خوب شد گفتم تعطیل!


دیشب اونقدر گریه کردم تا خوابم برد. کی تا حالا مجبور شده آب نخاعش رو بکشند بیرون؟! درد داره؟ یه دختر بچه ی 7 ساله می تونه تحملش کنه؟ چقدر راحت به خاطر اون همه چی خراب شد، عروسی تا اطلاع ثانوی به هم خورد، ساقدوش کوچولوی عروس فعلا بیمارستان بستریه... هیچ کدوم از آزمایشها هم جواب قطعی رو نمیدن و نمیگن چشه... تا همین چند روز پیش واسه اون درس و دانشگاه زاقارتم حرص می خوردم اما حالا می بینم دلایل جدی تری هم برای حرص خوردن وجود داره... گفته بودم تا اطلاع ثانوی وبلاگ بی وبلاگ... ولی نمی شد از اون نگفت. دعا کنین زودتر خوب شه.

 

پ.ن: بهترین دوستم الان داره کنکور میده.

سانازجون ایشالا قبول میشی.

نظرات 12 + ارسال نظر
خون آشام 1384/04/17 ساعت 23:46

دلم بدجوری گرفت یه بچه ۷ ساله. خدا به خودش و مادرش صبر بده.شما هم به فکر مادرش باش.تنهاش نزاری.ما هم همگی براش دعا می کنیم .ایشاا... تو پست بعدی خبرای خوبی داشتی باشی.خدایا...

تو کی هستی؟ می میری آدرست رو هم بنویسی؟

ای زمونه
خدا عاقبت ما رو به خیر کنه
ممنون می شم به ما هم یه سر بزنی تاتا
بای

سلام من حمید چرند و پرندیانی هستم و هیچ نسبتی با زیر شلواری مرحوم ندارم ولی همیشه کارهای زیر شلواری را دنبال میکردم خوش حال میشوم مشتری وبلاگ ما شوید
===================================
حاج شیخ ابول حمید چرند و پرندیانی روحی فدا (ره)

می گفتی ماست سیاهه باور می کردم ولی اینکه هیچ نسبتی با زیرشلواری نداری...!

سلام...
ممنون از اینکه سر زدی...
منم امید وارم هر جه زودتر خوب بشند..
حرص هم چیز خوی نیست..از به تو گفتن..
خوش باشی

********************چشمان محزون***************

خیلی وقتا همین حرص خوردناست که به آدم آرامش میده!

گفتی برات جواب بدم...
منم دادم...برای دیدن جوابت..
اون مایلی که برای من نوشته بودی رو برو آفهات رو چک کن..
برات نوشتم..
اگر بازم موندی بهم بگو..
********************چشمان محزون***************

گشتم نبود نگرد نیست... مطمئنی برام آف گذاشتی؟؟؟!!!

پردیس 1384/04/18 ساعت 15:36 http://version.blogsky.com

سلام...چطوری؟
آخییییییییییی خیلی ناراحت شدم به خاطر کوچولوها...ایشالله که چیزی نیست و زود خوب می شه...منم براش دعا می کنم...
اون دوستتم ایشالله کنکور یه رشته خوب قبول میشه...
موفق باشی...
بای!

سلام ممنون که وب لاگ من اومدی
اومدنت ارزش داشت اما نوشته هات زیاد دلچسب نبود
اره تو راست میگی ما داریم پز مشکی میدیم
هر وقت فهمیدی خودت برای چی داری مینویسی منم جوابتو میدم
انشاالله موفق باشی و پاینده
............
ما به هر حال میپریم بی چشم و دل بی پر و بال ....
ما به مشکی دلخوشیم ۲رنگی هارو بی خیال

اصلا مگه پز دادن بده؟!

انریکه 1384/04/19 ساعت 11:05 http://s

سلام..
ببین من برات آف گذاشتم... به این آی دیت..cavegirl_65
من مطمئن هستم که گذاشتم اما بازم برات میزارم..
این آی دی منه...enrique_crazylove
با همین آی دی برات گذاشتم مطمئن هستم؟!!!!!!!!!

!!!

سلام
من هم برا سلامتیشون دعا میکنم
تا چه قبول درگه حضرتش افتد
یاعلی

سلام... ببین.. مایلات رو چرا چک می کنی... مگه با یاهو مسنجر نمیای بالا ... آف هات رو چک کن..!!

===================================
baraie ax gozashtan.. vaghty dar ghesmant yaddasht jadid... click mikoni..
dar ghesmat bala ye meno vojood dare...ke ye icon sabz rang hast..
rooie oon click mikoni.. ye panjere barat baz mikone..
bad dar ghesmat URL IMAGE :
adrese axet ke dar internet vojood dare...minvisi...
masalan ... ino http://images.google.com/images?q=tbn:zfTAKtUZuHMJ:www.hiponline.com/artist/music/i/iglesias_enrique/enrique-iglesias.jpg
ya minvisi ya copy mikoni...
bad ham OK ro mizani,,,,
amma agar bekhai az tooie hardet ax bezari ..oon ghaziash fargh dare...
felan by..khosh bashi

مشکل من هم همون هارده دیگه!!! به هر حال ممنون.

لیمویی 1384/04/20 ساعت 13:17 http://pacific.blogsky.com

من کلاس پنجم که بودم کلاسمون یه کمد داشت که کلیدش دست یکی از بچه زرنگا بود...من همیشه دوست داشتم کلیدش دست من باشه...یه روز دعا کردم گفتم خدا...چی میشه نازنین که کلید دستشه دو روز سرما بخوره نیاد مدرسه اون وقت کلیدو بدن به من......
زد و فرداش نازنین نیومد...
پس فرداش نیومد.....

کلید و دادن به من...

اما بازم نازنین نیومد....
تا دو هفته....
رفته بود بیمارستان ار نخاعش آب بکشن.....
میگفت خیلی درد داره...

ولی من فقط خواسته بودم اون سرما بخوره.....

نگران نباش...
ایشالا وروجک شمام زودتر خوب میشه....و دوباره وروجک بازیشو شروع میکه...


(زیر شلواری که مرحوم نشده!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد