Don't scare.. I'm just crazy!


_ خیلی دوستت دارم. اینو می دونستی؟

_ منم همین طور!... سوءتفاهم نشه البته، منظورم اینه که منم خودمو خیلی دوست دارم!

عاشق خودم  شدم..
ولی نمیدونم عشقم به خودم حقیقیه یا فقط میخوام از خودم سوءاستفاده کنم..!

حداقل می تونم مطمئن باشم سر خودم کلاه نمیذارم!



و این منم.. شناور در دریای سوءتفاهمات... تا چند روز دیگه حداقل..

نظرات 17 + ارسال نظر

salam
manzooret az man kie????
m/f?

خودم!

فرزانه 1384/05/31 ساعت 15:52


تبریک میگم....

چی رو؟!

میمردی اگه جای آدرس ٬ عنوان وبلاگمو میزاشتی واسه لینک دادن؟
ولی دستت درد نکنه.
واقعا سیستم نظردهی بلاگ اسکای به پرشین نمیرسه.
ولی اونم واسه خودش خوبیایی داره.
بعد ببینم٬ تو مجبوری تو هر کامنتت هشتاد بار اسم و فامیل منو داد بزنی؟؟؟؟؟

آره!

سلام
منو که می شناسی..!!
میگم..
بیچاره اون بدبخت .. از دنیا سیر شده ی ... احمق...بازم بگم..
که عاشق تو می خواد بشه ..
آخه بابا .. دیوونم مگه عاشق میشه .. اون که حالیش نیست ..
اصلا سرش نمیشه ..
شوخی بوداااااااااااااااااااااا.... به دل نگیر...
آدرسم هم نذاشتم ... چون گفتم باشه سوپرایز بشه ..

************************************************

خوب اگه راست میگی اسمتو بنویس لااقل..

واه واه واه...دور از جونم مثه این آبجیم بنویسم!!!خدا به دور...جیزه!!!تو هم حرفی میزنی ها!!

اوه . شما مغناتیستون خیلی زیاده دوست دارید همه چیز رو به خودوتون بچسبونید . من اگه توی پاتوق چیزی مینویسم و اگر برای کسی و منظور و هدفی در پییش باشه اونقدر قدر دارم و داریم که نوک پیکان رو به طرف اون شخص بگیرم . شما دارید اشتباه می کنید .و در دریای سوء تفاهمات شناورید . من این مطلب رو زمانی می خواستم پست کنم و از بخت بدم خورده به عاشق شدن شما . خلاصه هلالمون کنید . نه حلال ! ما همه گمراه و بی تفسیریم

و این منم..
شناور در دریای سوءتفاهمات..

امیر 1384/05/31 ساعت 19:46 http://kargahhonar.blogsky.com

((تو هم برای همدردی با فرهنگسرا خودتو به خاک سپردی آقای فرهنگدوست و بافرهنگ؟! )) واقعا متشکرم . مثل اینکه شما جز کنایه زبان دیگه ای بلد نیستی . خدا کنه که موفق بشی .

بلدم اما این فقط یه شوخی بود!
یادت نیست یه روز به من گفتی بی فرهنگ؟!
من که بهت فحش ندادم.. حس کردم فرهنگ شوخی داشته باشی..

هادی 1384/05/31 ساعت 19:55

salam
in matlab ham az naomidie pore ... tooye yeki dige az posthat khoondam khoshbakhti vojood nadare. mikham begam khoshbakhti mesle shour bayad too zat adam bashe... man fekr kenam too khodet ro dar ayeneh afrad bad bakht ehtemalan dor o varet mibini. vaghti adam ha khosh bakhti ro dashte bashan dige khodshifte ya ye jor eshgh be khody nadaran (albate fekr konam in post akhir ye kami chashni mezah dasht) be har hal in nazar ghalbie mane
darbarye marlon brando bayad begam in harfato nashnide migiram faghat khahesh mikonam dige ba afrad sayer gozineha ham radif nayar dast khodam nist roo baziha tasob daram
babat oon ke gofti chizi too sarame aslan motevajeh nashodam az foozooly chi dari mimiri

از فضولی ایده هات..

خواهش می کنم ..ما خوشحالیم که شما بندری هستید و وبلاگ نویس و فهیم . من هم توی نوشتن طنز زیاده روی وی کنم و به خیلی جا ها نیش میزنم . دست خودم نیست . بلا خره ...

هادی 1384/05/31 ساعت 23:51

khahesh mikonam az taraf man be khoda begoo chera hichvaght az karash sar dar nemiyaram
bazam nafahmidam manzoor az foozooli baraye ideha chie lotfan shafaf sazi ro lahaz kon

خدا که خودتو بیشتر دوست داره!
چرا منو واسطه می کنی؟!

صبرا 1384/06/01 ساعت 07:34 http://sabra.blogsky.com

خب البته من از ۱ دیوونه همه چیزی انتظار دارم . ولی چون من از تو خطرناکترم اگه جای تو بودم عاشق سگک کمربند یا زیپ دامن یا همچو چیزی می شدم . این البته طبیعیه که من عاشق خودش بشه . چون توی دنیا هیچکسو بهتر از خودم نمی شناسم ونمی دوتم چه ادم ماهیه . اوه ولی بدیش اینه که عشق یک دیکتاتوری کامله و با خودت نمی تونی دیکتاتور باشی . بهتره به سگک کمربندت اکتفا کنی .

کمربند ندارم.. دامنم هم زیپ نداره.. حالا چیکار کنم؟

فرزانه 1384/06/01 ساعت 07:57

این که عاشق من شدی دیگه!!!!
این رو تبریک میگم...دوباره

عسل 1384/06/01 ساعت 09:37 http://www.kashane.blogsky.com/

سلام. ویلاگ جالبی دارین. ببخشید که مطلب جدیدم به دلتون ننشست. از امروز حتماْ قبل از نوشتن چیزی باهاتون هماهنگ می کنم !!!!!!! اگه پسندیدین اونوقت می نویسم ........
شوخی کردم. از اینکه نظر داری ممنون............ موفق پاینده و عاشق باشی. قربانت... عسل

م 1384/06/01 ساعت 10:56

سلام
عاشق خودت بمون
ولی باز قلبت یه فضای خالی حس می کنه
که خودت نمی تو نی اونو پر کنی

یادم رفت بگم کی هستم
اون بالاییه

مریم 1384/06/01 ساعت 14:29 http://tardeed.blogspot.com

دیووونه‌ای که عاشق خودشه. چه شود!!!!!!!!

[ بدون نام ] 1384/06/02 ساعت 00:54

خدا خداست مثل آدم که آدم.
من قیمتم ماهیانه حساب می کنم. مثلا قیمت یه ماه اجاره من می شه:
700000به خاطر توانایی ومدرکی که واسه کار کردن دارم
500000به خاطر دلسوزیم نسبت به آدما
400000 به خاطر دل صافم
1000000 به خاطر صبرم
500000 به خاطر اینکه با بچه بچم با بزرگتر بزرگم
400000به خاطر عشقم به همه
100000000000000000000000000000به خاطر عشق نابم به خدا عشقی بی واسطه نه امامی واسطم نه کس دیگه ای
به وبلاگ من هم سر بزن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ثروت--پول قرارداد بین آدماست ولی ثروت حتی خدا در قران هم اورده.
پول خوشبختی نمی آورد.ولی اگه خدا بخواد می یاره.
انسان-جانور
حیوان-مومن-حیاط-پوچ


تجربیاتم:زندگی همش تجربست ولی هر چه قدر زنگی کنی
هیچ چی تجربه لحظه مرگ نمی شه
من واسه ۱۰ نوشتم.آقا ۲۰ پیشکش اونایی که خیلی دوسش دارن ما نمی خواییم

من دخترم..
این هزار بار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد