برای خود خدا..

 

خونه مون بوی خودتو گرفته خداجون!

بوی خود خودتو!

نه.. یه ذره بوی حرم رسولت هم هست..

یه دقیقه صبر کن..

آره.. بوی بقیع.. این بنده ی فضولت یواشکی خاک بقیعت رو هم کش رفته..

دور از چشم بادیگاردهاش!

اگه کار بدی کرده ببخشش!

ولی خودمونیم ها! خیلی پارتی بازی کردی براش..

خلاصه اینکه خونه مون بدجوری پر از خدا شده!

نظرات 13 + ارسال نظر

خدا.. چه واژه غریبی ... دیگه کم کم داره باورم میشه همه اش یه اشتباهه بزرگه ... خدایا اگه هستی حداقل یه جوری خودتو نشون بده تا جلوی گذاشتن این کامنت رو بگیرم تا حداقل جلوی این پست شرمنده نشم

سلام ... می دونی من از مطالبت خیلی خوشم میاد ...

mer30 az inke behem sar zadi.

فرزانه 1384/06/07 ساعت 08:29

مهمون نمی خوای؟؟؟

چرا..
میای؟!

ناخدا 1384/06/07 ساعت 10:33 http://bandari.blogsky.com

چشم شما روشن . زیارت قبول ما رو به کامیرای عزیز برسونید

خودت چرا نمی رسونی؟

سلام ازت ممنونم که اومدی زیارتت قبول ... شاد باشی فردا آپ میکنم و منتظرت هستم

سلام سلام ..صدتا hello.... خوبی؟ مطلبت جالب بود ...
دیگه پیشم نمیای ): فقط ۱بار اومدی )): راستی از اسم وبت خوشم اومد ..خــــــــــــــب؟؟؟ لینکتو گذاشتم تو وبلاگم ... اگه دوست نداری بگو تا برش دارم .... موفق و شاد باشی .. پیشم بیا اگه دوست داشتی .... خوشحال میشم ..

اومدم!

زیبا و دلنشین... وبلاگ زیبایی داری... مهمون نواز خوبیم... بدرود...

elahe 1384/06/07 ساعت 18:34 http://www.zende-begor.blogfa.com

kashki khoda ye saram kheneye ma mionad ta bavaresh konim hesabi

بانو 1384/06/07 ساعت 19:44 http://banoo.blogsky.com

سلام

خدا همیشه همه جا هست!

گاهی بیشتر احساسش میکنیم...

امیر 1384/06/07 ساعت 23:49 http://khate-kaj.blogsky.com

خدا همیشه تو خونه های ماست.شاید خونه های ما این روزا طوری ساخته شده که رنگ وروشون باعث می شه کمتر خداراحساس کنیم.کاش می تونستیم خونه دلمون واسه این مهمون عزیز همیشه پاک نگه داریم...

پرومته 1384/06/08 ساعت 02:08

یه روزهایی فکر میکردم خدا خیلی دوستم داره ولی هر روز صبح که چشمامو رو به دنیا باز میکنم دیگه حضور گرمی رو حس نمیکنم ...حضور خدا توی خونتون به واسطه سرزمینی که مسافرتون اومده یااز عمق وجودتونه؟
دفتر خاطراتت رو هم من هیچوقت نخوندم ... یه بار پارسال وقتی خونتون بودم وسوسه شدم ولی به جز صفحه اولش هیچی شو نخوندم (همونجایی که اسمتو نوشته بودی ها)
پیشنهاد میکنم نمایشنامه پرومته در زنجیر رو اثر اشیلوسبخون

خونه که بوی خدا بده وقتی بیای بیرون تموم میشه .دلت باید بوی خدا بده .
برای درمان دلت به دارو خانه ما بیا . با هم دوست میشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد