Happy father's day



امروز به این نتیجه رسیدم که بهترین هدیه برای یه پدر، مرخص شدن دختر 7 ساله اش از بیمارستانه..  دختر کوچولویی که به علت سرطان خون 45 روز تمام توی بیمارستان بستری بوده و حالا حالش خوبه...

شایدم تلفنی حرف زدن با پسر جوونش که از مدینه روزشو تبریک میگه. از حرم پیامبر(ص)...

شاید خیلی چیزای دیگه که هنوز کشفشون نکردم!

اصلا شاید همین پست بیخود من هم خودش یه هدیه باشه... اصلا میشه  وبلاگ کادو داد؟!

نظرات 14 + ارسال نظر
ناشناس... 1384/05/27 ساعت 20:37 http://bezoodi..

منم روز پدر رو تبریک می گم به همه ..
آره واقعا دختر به این خوشگلی و نازی ..
مرخص شد ..!! چه خوب...
تلفن صحبت کردن هم با پسرش که جای به اون خوبیه حرف نداره ... اصلا .. نمیدونم چی بگم..
راستی..
این سایت برای گذاشتن عکس.. دیگه امری نیست..
http://mashgheshgh.blogsky.com
**********************************************

آره چرانشه؟...ميشه!
ممنون که سر زدی...
عيد امروزتم مبارک ...

... 1384/05/28 ساعت 02:14

اول اینکه روز پدر رو بهت تبریک می گم وبعد هم میخواستم بپرسم اینوبلاگ خودم وخدام مال خودته یا نه؟!
اصلا چرا جایی برای نظر دادن نداره؟

اول اینکه چرا اسمتو ننوشتی؟
دوم اینکه نه مال من نیست.. اتفاقی پیداش کردم ازش خوشم اومد.

سلام
وبلاگ زیبایی داری
به نظر من میشه
به منم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی

سلام
بلاگ زیبایی دارید
اگر دوست داشتید به بلاگ من هم یه سری بزنید
در ضمن دوست داشتم تبادل لینک داشته باشیم

سلاممممممممممممممممممممممم.روز پدر مبارک.

محمد 1384/05/28 ساعت 14:51 http://www.wedding.blogsky.com

سلام سرزدی گفتم سر بزنم
موفق باشی بازم سر بزن
محمد

علی 1384/05/28 ساعت 15:27 http://www.sizief.blogsky.com

ایکاروس اسم اون بابایی بود که بال ساخت برای خودش تا پرواز کنه و پرواز هم کرد به خورشید که رسید از گرماش بالها آب شد و اونم سقوط کرد.

سلام
وبلاگت رو دوست داشتم
به منم سر بزنی خوشحال میشم
شاد باشی

سلام
محبت گر شود پیدا به هر قیمت خریدارم
به یک لبخند زیبا می فروشم زندگانی را
دوستدار شما
انتظار - سافت

امیر 1384/05/29 ساعت 01:00 http://khate-kaj.blogsky.com

آره!ولی وبلاگ نمی شه کادو داد..
می شه هدیش کرد..
راستی اگه الان آن هستی بهم پی ام بده
اینم آیدیمone_secret_79

سلام . منم روز پدر رو به شما تبریک .میگم ممنون که به من سر زدین . هیچ هدیه ای برای یک پدر بالاتر از این نیست که توی چشمای فرزندش شادی رو ببینه به نظر من . موفق باشین . زیر سایه پدر و مادر ...

وقتی کل صفحه ی وبلاگتو خوندم از خنده ریسه رفتم! از خودم خندم گرفته بود که تا این موقع فکر میکردم پسری..چرا؟ نمیدونم....خلاصه که خوشحال شدم دختری! دقیقا علتشو نمیدونم اما فکر میکنم همین که دیدم یه دختر بندری وبلاگ نویس کمی تا حدودی مشغله های ذهنی اش شکل مال خودم میمونه ذوق زده شدم! همین دیگه!!!...:))

خیلی خوشحال شدم از خبر سلامتی اون کوچولو.از طرف من ببوسش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد