Exam2..!


من می خواستم امروز یه چیز دیگه بگم ولی یهویی شد..

اینم نتیجه ی امتحانتون.. می بینم که گند زدین!

 

پرومته .. به زور 10 شدی ولی خداییش زدی وسط هدف! جواب سوال دو رو هیچ کس درست نداد غیر از تو! امتحان عملی رو هم حال کردم! همین خودش با صد بار مردن و زنده شدن برابری می کنه! در ضمن... تو دفتر خاطرات منو خوندی؟! فعلا کاری به کارت ندارم چون در دسترس نیستی.. اما اگه خوندی بگو.. من طاقتش رو دارم!

امتحان خودتو 19 شدی.. غریب درسته نه قریب! اینم واسه اینکه نمره ی 20 کلاس رو نمی خواستی!

ناخدا .. 25/0 اولش می خواستم بهت صفر بدم که سر کلاس من اونم درست وقت امتحان میذاری میری اما دیدم اسمتو بالای برگه ت نوشتی. گفتم یه 25/0 هم به خاطر نوشتن اسمت بدم!

خودش  .. جمعا 8 شدی.. خیلی از سوالها رو که اصلا جواب ندادی.. در ضمن بادکنک اصلا زیر آب باد نمیشه!

ناشناس .. 2 فردا با والدبنت میای مدرسه!

لیمویی .. تبریک میگم! تو با 5/11 بالاترین نمره رو آوردی! سوال 8 رو که قاط زدی.. نمره ی عملی رو هم نصفشو دادم چون فقط نصفش رو انجام دادی!

صبرا .. بهت اصلا نمره نمیدم چون فقط یکی از سوالها رو جواب دادی. اون هم تو وبلاگ خودت. که چیزی ازش نفهمیدم!

ژانوس.. صفر. پرونده تو هم بیا ببر. آدم واسه خدا هم اسم میذاره؟! حالا خدای خودمون باشه یا رومیها.. چه فرقی داره؟! جفتش که یکیه!

رهگذر.. 10 به نظر میومد بیشتر از اینا بگیری اما نمی دونم چرا 10 گرفتی؟!

Someone.. 11 شدی! فکر کنم این نمره های شاهکار مربوط به اون ده نمره عملی باشه.. ولی کلا از اینکه حاضری 9 نمره از دست بدی ولی خودت باشی خوشحالم! راستی یه چیزی.. من همین الانش هم دارم فکر می کنم روحم قبلا یه بار تو بدن یه نفر دیگه زندگی کرده! ولی نمی دونم کیه.. خیلی دوست دارم بدونم وقتی مردم روحم تو بدن کی میره؟!

یه صد آفرین هم به فرزانه خانوم به خاطر سکوتش!

این هم که هنوز جواب نداده!

پ.ن۱: چشمم روشن!  مسافر ما هم فردا بعد از ظهر می رسه!
پ.ن۲: من تا ۱۲ روز دیگه همچنان جواب امتحان قبلی رو تحویل می گیرم..

نظرات 26 + ارسال نظر
ناخدا 1384/06/05 ساعت 12:18 http://bandari.blogsky.com

یعنی پاس کردم ؟

ناشناس 1384/06/05 ساعت 13:09

اصولا... من که هیچ وقت والدینم رو توی جریان امتحاناتم زیاد قرار نمیدم..
چه برسه بخوام بیارمشون .. پیش یه دیوونه..
من که میدونم پارتی بازی کردی...
تو با اون لیمویی دسستتون توی یه کاسست ..
من همیشه مظلوم واقع میشم...
**********************************************

someone 1384/06/05 ساعت 13:35

سلام من هم امتحان دادم... ببخشید دیر شد ولی ورقمو اصلاح کن... خیلی فکر کردم برا سوال ها...
موفق باشی!

فرزانه 1384/06/05 ساعت 13:56

میگما...!!! خودت گفتی مستمر تاثیر نداره ...داشتیم؟؟؟
بعدشم تو باید از سکوتم همه ی جوابها رو میگرفتی...آخه چطور دلت اومد؟؟؟
همچنان در تلاش در برقراری ارتباط با پشتیبانی...

عسل 1384/06/05 ساعت 15:13 http://www.Lov3.blogfa.com

سلامممممممم
خوب بوووووووووود
به منم سر بزن
ممنونم

فرزانه 1384/06/05 ساعت 15:31

بازم از این امتحانات موثر که با شنیدن نتیجه دلمون قیجوجه بره میگیرید؟؟؟

پرومته 1384/06/05 ساعت 17:51 http://promete.blogsky.com

سلام
من به خاطر این جواب امتحانتو ندادم که اون روزا میونه ام با خدا شکراب بود ترسیدم یه چیزی از دهنم در بره اونم مارو سوسک کنه حالا قصد جواب دادن دارم
۱-خدارو با سلطه روی آفریده هاش می شه شناخت مثلا من از دست خدا کلافه بودم تا اینکه اون یه مگس رو برای ایمان آوردنم فرستاد به حق کارش عالی بود اونقدر ویزویز کرد که نا چار تسلیم شدم
۲-قیمت من به تعداد نفسهامه هر چی بیشتر میگذره قیمتم بالاتر میره وقتی قطع بشه دیگه مفتم نمی ارزم
۳-منظمه (به زبان فارسی دری)
۴-اگه کلیشه نباشه پول ... چون بعضی ها فقط پولو ثروت نمی دونن ..مثلا بعضی آدامای لوس روزای اول ازدواج به همسرشونمیگن تو تنها ثروت منی
۵-اتفاقا(ع) تو کلمه نمی عاورد باعث تاکید شده پس غلطی نداره
۶-منظورت چی بود؟میخوای بشنوی جواب ۲تاش صفره؟
۷- حوصله جواب به این سوالهای عجیب قریب رو ندارم
۸و۹-...
۱۰-گشتم نبود نگرد نیست
عملی : یه بار خواب جهنم رو دیدم دیگه جرات خواب دیدن هم ندارم چه برسه تشریح اون چیزی که دیدم
ببخشید اگه دیر امتحان دادم ولی امتحان دادن همیشه لازمه
بابت دفترچه خاطرات بهتره از حالا کبریت و نفت جمع کنی
من عادت دارم دیر امتحان میدم حتی سر جلسه کنکور ۱۵ دقیقه دیر رفتم و در ضمن نمره ۲۰کلاسو نمیخوام

همون رهگذر 1384/06/05 ساعت 20:19

لطف کردی فقط همین.
خداحافظ.

خواهش می کنم..
به سلامت..

درود خانم و یا آقا معلم..
من که در این آزمایش متاسفانه شرکت نکردم
البته می دانم که اگرهم شرکت می کردم قبول نمی شدم
بهرروی خوش می نویسی دوست تازه من
برایت آرزوی تندرستی و شادکامی و هم چنان آموزگاری می نمایم.......................................................
درسته دوست خوبم خاکستری به باورمن شگفت انگیزترین و زیباترین رنگ است..میدانی چرا؟
سپیدی زیاد دلگیر است و سیاهی وحشتناک
ازترکیب این دو رنگی زایش می یابد....خاکستری!

من خانمم ولی معلم نیستم..
حق با توئه..

علی 1384/06/05 ساعت 23:20 http://bandarabbas12.blogfa.com/

سلام من من هم هستم علی از این که به بلاگ من سر زدی ممنون عزیز به ما هم نمره بده

اول امتحان بده تا من نمره بدم!
اگه اون بخواد؟؟؟!!! شما نسبتی داری با این... ولش کن اصلا.

وب جالبی داری
مرسی که سر زدی

امیر 1384/06/05 ساعت 23:34 http://kargahhonar.blogsky.com

سلام . آدرس بلاگت رو لطفا درست وارد کن تا بشه واردش شد (( http://pardismadhouses.blogsky.com/ )) اون (( اس )) آخرش رو خذف کن !!! درمورد اشتباهم هم متشکرم که گفتی . ممنون. موفق باشی

باشه یادم می مونه..
خواهش می کنم..

من چون از این پست سر در نمی آورم پس بی خودی دارم کامنت می ذارم . فقط خواستم الیک السلام گفته باشم

سلام دوستم مرسی که به من سر زدی آره از مسعود فردمنشه فکر کنم بازم بیا پیش ما

سلام 1384/06/06 ساعت 02:05 http://www.parsi.co.sr

سلام بد نیست

hadi 1384/06/06 ساعت 02:30 http://shiz.blogsky.com/

الان آواخر تابستونه مردم تو خوشی و گشت و گذار هستن دیگه صحبت درس نمره که نمیکنن

شما دیگه یه کم زیادی دلت خوشه..

بابا اینا چقدر شبیه نمره های منه .... شما یه وقت اشتباهن نمره های منو نزدین ؟؟؟؟؟؟؟

اینجا همه شبیه هم اند!

آره غزیز من سه تا وبلاگ دارم
www.someonefromdarkness.blogfa.com
www.someonefromdarkness.blosky.com
www.evil-666.com

بابا وبلاگ!

سلام آقای تو خیلی باحالی من وبم رو به احد و ناسی ندادم اینا رو هم واسه دل .اموندم دادم دستت درد نکنه که خوندی رستی یه داستان جدید به اسم نفیر مرگ گفتم کع اگر این رو بخونی تا یه هفته تو کمایی
۲۲ صفحه البته دستی می شه نمی تونم الان الانا بنویسمش یا تایژش کنم
وب باحالی داری
من تو جاوا استادم هر چند هیچ علاقه ای ندارم اگر هلژ خواستی یهع سوت بزن خوشحال می شم بای

نه اتفاقا جالب بود!
در ضمن من دخترم!!!

سلام

کاشکی حداقل پست آخرم رو می خونی

من که عمرم رو تو وب تو صرف کردم

...

همه ی پستهاتو خوندم و باید بگم خیلی به دلم نشست مثل نادیا.. فاطی.. زهرا..!

ببخشید...من چند شدم؟؟؟؟

نمی دونم!

خوب شد گفتی٬ ادرس لینکو اشتباه زده بودم.درستش کردم.
حیف که الان گیج خوابم ( از دست این قرص هیستامین).
الهی هر چی عامل حساسیته از رو زمین برداشته بشه( بگو آمین)
فکر کنم به تو هم آلرژی پیدا کردم .
پ.ن: انقدر زود زود مینوسی که واسه خوندن دری وری هات مجبورم DC کنم.
(منظور از دری وری همان چرت و پرت هاییست که مینوسی)
عین خودم.
امظا: دیوانه ی تحت تعقیب

چقدر حالا واسه گرفتنت جایزه گذاشتن؟!
آمین..
دری وری.. هذیون.. چرت و پرت.. آهن پاره.. خریداریم... در ضمن وبلاگ هم می نویسیم!

اول :من دیر رسیدم دلیلش رو تم کامنت پست قبلی بخونید دوم:ببخشید دیر شد .مهدیسما طبق افسانه های محلی اینجا یه جنه با پاهای بسیار بلند و لباس های روشن که مردم رو تو تاریکی بیابون می ترسونه.شرجی هم یه توده هوای گرم اینترنتی از سواحل داغ بندرعباسه.انشاالله به زودی

جوابتو همون جا دادم.. هیچ وقت دیر نیست!

۶۶۶ 1384/06/06 ساعت 08:54 http://hezbebad.mihanblog.com/

سلام
به به عجب نمره هایی
اگه قول بدی که به من صفر بدی توی امتحانت شرکت می کنم .
۱ . خدا یعنی من و تو و همه ی آفریده هاش . هر خالقی در مخلو قش هویداست .
۲. ۰ آخه تا حالا کاری نکردم که ارزش بیشتر از این رو داشته باشه .
۳.تو هم بیا تو سر وبلاگ من بزن خیالی نیست.
۴.هیچ کدوم یه دل خوش از همه بهتره.
۵.پول خوشبختی می آورد اگر بدانی باید با آن چه کنی !
۶. عشق و نفرت = جمع بسته نمی شن اگه شدن می شه جنون.
زندگی و مرگ = زندگی با فکر

۷. زندگی -ایمان = مرگ تدریجی
عشق -نفرت = جواب نداره جوفتشون مثل هم زیادی جلو رفتنه .
زندگی - مرگ =کسالت آور و بی هیجان .
عشق - دوست داشتن =هوس.
۸. شوخی می کنی اما خوشم آمد مثل من دیونه ای .
۹.زدم که دارم نظر می دم .
۱۰. آخر دنیا همین جاست می گی نه مترت رو وردار بیا حساب کن.


من مرگ را زیسته ام.

چندین بار مردم تا توانستم خودم باشم.
از تجربه ام هم نمی گم .
و در ضمن نمی خواهم تا همیشه زنده باشم حتی در بهشت .

حتما نمره تو میدم..

سلام عزیزم... ( به دیونه خونه خوش اومدم ) D: ممنون که سر زدی راستی وبلاگتم خیلی باحاله ...تا بعد

میبینم که............شاگرد اول شدم...!!!
وای در مورد سوال ۸...
از بادکردن و ترکوندن بادکنک زیر آب اولین چیزی که به ذهنم رسید حباب بود...!!!
ببین چقدر باهوشم که حتی با اینکه داشتم همزمان هم امتحان میدادم هم تلفن صحبت میکردم شاگرد اول شدم...!!!

آفرین آفرین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد