روزی روزگاری ایران!


تلویزیون دوبی ارادت خاصی به ایران داره... اینقدر که اونا از ایران اطلاعات دارن، خودمون نداریم! همیشه گزارشهای داغ و البته غیر قابل پخش در تلویزیون ایران رو می تونی اونجا ببینی. دروغ نگفته باشم واسه دنبال کردن جریانات سیاسی اجتماعی ایران میشه روشون حساب کرد.

مثلا یکیش همین تبلیغات عوام برای دور دوم ریاست جمهوری خاتمی! وهمین طور تصاویری از جشن مردم بعد از رسیدن به جام جهانی... چیزی که تلویزیون ایران هیچ وقت نشون نداد!

به هر بهانه ای تیتر یکشون میشه ایران، تا اون حد که پیام پیروزی احمدی نژاد رو اونا دو ساعت زودتر دادن و تا چند روز حتی بحث داغ برنامه های خانوادگیشون انتخابات ایران بود!

نه که بد باشه... اما کاش حداقل فارسی حرف می زدند تا بتونیم به عنوان هفتمین شبکه ی ایران روش حساب باز کنیم. البته بدون برنامه های مورددارش!

 

الان هم داره گزارش سفر کله گنده های ایرانی رو به عربستان برای تشییع جنازه ی شاهشون نشون میده...

 

پ.ن: اینجا کماکان بندرعباسه و پارسال تابستون حدود یک چهارم تماسهای تلفنی به برنامه های زنده ی تلویزیونی دوبی از بندر بود... توی پخش زنده ی جشن فارغ التحصیلی دانشجوهای دوبی، پیج نفر ایرانی جایزه و مدرکشون رو از دست آلبرایت گرفتن!

 و شاید تعجب کنید که حدود نصف تصاویر تبلیغاتی که دوبی برای جذب گردشگر از تلویزیون نشون داد سواحل بندر بود! با اون مجسمه ی مرد ماهیگیر تابلوش توی یکی از میدون های شهر!

اگه ماهواره دارین یا بدون ماهواره تلویزیون دوبی رو می تونین ببینین بجنبین. شاید یه وقت خودتون رو اونجا دیدین که شدین سوژه ی یکی از این دوربین مخفیاشون!

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام وبلاگ خوبی داری و مطالب خوبی مي نويسی
به من هم سری بزن

سلام ...قرار است فرهنگسرای آوینی به بهانه گسترده کردن فضای امامزاده سید مظفر تخریب شود ...از شما می خواهم که نظر خود را در این باره در هر قالبی که توانایی دارید ( طنز ـ مقاله - شعر ـعکس و کاریکاتور و ...) بیان کنید ... برای دانستن جزئیات به وبلاگ من سر بزنید ....یک مسابقه به نام ارمغان رئوف بر همین مبنا ترتیب داده ایم .....به دوستان خود هم بگوئید و اگر خواستید و زحمتی نبود طرحی که در وبلاگ من هست را در وبلاگتان بگذارید ....این پیام را برای دیگر دوستان هم گذاشته ام ....

بابا ماهواره.... خبرگذاری بندر... آخرش....
دارم آپ می کنم ...
ها .. ها .. ها..
خبر برنده شدن احمدی نژاد ... توی دبی ۲ ساعت زودتر چی می گی تو..
ها.. ها .. ها..
این خبر رو ... شبش ....
نمیگم بقیش رو ... دارم آپ می کنم ..

خوش باشی ..

***************چشمان محزون*******************

حالا کی گفت ماهواره داره؟!
گفتم هر کی داره! در ضمن اینجا سرخود بدون ماهواره ۱۰-۱۲ شبکه ی عربی میگیره!

جناب والا مقام بنده کاری واسه سرعت پایین شما نمیتونم بکنم. بک گراند بنده صفحه ی سیاه با ستاره های متحرکه .
که با سرعت درپیت شما قابل دیدن نیست .
پس این مشکل از بنده نیست و کوری شما مشکل بمن ارطباتی نداره . برید یه کم پول بیشتر خرج کنید ... به ملت توهین نکینن !!!
و این نهایت مسخرگیست که یکی به بنده که گرافیستم رنگ شناسی یاد بده
جدآ خیلی توهین آمیز بود و نمی بخشم شما را ...
در ضمن رنگ قالب شما مثه لباس زندانی ها خاکستریست . در مدت زمان طولانی افسردگی میاره این به اون در !

ببخشید؟!
شما دچار سوتفاهم بزرگی شده اید! یادم نمیاد چیزی در مورد سرعت پایین و این جور چیزها گفته باشم! میتونی یه قالبی طراحی کنی که حداقل یه نفر دیگه غیر از خودت بتونن بخوننش.
اینکه قالب من اینقدر درپیته فکر نکنم ضرری به شما برسونه! در ضمن خانم گرافیست! زمینه ی سفید با نوشته های گلبهی خیلی تو ذوق می زنه مخصوصا با لینک نظردهی سفید! در ضمن در شان من نیست با یه کسی همکلام بشم که عفت کلامش در حد صفره...

*در ضمن من عاشق رنگ آب دهن مرده ام!!!

امیر 1384/05/11 ساعت 23:05 http://sibekal.blogsky.com

سلام
اولا البته دوبی دوبی
دوما خوب سوژه به این باحالی (ایران)
سوما اگه ما هم یه همسایه مثل ایران داشتیم همش گیر میدادیم بهش تازه کلی ام میخندیدیم .

خط کج 1384/05/12 ساعت 01:25 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام .خوب دیگه شرمنده وقت نمی شه راستی هوا چطوره
می بینم که پزیدی...

هم پزیدم هم آب شدم!

سلام..
اوه جدا... آخه اینقدر گفتی که گفتم داری حتما...
* چی کار کنم خب... این موضوع فعلا ارجعیت داشت..
به جون انریکه خودمم ناراحتم از اینکه نوشتم ... میدونی که..
راستی
آفم رو هم چک کردم ... هیچی برام ... ننوشتی!!!!!!!!!!
دیشب هم کلی بهت پی ام دادم ... نبودی که ...

********************چشمان محزون**************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد