Just for you!


کامیرای عزیز!

چشمت به گنبد سبز او که افتاد یاد ما هم باش..

کعبه چشم در چشمت دوخت یاد ما هم باش..

 

پ.ن: خودت که منو بهتر می شناسی.. هر کار کردم رمانتیکم نگرفت! این دو جمله رو هم فی البداهه محض گل روی تو گفتم! چیکار کنم شعرم نیومد!

نظرات 7 + ارسال نظر

ممنون که بهم سر زدی.....
سلام منو به دريا برسون.....
بگو دوست دارم ببارم و باهاش يکی بشم....

سلام . اگه دوست داری به عمق تهوعش برسی میتونی به آرشیوم مراجعه کنی . به خدا خیلی غم انگیزه که آدم توی جهانی زندگی کنه که سرو تهش نکبت باشه و جنگ و ایدز و ... ممنون که اومدی . در ضمن رمانتیک شدنی در کار نیست . هر لحظه که تونستی از ته قلبت حرفی رو بزنی یا جمله ای رو ادا کنی اون لحظه لحظه شکوفا شدنته ...

ببینم یعنی این پستو مخصوص کامیرا نوشتی؟!!!!!
پس ما به چی نظر بدیم؟!!!

امیر 1384/05/25 ساعت 00:17 http://khate-kaj.blogsky.com

با این که بنظر این پستت شخصی تره ولی دلم نیومد نظر ندم
رومانتیکه بابا...خوبه بازم رمانتیک بنویسی
دوست خوبم...

الهه 1384/05/26 ساعت 01:51 http://scarlet.blogsky.com/

ببخشید وارد مسایل خصوصی شدم.
ولی خواستم عرض کنم من خونه تکونی کردم ..
خونه ی من سر نمی زنی؟؟

ارتمیس 1384/05/26 ساعت 12:01

سلام خانومیی. هر کسی هر چس میگه بذار بگه.غصه نخور فدای سرت. ولی اینو بدون که من خیلی قبولت دارم.(بگذار عظمت در نگاه تو باشد نه چیزی که به ان مینگری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد