Exam!


 1. خدا را با ذکر مثال تعریف کنید. (1)

2. با توجه به این نکته که هر کس قیمتی دارد قیمت خود را تا دو رقم اعشار محاسبه کنید. (0.75)

3. مرتب کنید. (0.5)                    بزن/من/وبلاگ/سر/هم/ به

4. پول بهتر است یا ثروت؟ (0.75)

5. غلط های املایی و معنایی زیر را پیدا کرده و تصحیح نمایید. (1.5)

پول خشبخطی نمی عاورد.

6. حاصل جمعهای زیر را بدست آورید. (1)

عشق. نفرت                   زندگی. مرگ

*توجه به خاصیت توزیع پذیری جمع ضروریست.

 

7. حاصل تفریق های زیر را بدست آورید. (2) 

زندگی.ایمان    عشق. نفرت    زندگی.مرگ    عشق.دوست داشتن

*توجه به این تکته ضروریست که کوچکتر را باید از بزرگتر کم کرد.

 توجه به خاصیت توزیع ناپذیری تفریق ضروریست.

 

8. یک بادکنک را زیر آب باد کنید و سپس بترکانید. (0.5)

9. لگد به بخت خودتان بزنید. (0.5)

10. تا آخر دنیا بروید. (1.5)

 

10 نمره ی عملی:

یک بار بمیرید و زنده شوید و تجربیات خود را در ده خط خلاصه کنید، سپس برای همیشه زندگی کنید.

 

                                                     موفق باشید.                 

 

 

پ.ن: همش از ذهن کوچیک خودم تراوش کرد.. در صورت هرگونه سوءتفاهم با روابط عمومی و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید..

با تشکر: من!

نظرات 19 + ارسال نظر
پرومته 1384/06/01 ساعت 15:36 http://promete.blogsky.com

امتحان باید شدایط سختی داشته باشه. اینو به خاطر بسپار آدمهای ضعیف از این طرف مونده و ازاون طرف رونده اند
راستی به روز شدم
و درباره ایده ها از هر جای پارچه که می خواستی یه تیکه شو به هم چسبوندی

اتفاقا این یکی سوالاش سخت بود جواباش آسون!

ناخدا 1384/06/01 ساعت 18:29 http://bandari.blogsky.com

خانوم . اجازه می تونیم بریم ... ؟

خودم 1384/06/01 ساعت 18:38 http://karamel.blogsky.com

۱ـ خدا انست که ببوید نه انکه مصباح بگوید
۲ـ قیمتش خداست
۴ـ همانا علم از همه ایشان بهتر همی باشد
۵ـ پول خوشبختی نمی اورد ولی بی پولی بدبختی می اورد
۸ـ یک بادکنک را زیر اب باد کردم سپس ترکاندم
۹ـ بخت چیه؟
۱۰ـ قلم بدسته مزدور یه بارکی بگو برم امریکای جنایتکار دیگه
۱۰ نمره عملی رو هم وبلاگ نویسای در بند گرفتند و بهشون میگم بیان برات تعریف کنند تا یه خرده عبرت بگیری

ناشناس.. 1384/06/01 ساعت 18:43

سلام..
من زیاد حسابم خوب نیست ... میترسم یه چیزی بگم ..
بعدش قاط بزنی... اون وقت هی باید بیام منت کشی کنم ..!!!
میگم باز که لینک ها رو گذاشتی..؟؟!!!
قرصات رو خوردی ... خوب شدی..
عشق - دوست داشتن= بیهودگی زندگی
زندگی - ایمان = سرنگونی زندگی
مرگ - زندگی = 0

عشق - نفرت = اونوقت دوست داشتن به چه دردی می خوره ..
راستی..
خوشبختی... نه ... بدون پول هم میشه اما بستگی داره..
بازم بگم ///
خیلی زیاده .. سخته ..
این ستاره ها هم زدم تا تابلوگیم بیشتر بشه...

*************************************************

سلام چرا اینقدر چرت و پرت می نویسی؟؟؟؟ اینا از کجا در میاد میبخشیدا!!!

۱. علیک سلام
۲. نمی دونم!
۳. از مغر کوچیکم
۴. بخشیدم!

حسین 1384/06/01 ساعت 23:09 http://bozghaleh.blogsky.com

آفرین!!!

امیر 1384/06/02 ساعت 01:58 http://kargahhonar.blogsky.com

سلام میکنم نه به خاطر اینکه جواب بدی علیک سلام . بلکه به این خاطر که سلام کردن زیاد هم واجب نیست . ذهن کوچک اما خلاقی داری . بهت تبریک میگم . اما چرا این قدر مشوشه ؟ راستی در مرورد دیوانگی میخواستم یه چیزایی بدونم . آیا واقعا دیوانه ای؟ آخه دیوانه که نمیتونه وبلاگ داشته باشه و هر روز سر موعد آپ دیت کنه . این یه کم متناقضه .
راستی چرا خودتو دیوانه معرفی میکنی؟ دوست داری ؟
آیا واقعا دوست داری ؟ حاضری بری توی جامعه و مثل دیوانه ها هوار بکشی و عنوان کنی که دیوانه ای ؟ هروقت به این نتیجه رسیدی به من هم خبر بده لطفا . ضمنا من امتحان نمیدم . بذار صفر بگیرم چه اهمیتی داره . نمره اش که تاثیری نداره . بهرحال ازاینکه زحمت طرح سوالات رو کشیدی ممنونم . راستی این امتحان چه درسی بود ؟؟؟ میخوام بدونم از کدوم تدرس میافتم .

۱. مجبورم بگم علیک سلام چون این یکی واجبه!
۲. من واقعا و حقیقتا و جدا دیوانه نیستم! و یادم نمیاد هیچ جا خودمو دیوونه معرفی کرده باشم! من حتی با اسم من کامنت میذارم.. از کجا به این نتیجه رسیدی که من دیوونم؟!
۳. نه من زیاد اهل هوار زدن تو خیابون نیستم چون ممکنه مردم نگاهم کنند!!!
۴. امتحان هیچ درسی.. مطمئن باش.
۵. در ضمن دیوونه خونه هم یه اسمه برای دانشگاهی که برای ۴ سال تبعید شدم توش.. شاید یه روزی احساس خوبی بهش پیدا کنم و اسم اینجا رو عوض کردم.. قبول دارم دیوونه خونه اسم مناسبی نیست.. ولی تو اسم بهتری سراغ داری؟!

۱-خدا همون آتیشیه که قلب هممونو گرم نگه داشته...برای مثال به قلبتون مراجعه کنید...!

۲- یک..جلوش تا بینهایت صفرها...اعشارم نداره...!

۳-بزن سر وبلاگ من هم...؟!

۴-پول..پول ...پول!!! چون ثروت میتونه هر چیزی به جز پولم باشه...!

۵-غلط املایی نداشت...!
غلط معناییم..بستگی داره یه مرفه بی درد این حرفو زده باشه یا یه محتاج نون شب....!

۶-عشق منهای نفرت= زندگی آینده...مسئولیت...بچه...!
مرگ ـ زندگی= جنینی که تو دل مامانش مرده!

۷-این بالاییا هم که تفریق بودن...جریان چیه؟!
زندگی- ایمان= لاابالیگری
جواباشونو اون بالا دادم...

۸- حباب...!

۹-بختم محکمتر از ایناس که با یه لگد چیزیش بشه....!

۱۰- آخر دنیا یه قدم عقبتر از جاییه که من وایسادم...چون اگه زمینو کامل دور بزنم...آخرین قدمم یه قدر عقبتر از جاییه که الان هستم....!

۱۱-بذار زنده شم بعد بهت میگم...........!!

تفریق نبود.. خط فاصله بود.

صبرا 1384/06/02 ساعت 08:26 http://sabra.blogsky.com

اوه من به تو هم دیر رسیدم . امروز همش دیر می رسم ... در مورد پستت : فقط یک خانوم معلم از خود راضی لجباز می تونه این سوالا رو بپرسه . من فقط جواب سوال اول رو توی وبلاگم دادم و فکر می کنم بازم نمره نیارم . چون خانوم معلم بدجوری لج کرده .

اوه که این طور!
یه خانوم معلم ازخودراضی و لجباز!
پس به این نتیجه رسیدم که دبیر شیمی مون تو دبیرستان فرهنگیان آرزوی قلبیش این بوده که همچین امتحانی ازم بگیره!

من الآن داشتم وب گردی می کردم دیدم تو زدی من پر روئم...D:...حال نکردم باهات آدم چابلوسی هستی ...کمکی خواستی واسه قالبت به پام بیفتی کمکت می کنم((:

۱. نیستی؟
۲. حال نکن..
۳. چاپلوس جد و آباد قورباغه های محله تونه..
۴. نخیر همین قالبو بیشتر می پسندم تا تو بخوای کمکم کنی.. دور و برم به اندازه ی کافی مهندس کامپیوتر و گرافیست ریخته آقا!

فرزانه 1384/06/02 ساعت 12:33

ببخشید....نمرات مستمر هم تاثیر داره...من واسه اینکه مزاحم شما نشم با پشتیبانی هم تماس گرفتم...اما کسی پشتتون رو نگرفت...!!!
گفتم در جریان باشید باهاشون برخورد کنید.
از شوخی گذشته جالب بود

۱. نه تاثیر نداره..
۲. دارم براشون..
۳. خودت جالبی.!

ژانوس 1384/06/02 ساعت 12:42

سلام. اول اینو بگم که ژانوس اسم یکی از خداهای روم باستانه. دوم اینکه من از این امتحان -۰- گرفتم

این رومیها چند تا خدا دارن مگه؟!
چه اسم شیکی هم هست!

من که اول وبلاگم نوشتم برای علی نوشتم کس دیگه نخونه
هر کسی می فهمه جای نظر برای علیه نه هیچ کس دیگه
با عرض معذرت من نظرات همه رو پاک می کنم بجز نظر علی
خیلی باید ببخشید
بای بای

باشه دیگه نمیام اون ورا..

عسل 1384/06/02 ساعت 18:09 http://www.Lov3.blogfa.com

سلاممممممم
جالب بووووووووود
منم آپ کردم سر بزن
ممنونم

یه رهگذر 1384/06/05 ساعت 04:58

۱-درپس همه درهای بسته تو خدا ایستاده است به عنون مثال همه شکلهای خدا دوست داشتنی است وهمه چیز شکل اوست.
۲-انسان ممیزیک صدم انسانیت.
۳-من وبلاگ ندارم.
۴-البته که آزادگی و صداقت.
۵-در آوردن پول حلال خوشبختی است.
۶-جمع عشق ونفرت جمع متناقض است و صفر میشود
مجموع زندگی ومرگ نیز برابر است با ابدیت.
۷-تفریق ایمان از زندگی برابر غصه
نفرت را که از عشق کم کنیم فقط عشق باقی می ماند
زندگی بدون مرگ پوچ
عشق منهای دوست داشتن لیوان شکسته خالی از آب
۸-صدا نداد
۹-خدا را از یاد بردم
۱۰-رفتم ولی فرقی با اول آن نداشت کمی دقت کردم دیدم سرجای اولم ایستادم.
من مرگ را تا یک قدمی خودحس کرده ام اما آن را تجربه نکرده ام مرگ هیچگاه تجربه پذیر نیست مرگ اتفاق نیست مرگ تقدیریست ناگزیر وبی گریز.خدا رحمتمان کند.

someone 1384/06/05 ساعت 12:59

ج1:تعریف: خدا همونی که به وجود داشتن معنی بخشیده...مثال: همین که می تونیم فکر کنیم یعنی وجودمون معنی داره که می تونیم فکر کنیم!
ج2:چیزی رو که نمی شه وزنش کرد نمی شه براش قیمت گذاشت، چیزی هم که نشه براش قیمت تعیین کرد با ارزش ترین چیزه!
(حاضرم 0.75 از دست بدم ولی رو خودم قیمت نذارم!)
ج3: به وبلاگ من هم سر بزن.
ج4: ثروت.... چون ثروت هر چی که باشه حتما چیزه باارزشی بوده که اسمش شده ثروت!
ج5:-املایی: پول خش به خطی نمی آورد...
–معنایی: پول نمی تونه باعث بدست اومدن چیزه با ارزشی بشه...
ج6: بی معنی / تکامل
ج7: خیلی سوال سختی بود... خیلی فکر کردم....
جواب همشون فقط دو کلمه بود: بی معنی
ج8: بادکنک زیر آب باد نمیشه... بادکنک باد نشده رو نمیشه ترکوند!
ج9:حاضرم 0.5 نمره هم از دست بدم ولی به بخت خودم لگد نزنم!
ج10: بستگی داره دنیارو چی معنی کنی!
از لحاظ نجومی: هیچ منجمی تا حالا نتونسته مرز دنیا رو پیدا کنه!
از لحاظ خودم: دنیای من مرز نداره که تا آخرش بشه رفت...کره هم نیست که دورش بزنم و برسم جای اولم...
ج سوال عملی: از همون بچگی فکر می کردم که یه بار مردم و بعد زنده شدم و حتی بعضی وقتا احساس می کردم چیزایی از قبل از مردنم یادم می یاد...!
تجربیات: دوران کودکی خیلی
.
.
.
.
.
.
.
.
پاکه!
تموم شد. چند می گیرم خانم بزرگ؟

خانوم ما دیر رسیدیم .همش تقصیر این اقای بشیری بود توی راه ۷ بار تصادف کرد .خانوم میشه دوباره بگیرید؟؟؟

با اینکه جواب بعضی هاشو دادم ولی آره..

چطور کسی جرعت میکنه تو روز روشن با شمع بیاد خورشید را تعریف کنه .!!!
پس چطور میگی خدا را با مثال تعریف کنیم .
به دارو خانه ما بیا با هم دوست میشیم .

فاطمه 1384/07/03 ساعت 00:19

1. اونی که اگه نمره این سوالو بهم ندی؛ حالتو می گیره. مثال: مشروط شدنت.
2. 0.00
3. به وبلاگ من هم سر بزن. (کامران نجف زاده)
4. علم.
5. پول خوشبختی میاره.
6. زندگی+ مرگ = واقعیت اون یکی هم = لوس بازی
7. زندگی _ ایمان= ایمان_زندگی= صفر
عشق_نفرت=بادمجون بم
زندگی_مرگ=کشک (کشک دیگه منفی مثبت نداره. پس نگو کوچکتر رو باید از بزرگتر کم کرد.)
دوست داشتن_ عشق=دوست داشتن (خاصیت عضو بی اثر)
8. نیم نمره ت مال خودت اگه تونستی بادش کنی.
9. زدم
10. حالا چه جوری برگردم؟

عملی: داشتم سوال 10 رو جواب می دادم که از آخر دنیا لیز خوردم پایین . . . . . .
آخ. . . . . . . . . . فهمیدم که با بقیه فرق دارم. انگار مرده بودم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .کی پرواز داریم؟ . . . . . . . . . .اینجا اون دنیاست؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . من نمی خوام بمیرم. نمی شه برگردم؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .و . . . . این طور بود که فهمیدم زمین گرده.
و سال های سال به خوبی و خوشی زندگی کردم.


پ.ن. واقعا با وبلاگت حال می کنم. خیلی استعداد نوشتن داری. کمتر وبلاگی مثل مال تو پیدا میشه. (10 نمره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد