Why Bill!? Kill me instead!


از وقتی عضو  این  سایته شدم دارم ثانیه شماری می کنم که بمیرم!

حداقل اگه به این زودیا نمی میرم با مرگ مغزی بمیرم..

 

خدایا!

یه کاری کن با مرگ مغزی بمیرم!

 

ولی آخرش نفهمیدم مرگ مغزی دقیقا یعنی چی؟

به قول یه بنده خدایی انگار فایلتو بندازی تو Recyclebin و Delete  نکنی!

 این که غیر از سلولهای خاکستریت همه جای بدنت زنده باشه؟!

خوب من الان دقیقا این جوریم.. 

خوش به حال اینایی که مرگ مغزی میشن بعد اعضاشون رو اهدا می کنند..

نه فشار قبری در کاره نه چیز دیگه ای..

آخه به چی باید فشار بیاد؟!

تمام انگیزه م از این عمل خیرخواهانه همین بود!

پ.ن: هر کار می کنم دو روز پشت سر هم نیام اینجا نمیشه..

نظرات 27 + ارسال نظر
ناخدا 1384/06/02 ساعت 19:04 http://bandari.blogsky.com

من نمیدونم اعضای یک دیوونه به چه دردی می خوره !

کاش مرگ قلبی می شدم. اون وقت وصیت می کردم مغزمو بدن به تو! که تا آخر عمرت زجرکش بشی!

انریکه 1384/06/02 ساعت 20:06

میگم به جای اون نخودی که اون بالا داری...
اگه اشتباه نکنم ...
یه سه .. ۴ تایی استخون هم اون پایین هست..
باید به اونا هم فشار بیاد..
تازه ..
اگر با یه دادن اعضا آدم پاک میشه..
منو خبر کن ...
چون به قول خودت بد جوری افتادم تو پی سی
بابا ..
خیرخواه.. ما رو هم بی نصیب نذار..!!
**********************************************

من رفته بودم عضو شم اما گذاشتم برا وقتی بیام ایران...ببینم اگه هواپیمام سقوط کنه چیزی واسه اهدا میمونه؟!!!!

ایشالا که سقوط می کنه و به لطف پروردگار مرگ مغزی میشی!!!

نمی دونم دیگه بهت چی بگم...فقط امیدوارم تو هم مشکلاتت تموم بشه...مثل اینکه با خودت خیلی مشکل داری

فعلا که انگار شما با من مشکل داری!

سلام
تعریف قشنگی بود از مرگ مغزی. کلی حال کردم ((:
من یکی که اگه مرگ مغزی هم بشم چیز به درد بخوری برا اهدا ندارم. دلم رفته. جیگرم کبابه. معدم سوراخه. ریه‌ام دوده گرفته. دیگه چی می‌مونه؟
پیروز باشی.

قلبت! قلبتو نگفتی! امیدوارم قبلش البته به کس دیگه نداده باشیش!

سلام ... شما عادت دارین همیشه اینقد تند صحبت می کنین ... من مطمئنم که شما از عشق بویی نبردین وگرنه اینطوری بی احساس نبودین ... شاید خودتون یه زمانی تنها چیزی که بهش فکر می کنین همین کلمه ی ۳ حرفی باشه و .......... زندگی بی عشق مفهوم نداره

خیلی معذرت می خوام خانم بهار!
ولی بده حرف دلمو زدم؟ این روزا.. نه اصلا همیشه هر جا میرم عشق عشق عشق... خفه شدم دیگه..
با بقیه ی حرفات موافقم..!

من 1384/06/03 ساعت 01:56

وااااااااااااااااااای!
۲۲۲۲ بازدیدکننده ی اینجا خودمم!
فکر کنم نشونه ی خوبی داشته باشه!
شاید هم الان باید یه آرزو کنم..
هی غول چراغ جادو.. کجایی؟

صبرا 1384/06/03 ساعت 10:00 http://sabra.blogsky.com

دختر خوب !! تو هر روز بروز ی؟ آها ! وصیت کن دیوونه خونت رو بدن من . من ۱ دیوونه خطرناکم.

به جون خودم تقصیر خودم نیست که هر روز به روزم!
اصلا دست خودم نیست..
نکبت سر خود بروز میشه..
باشه روی وصیتم فکر می کنم..

امید 1384/06/03 ساعت 11:08 http://bandariha.blogsky.com

در نوع خودش ودر سطح استان وبلاگ جالب و متنوعی هستش ولی بیا شوخی ها را جدی و جدی ها را شوخی بگیریم از مرگ و بدبختی زیاد شنیدم از امید از زندگی پر از امید بنویس.

۱. لطف دارید..
۲. این که همش جدی بود و پر از امید! این که مرگ آدم اینقدر مفید باشه جای امیدواریه به نظر من..

عسل 1384/06/03 ساعت 12:13 http://kashane.blogsky.com/

سلام
از نظرتون ممنون
ولی لین خیلی بده که آدم اینقدر نا امید باشه. نیتت قشنگه اما اینجوری ........ نمی دونم والا
به هر حال موفق پاینده و عاشق باشی
قربانت عسل

آ خرین شب گرم رفتن د یدمش لحظه ی وا پسین
دیدا ر بود. ا وبه رفتن بود و من د ر اضطرا ب
دیده ا م گریان دلم بیمار بود. گفتمش از گریه لبریزم
مرو گفت: جا نا ، نا گریزم، نا گریز
گفتم ا و را لحظه ای دیگر بمان
گفت : می خواهم ولی دیر است دیر
در نگاهش خیره ما ند م بی امید سر نها د م
غم زده بر دوش او ناگهان آهی کشید و گفت وای
زندگی زیباست گاهی ، گاه زشت
گریه را بس کن مرا آ تش نزن
نا گریزم از قبول سر نوشت
برق زد در مستی چشمان او اشک بی طاقت
در آن هنگام ریخت قطره قطره از سر موژگان ا و
ز سخن ما ندیم و با هر نگاه
گفت: می دانم جدایی زود بود
با نگاه آخرینش بین ما..های های گریه بود

باشه!

امیر 1384/06/03 ساعت 18:56 http://kargahhonar.blogsky.com

سلام درود به دیوانه و دیوانه خانه و دیوانه دار . شوخی کردم ناراحت نشو . آخه رکورد آپ دیتو شکستی . باباتو دیگه کی هستی *** بابا تودیگه کی هستی (چشمک)

سلام درود بر بازدیدکنندگان دیوانه خانه!
خودمو به تخت بستم تا امروز آپ نکنم!!!

someone 1384/06/03 ساعت 21:21

سلام
وبلاگ خیلی جالبی داری...
فکر می کنم تقریبا یه ۶ سالی ازت کوچکتر باشم ولی با این حال با حرفای یه آدم ۶ سال بزرگتر از خودم خیلی احساس نزدیکی می کنم...
موفق باشی.

۱. من الان دقیقا ۱۸ سال و ۹ ماه ۱۲ روزمه! پس تو باید ۱۲ سال و ۹ ماه و ۱۲ روزت باشه!
۲. کوچولو مامانت هم می دونه تو الان پای اینترنت نشستی؟!

مهدی 1384/06/03 ساعت 23:02 http://mehreyas.parsiblog.com

سلام بسیار زیبا بود این مطلبت من هم عضو شدم به امید اینکه خدا هم من را در ریسایکل بیاندازد و دلیتم نکند.

لابد به مغز فشار میاد دیگه!!!!!

لابد!

امیر 1384/06/04 ساعت 02:39 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام.خوبی.واللا من امتحان دادم ولی مثل اینکه نیستش!!!!
حالا کجاست نمی دونم!!!!؟؟؟؟
وای نظرت با حال بود خودمونیما بعضی وقتا فکرایی می کنیا!!!؟؟؟؟
قربانت


سلام خوبی نمی دونم چی صدات بزنم یعنی بگم خوبی من جون ؟؟!!!
قشنگه من هم میخوام که سکته مغزی کنم تا بتونم قلبمو بدم به بابا جونم اما هنوز چند ساله که منتظرم البته اگه اعضای دیگم سالم بود می دمش به تو هر کاری می خوای باهاش بکن
امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم

عزیزم رابطه ی ما یه مساله ی پیچیدست که خودمونم هنوز تو کفشیم:D

پس بهتره من خودمو بیشتر درگیر این مسائل نکنم!

سلام صدیقه خانم
خیلی جالب بود. دستت درد نکنه.
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پایدار باشید.
وقت کردی به وبلاگ ما هم سربزن خوشحال میشم.
از طرف وبلاگ کرجیها.

صدیقه؟؟؟!!!

someone 1384/06/04 ساعت 12:06

سلام خانم بزرگ...
من فکر می کردم تو الان باید دانشجوی سال 4 باشی!!!!
ولی اشتباه فکر کردم. و دقیقا 16 سال و 27 روز سن دارم و زیاد هم ازت کوچکتر نیستم...
در مورد مامانم هم باید بگم زیاد مهم نیست بدونه یا نه!
(در ضمن پای اینترنت نمی شینن!)
موفق باشی!

پس پای اینترنت چیکار می کنند؟!

با سلام خدمت شما دوست گرامی وبلاگ خوبی داری

من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی وانواع سی دی ها(تمامی کتب منتشره در ایران و بیش از ۳۰ میلیون عنوان کتاب خارجی) را که بخواهید از این سایت تهیه کنید و ضمن بهره مندی از تخفیفهای در نظر گرفته شده انها را در سراسر ایران و به طور رایگان تحویل بگیرید (حتی اگر کتابی در سایت وجود نداشت می توانید تنها با دادن اسم و ناشر ان در فرم مخصوص ؛ ان را تهیه کنید) ، امکان تهیه کارتهای اینترنتی و تلفنی به صورت انلاین با 5 تا 15 درصد تخفیف، ارائه کارت اعتباری اریا کارت و امکان خرید با ان از بیش از 1000 فروشگاه طرف قرارداد در سراسر ایران و با امکان تهیه تعداد زیادی از بلیطهای سینماهای ایران به صورت انلاین و یا حضوری، فراهم اوردن امکان تهیه کارتهای اعتباری مثل مستر کارت و ویزا کارت، فراهم اوردن امکان خرید کلیه اجناس از کلیه سایتها دنیا و تحویل ان در منزل ، تهیه نشریات خارجی و نرم افزارهای اصل خارجی و با 5 درصد تخفیف و تحویل رایگان ان در منزل و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید

someone 1384/06/04 ساعت 16:27

اینترنت پا نداره!

صحیح می فرمایید.. ولی تو که پا داری وروجک!

someone 1384/06/04 ساعت 16:39

یه چیزی یادم رفت بگم البته مهم تیست ولی برام جالب بود...
وبلاگت درست روز تولد من متولد شده!
موفق باشی!

نخیر دیوونه خیلی هم مهمه!

[ بدون نام ] 1384/06/05 ساعت 02:02

سلام
کمتر پیش میاد نوشته های کسی نظرمو جلب کنه اما متاسفانه از بعضی از نوشته هات خوشم اومده.
البته درباره متن اخیرت باید بگم اگه فکر کردی با اهدای اعضات ازفشار شب اول قبر خلاص میشی کور خوندی.
درباره انگیزت هم خجالت بکش نه از من از اونایی که با تموم وجود همه اعضای بدن که هیچ همه وجودشون رو برا عشقشون هدیه کردن واز هیچی نترسیدن.

۱. متاسفانه خوشحال شدم!
۲. من همیشه کور کور چیزها رو می خونم!

یه رهگذر 1384/06/05 ساعت 05:04

توی امتحانت شرکت کردم جوابشو بده
ممنون

فرزانه 1384/06/05 ساعت 08:11

...آرزو بر جوانان عیب نیست....دیوونه ها که جای خود دارند..

بین خودمون باشه...من ۸-۷ سالی هست منتظرم...حالا اگه شما پارتی داری دست من رو هم بگیر...قول میدم اون دنیا از خجالتت در بیام...قول میدم

باشه.. روش فکر می کنم..

someone 1384/06/05 ساعت 11:47

تو بدونه این که منو ببینی از کجا فهمیدی که پا دارم!
راستی منم یه مغز کوچیک تو بالا خونم دارم(چشمک)
موفق باشی!
خوش هم باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد