سلام
دردهای قلب از چیزای زیادی به وجود میاد
از من بپرسی میگم عاشق شدی نه عشق به خودی عاشق وبلاگ نویسی

همینه که آدم جرئت نمی کنه نظرتو بپرسه!

مریم 1384/06/14 ساعت 02:34 http://tardeed.blogspot.com

احتمالا فرشته ها یه چیزی زده بودن. از این به بعد قبل از دعا از سلامت فرشته ها مطمئن شو.

چی بگم
دیوونه بد جوری حالم رو گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد