عادت ندارم یه چیزی بگم که فقط دعوا راه بندازه و هیچ کس رو به فکر نندازه.
من هنوز اونقدرها هم احمق نشدم که واسه جلب توجه بعضیا دست به هر کاری بزنم. حتی خودمو کوچیک کنم.. واسه همین هم برای همیشه پرونده ی فرهنگسرا و اتفاقات بعدش رو می بندم. هر کس هم دنبال بهانه برای شروع جر و بحث و جدل می گرده می تونه اینجا نیاد..

می خوام همون دیوونه خونه ی خودمو داشته باشم. همونی که اسمش به نظر خیلیا جلفه اما من دوستش دارم..

یه بار از یکی شنیدم..

باید عجیب باشی تا از تو بدشان بیاید.
فقط اگر از تو بدشان بیاید میتوانی راحت عجیبت را باشی..

نمی دونم چرا خیلیا فکر می کنند من می خوام اون عجیبه باشم!

پ.ن: کامیرا جون.. آش پشت پات هم خیلی خوشمزه بود. واسه ت نگه داشتم!

نظرات 12 + ارسال نظر
سیاوش 1384/05/26 ساعت 15:50 http://www.king.blogsky.com

باید غریب باشی تا درد غربت را بفهمی ...

سلام خوبی.تقریبا نصف وبلاگتو با صفحه های پیام هاش خوندم از یه چیزیش خیلی خوشم اومد یه نکته توش خیلی واضح بود هیچ وقت سعی نکرده بودی که وقتی نظری رو نپسندیدی اعلام نکنی یعنی یه جورایی شخصیتت اینجوری زد که وقتی بدت بیاد سریع می گی و نفرتو پشت لبخند قایمنمی کنی برای همین خیلی ازت خوشم اومد.راست می گی باید عجیب باشی تا راحتم باشی.کلا خوشم اومد از همه چی اینجا فقط یه چیزی من از طریق بلاگ انریکو با اینجا آشنا شدم و دروغ نگم منم نسبت به دوستام حساسم پس سعی کن خواهشا اینو رعایت کنی ازت ممنون میشم اینجوری دوست من میشی و نسبت به تو هم حساس میشم(حالا نکه برات مهمه)خوب خلاصه اگه از بریتنی خوشت میاد پیش منم بیا.خیلی حرف زدم ببخشید فعلا بای

[ بدون نام ] 1384/05/27 ساعت 01:53

بهاره

وبلاگ قشنگی داری دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اما بلد نیستم چه جوری لطفا کمکم کن

بقیه ی نظرات رو بخون یاد می گیری..
دختر خوب آدرستو هم که ننوشتی!

صبرا 1384/05/27 ساعت 08:55 http://sabra.blogsky.com

خب من عزیز !! حقیقتش من هم مثل تو از این این کامنت بازی خسته شدم . مثل این که تو باز مطلب رو بد فهمیدی و جبهه گرفتی . حرف های من فقط چند تا پیشنهاد بود . عجیب بودن سخت نیست . متفاوت بودن سخته . حاضر نیستم به هر بهایی متفاوت باشم . خواهش می کنم این بار با ذهنیت بد این کامنت رو نخون و خوب به حرفام فکر کن . همه ما بیشتر از اون چیزی هستیم که می نویسیم . ما نصف حرف هامون رو به دلیل ترسمون می خوریم . ترس از خودمون اینکه ۱ هو بفهمیم دقیقاْ کی هستیم . وترس از بقیه و این که بفهمن ما کی هستیم . ما از ۱ نظر متفاوت هستیم واون اینکه ما نصف حرف هامون رو نمی خوریم . حرف سیاورشن به تو همین بود . تو هم یکی از ما هستی . سیاورشن به تو لینک داد . چون فهمید یک قسمتی از تو کیه ... تو داری می نویسی و این اونقدر برای من مهمه که از بقیه اوانگاردت می کنم . از همه اون لعنتی های خاله زنکی که اچ یو فردا و زنگ ها رو می نویسن . از تمام هم کلاسی هام که چیزی نمی نویسن . واز تمام اون هایی که حتا از فکر کردن هم می ترسن . تو به ما نشون دادی که نه از فکر می ترسی و از نوشتن . ما فکر کردیم تا اینجای کار برا ی هر دومون حل شده . یعنی ما به نوشتن معتقدیم و حالا فرصت تبادل نظر و گفتمان رو با هم داریم و از شخصیاتمون دفاع می کنیم . تو بهتر نبود به جای جدا کردن خودت از ما و توهین به ما توی وبلاگت نظر شخصی خودت رو می نوشتی و اجازه می دادی ما در موردش فکر کنیم ؟هیچ کدوم از کامنت های من مغرضانه نیست من عزیز !!!

خفه ام کردی...

salam.mer30 az inke behem sar zadi.matlabato khoondam kheyli jaleb bood.movafagh bashi.bazam behem sar bezan

ای بابا مگه چند تا بریتنی داریم؟!

صادق 1384/05/27 ساعت 11:24 http://mashgheshgh.blogsky.com

سلام خوبید از اینکه سر زدید ممنون وبللاگ تون قشنگه اما نه به قشنگی خودتون مواظب خودتون باشید حتما به من سر بزنید

بابا پاچه خوار!

سلام دوست خوبم. از اینکه به وبلاگ من سر زدی بسیار ممنونم. تو هم وبلاگ بسیار زیبایی داری. باز هم به من سر بزن. آدرسی که در بالا دادم هم مال من و دوستمه.

موفق باشی. اکالیپتوس

حسین 1384/05/27 ساعت 12:50 http://bozghaleh.blogsky.com

سلام دوست عزیز حاضر به تبادل لینک هستی ؟ اگه هستی یه سر بزن اگه بلد نیستی آموزشش هم هست ممنونتم
از اینکه وبلاگم خنده دارنبود ببخشید ولی آدم اینجوری دل کسی رو نمی شکنه !!! من که ناراحت نیستم

آخی نازی! چه روح لطیفی!

احتیاجی نیست بخوای عجیب باشی....اگه شخصیتت عجیب باشه بقیه میفهن احتیاجی به اثبات نیست!

اتفاقا من آخرش گفتم نمی خوام اون عجیبه باشم!

صادق 1384/05/27 ساعت 17:54 http://mashgheshgh.bolgsky.com

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه به ما هم یه سر بزن خوشکل

باز این اومد..

دوباره سلامممممممممممممممممممممممم.آپ نمی کنی

من نمی خوام عجیب باشم ولی اگه اینی که هستم به نظرشون عجیبه ، ترجیح می دم عجیبم را باشم.
مهم نیست از اولشم از من بدشون میومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد