دیروز، امروز، فردا 2


دیروز:

_ ... جون؟!

_ جونم عزیزم؟! 

امروز:

_ چیزی گفتی؟

_ گفتم "دوستت دارم"

_ اه... ببخشید. خیال کردم چیزی گفتی!

"به انتهای یک رابطه عاطفی نزدیک میشوید،از سرعت خود بکاهید.."

فردا:

هی فلانی! دل سنگت را به من بده...

باهاش گردو می شکنم، می خوریم... حالشو می بریم!

_ "که عشق سو تفاهمی است بین دو احمق!"

_ الحق!

پ.ن۱: چقدر این روزا الکی الکی عاشق رنگ قرمز شدم! حتما یه نشونه ای چیزی داره..

پ.ن۲: راستی کامیرا!آش پشت پات رو بی خیال شو.. تا تو بیای می گنده که! حالا تو بیا.. دوباره واست درست می کنیم.. اسمشم میذاریم آش جلوی پا!

 

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام - ممنون بابات نظر زیباست

راستی متن ات یک جورهای بید نمی دونم چرا ولی توی عالم دل شکستی خوشگل می تونه باشه ولی بازباید منتظر یک سنگ باشی که دوباره دل شکسته ات رو ازا ول به هم بچسوبنی و بعد منتظری سنگ دیگه باشی

یا حق

فرزانه 1384/05/30 ساعت 15:42

قضیه زن و مردی که تو خیابون دارن میرن یه چاهی سر راه زن بوده (در سالهای مختلف) شنیدی؟؟.

---دوران نامزدی----
عزیزم چاه!!!
---اوایل ازدواج-----
خانوم چاه!!!
---بعد بچه دار شدن---
مادر بچه ها چاه!!!
---زمان پیری----
آخ جوووون چاااااه!!!

اینم یه جورشه...
موفق باشی.

آخ جووووووون چاه!!! یعنی چی؟!

دوستت دارم دونوعه:۱-دروغ مصلحتی۲- دروغ محض
زیاد تو بحرش نرو غرق می شه

جمله ی خودمو به خودم تحویل میدی؟!

هوریا 1384/05/30 ساعت 17:00 http://horya.blogsky.com

وبلاگت زیباست....ولی نمی فهمم ...ما که با هم دشمنی نداریم ..داریم؟؟؟...نمی دونم والا....موفق باشی بای

ناخدا 1384/05/30 ساعت 17:12 http://bandari.blogsky.com

عشق کشکه . فقط با بادمجون یا کدو می چسبه.

اتفاقا بادمجون و کشک گرمی میارن!

ناخدا 1384/05/30 ساعت 17:59 http://bandari.blogsky.com

من آپدیتم با عشق

خوندمش.. همش می خوای منو دست بندازی!

هادی 1384/05/31 ساعت 00:53

mamnoon az tazakoret
rastesh inja ye rooz ghif hast ghir nist ye rooz ghir hast ghif nist ..........................
ta 2rooz pish telephonemoon ghat bood badesh key bord mord
in 4ta kaleme ham daram ba zajr ba On-Screen Keyboard
minevisam
albate emrooz be cafeenet raftam ke bad az 350 sal dorost hamin emrooz bayad barghsh miraft mahaleye ma ham 2 ta cafeenet bishtar nadare va oon yeki az khoonamoon kheyli doore

az esgh goftan onghadr rahat nist... del adamha mesl zabooneshoon nist in ye asle too ashegi
esheghe vaghei sharayet dare
in nakhuda nemidoonam kie vali ba harfi ke zade ghasam mikhoram ke booi az shour ensani naborde chon hich chizi too donya ba haghighat eshgh brabari nemikone
!!!oh my feybers
kheyli khosh halam ke be tanasokh rooh etegad dari akhe man roozi sad bar ghasam mikhoram ke in rooh anishtaine ke too ye kalbod dige oomade
hatman javabam ro yejoori bedo ya haminja ya web log khodam
bye

1_ خودت هم یادآوری نمی کردی حتما جوابت رو می دادم هادی خان!
2_ بابا لوک خوش شانس! بده شانستو عمل زیبایی کنن واست!
3_ حالا من گفتم انیشتین ولی یه ذره دیگه فکر کن! شاید این یکی دیگه ست که عین این فیلمای لوس هالیوودی روحت رو تصرف کرده الان داره حالشو می بره.. می تونی رو این گزینه ها فکر کنی: بروس لی. فردین. مارلون براندو.. همون انیشتین! البته گزینه ها کاملا پیشنهادی اند!
4_ من هم به هر چی گفتی اعتقاد دارم منتها این سه حرف .. ع ش ق .. واسه هر کی یه جوری معنی میده.. حالا واسه تو اینجوریه اما خیلیا صبح که از خواب پا میشن اراده می کنن عاشق شن (واقعا هم میشن ها!) بعد شب که میرن بخوابن همه چی یادشون میره! خودم هم هنوز راجع بهش فکر نکردم.. این پست مسخره رو هم سر لج و لجبازی نوشتم.. بعدش هم عین چیز پشیمون شدم اما حیفم اومد پاکش کنم. نظر بقیه برام جالبه و تازه مهم اینه که ناخدا و دار و دسته اش باز یه سوژه گیر آوردن یه مدت باهاش سرگرم باشن..(دقت کردی تو این چند تا پست آخرشون همش دارن منو مسخره می کنن!)..
5_ بابا این ایده هات منو کشت! این همون نیست که چند شب سرش دعوا بود و کم مونده بود کارتون به خونریزی بکشه؟! از فضولی دارم می ترکم هادی! .. در ضمن اینقدر راجع به من فکرای ناجور نکن!!! فکر می کنی نمی دونم الان چی تو کله ته؟!
6_ چقدر ور زدم.. نه؟!

رابطه کیو کیو کی؟
ما همه از دم فامیلیم:)):D

چقدر کیف کردم با این جمله ت!

صبرا 1384/05/31 ساعت 08:22 http://sabra.blogsky.com

اگه عصبانی نمی شی و تو وبلاگت برام پست نمی ذاری باید بگم داره بهتر می شه . اما انگار اینجا یک دیوونه خونه معمولیه ... چرا ؟ یعنی هیچ دیوونه خطرناکی اینجا نیست ؟ چرا هیجان هم که پیش می اد پا پس می کشی ؟

۱ـ از چی عصبانی بشم؟!
۲ـ همه مون آدمای معمولی هستیم ولی یه کم خرده شیشه قاطیمونه.. اون خرده شیشه هه واسه من دیوونگیه.. ولی هنوز زیاد نیست.
۳ـ هیجانی در کار نبود...

فرزانه 1384/05/31 ساعت 09:22

اگه دقت کنی در جمله های اول مرد نگران افتادن زن تو چاه هست که با گذشت زمان بتدریج از نگرانیش کم میشه (با توجه به صدا زدن مرد)....
زمان پیری دیگه نگران افتادن نیست .... تا چاه می بینه از خوشحالی افتادن زن و رهایی (از دید خودش) میگه‌: اخ جووون چاه...
اگه بازم مبهمه ...من در خدمتم.

آهان چه جالب!

۱. سلام.

۲. ببخشید از اینکه من هر ۸ سال یه بار سعی میکنم به اونایی که روزی ۲ بار بهم سر میزنن٬ سر بزنم.

۲/۲۵. شوخی کردم.

۲/۷۵. از اونجایی که ما اینجا برای خریدن کارت اینترنت مشغول به فروختن بلال در شبهای سرد و بستنی چوبی در روزهای گرم هستیم٬ به غیر از کارت های اینترنت البرز (۵۰ ساعت=۱۰۰۰ تومان) زورمان نمیرسد بخریم.

۲/۸۵. نمیدونم چیکار کردی که اینجا البرز فیلترت کرده؟!

۳. اگه دوست داشتی آمار بده یه تریپ بریم داد و غال را بندازیم بفهمن دنیا دسته کیه؟
( البته باید قول بدی اگه یه موقع کار به جاهای باریک کشید جمعه ها واسم پودر شربت بیاری که آب خنک دیگه جواب نمیده!!! )

۴. بعد اض عمری یه صری هرف باهال خوندم٬ هال کردم.

۵. داری دوباره قلقلکم میدی در اون وبلاگ خراب شده رو ببندم بیام تو بلاگ اسکای یه حساب (به قول خودت)٬ باز کنم.

۶. نداریم.

۷. داشتیم تموم شد.

۸. مرسی از نظرات فراوانی که ول میکنی در صندوق نظرات ما.

۹. دست ممنونت درد نکنه.

۱۰. چقدر خوبه آدم بعد از شصتاد سال بیاد فرم نظر خواهی یه دیوونه خونه رو بزنه( نافرم ) کنه!!

۱۱. نه؟؟؟

۱۲. به زودی در این مکان جمله ی ( دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید) نصب میشود.

۱۳. پول خرد نداریم لطفا سوال نکنید.

۱۴. اومدم بندر بیشتر سر میزنم ( قول میدم ).

۱۵. تا امروز فکر میکردم پسری.

۱۶. ولی امروز فهمیدم دیوانه ای.

۱۷. ببینم....تو فکر نمیکنی من امروز یه جورایی شدم؟؟؟؟ خودم که اینجوری احساس میکنم.

۱۸. اراجیف دیگه بسه....من میرم قرصامو بخورم.

۱۹. خدافظ تا ۸ سال دیگه....




اگه بخوام عین خودت جوابتو بدم نمیشه.. دیگه اینقدر هم دیوونه نیستم!
پس این آقای دوره گرد تو بودی؟!
من نمی دونم چرا همه اولش فکر می کنند من پسرم؟!!!

صبرا 1384/05/31 ساعت 11:51 http://sabra.blogsky.com

نه ما ادم های معمولی نیستیم . دست کم من در مورد خودم اینطور فکر می کنم . فرزانه هم یکی از دوستای منه . که زیاد خوش نداره کسی تو وبلاگش دور بزنه . و دنبال مشتری نیست . آدرسش رو فقط به ادم های خاص می ده ولی با اعتماد به نفسی که من ازش سراغ دارم بهش حق می دم تو کار همه فوضولی کنه .

سلام .. ممنون که به من سر زدی .. من لینکتو دادم تو وب .. تو هم دوست داشتی بده .. خوشحال شدم .. موفق و شاد باشی ....

مهسا 1384/05/31 ساعت 23:28

نگران نباش.فقط تو نیستی که دیوو نه ای.بیشتره ژسرا الان مثل تو ان

ولی من دخترم!

امیر 1384/06/01 ساعت 03:18 http://kargahhonar.blogsky.com

قصدندارم باشماکل کل کنم . خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد