زندگی تعطیل...


تا اطلاع ثانوی اینترنت تعطیل...

وبلاگ تعطیل...

کوفت تعطیل...

زهرمار تعطیل...

اصلا زندگی تعطیل...

 

از دعاهای شما بود که اون کوچولو الان مشکوک به سرطان خونه؟!

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام ... تعطیل ؟؟!! خوش به حالت که به این راحتی همه چی رو تعطیل می کنی . میدونی خیلی سخته ولی بالاخره باید زندگی کرد . فکر می کنی کیا بیشتر زجر می کشن ؟ من فکر می کنم هر کس بیشتر زندگی کنه

راستی یادم رفت .. ئقتی وارد سایت شدی...روی Registry
کلیک کن..

نیلوو 1384/04/20 ساعت 23:48 http://mad-girl.blogsky.com

وااااااااااااااااااااای تو هم مثله منییییییی
منم همه چی رو تعطیل کردم چهمون شده؟
من میخوام زندگی رو هم تعطیل کنم

سلام پردیس عزیز
ما که ار موضوعی که نوشتی هیچ اطلاعی نداتیم اما امیدواریم که دفع بلا بشه.ار این که به ما سری زدی ممنون..
واست آرزوی آزادگی داریم

اسم من پردیس نیست!

سلام.مرسی که سر زدی و اون جور نظر دادی و ضایعم کردی.به هر حال زحمت کشیدی.
راستی من به زودی میرم مشهد .امام رضا.اگه اعتقاد داشته باشی من از ته دل دعا می کنم ان شاالله هر چه زودتر خوب شه.
موفق باشی

دارم

مهدی 1384/04/21 ساعت 11:46 http://lastword.blgsky.com

اگر به خدا اعتقاد داری به خدا توکل کن . اینها همه آزمایشات زندگی است . موفق باشی

دارم

نه ولی شاید از دعاهای ما بود که فقط مشکوک به سرطانه....هنوز مطمئن نیستن....راستی اون کوچولو چه نسبتی بات داره؟!

دخترداییمه

امیر 1384/04/22 ساعت 00:56 http://khate-kaj.blogsky.com

می فهمم.من به چشمم دیدم عزیز ترین کسم تو این شرایط
برای همینه که می خوام بگم سخته.ولی اون بالا کسی هستش که می گه من صدا کنید تا اجابت کنم شمارا.
اون اگه دری را ببنده به جاش هزار در وا می کنه.قسمش بدین
به آفرینش بشر و به خلقت .واسطه ای قرار ندین .فقط بگین خدایا به حرمت اون لحظه ای که مارا از خا ک آفریدی مقدورات خود را طوری قرار بده .که باعث بشه بهت نزدیکتر بشیم.و بگین خدایا این بنده توست به خودت می سپاریم که خودت بهتر از هرکس می دونی صلاح چیست.اگه خدا قابل بدون منم دعا می کنم...

زبان سکوت
یک ساعت تمام ، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید : آخر خفه شدم ! چرا حرف نمی زنی ؟
گفتم : نشنیدی ؟ .... برو


میدونی تعطیلی معنی نداره اون با تاخت و تاز میره

ممنون به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد