اینجا تگزاس است!


نشسته بودیم پای کامپیوتر داشتیم رالی بازی می کردیم (حدود 2 ساعت پیش) که انگار تو کوچه دعوا شد. ما که خجالت کشیدیم بریم ببینیم چه خبره اما مامانم  نتونست در قبال احساس مسولیت سنگینی که به عهده شه خودشو کنترل کنه...

فکر کنم تو اون لحظه حتی طرفین دعوا هم نمی فهمیدند دقیقا واسه چی به جون هم افتادن! ما فقط دیدیم دو تا از پسرهای کوچه مون که اتفاقا داداشند و یکی از طرفین دعوااند، با شمشیرهاشون از خونه اومدن بیرون! الحمد الله آقایون خونه مون امشب تشریف نداشتند تا با عملیات پاستوریزه شون ما رو از تجربه ی یه هیجان واقعی محروم کنند!

توضیح: البته بر و بچ محله ی ما اینقدر هم خلاف نیستند! این دو تا هم جفت ورزشکارند. کلی هم مقام بین المللی آوردن... شمشیر بازی و کونگ فو

هیچی دیگه. کوچه واسه خودش یه پا استادیوم آزادی شده بود! ما هم جو زده شدیم زنگ زدیم 110... عجیب خر تو خر شد. تا همین یه ربع پیش ملت شیشه شکسته های ماشین و خونه هاشون رو جمع می کردن...

نکته ی جالب اینجاست که دعوای اینا سر بازی فوتبال بوده و اینکه بچه های کوچه ی ما از اونا برده بودن!!! آخه آدم چی بگه؟ این دخترها هم اگه یه جا جمع بشن نمی شینن عین بچگیاشون خاله بازی کنن بعدش قهر کنن، حالا فوقش غیبت می کنن و راجع به چیزایی حرف می زنن که یه خورده شخصیه! دیگه عین بعضی از این پسرای عقده ای (بچه محلامون رو نمیگم ها!) نیستند که... لا اله الا الله. آدم یه چیزی بگه ها!

 

پ.ن الان جام جم داره ارتفاع پست میذاره. من مرده ی این فیلمم. فلانی ... جات خیلی خالیه. (خودش فهمید!)

 

نظرات 14 + ارسال نظر
عسل 1384/04/12 ساعت 08:45 http://ssevenn.blogsky.com

سلام. جالب بود. موفق باشی...

سلام خوبی ؟ مرسی که وبلاگم سر زدی اما در عجبم که سرت تو کجا بوده که فهمیدی همه بروبچ معین اسهال خونی گرفتن ؟؟ نکونه اون تویی ما نمیبینیم ؟ آخه مسخره قربون قیافه دلربات برم .. قیافه ما رو کجا دیدی ؟‌ آلبوم خاطرات ننت ؟! بار آخر باشه گوه خوری میکنیا !! بابای .

جون من طرفدارای معینو داشته باشین! بابا جون تموم شد رفت چرا اینقدر به خودتون می پیچید؟! یه اسهال کوچیک که این حرفا رو نداره. خوشم میاد درک سیاسیت صفره... هوی! این نظرت رو حذف نکردم تا ببینی اینجا دموکراسی داره یا نه؟!!!

لیمویی 1384/04/12 ساعت 14:21 http://pacific.blogsky.com

آدم لذت میبره این همه همبستگی و بین اهالی یه محله میبینه!!!!!!!

ما فکر کردیم بچه محلهای ما جوادن که با بیل همدیگه رو میزنن نگو خیلی ام مهربونن. شمشیر خداییش خیلی خفنه. بپا!

چقدر شبیه محله ماست!!!! شوخی کردم محله ماهم از این دعواها می کنن ولی نه به خاطر فوتبال به خاطر د...
به بچه های محلتون کامنت نوید رو نشون بده!!!!!!

واسه چی؟!

سلام....
خوبی که؟
الان اینقدر منگم که نمیدونم چی مینویسم.. خلاصه اگر بدی از من دیدی شرمندتم..
بگذریم..
این موضوع پردیس رو من کور بودم ندیدم..!! تازه متوجش شدم..خداییش چه جای خفنیه...منم که حساس..!!
در مورد این بچه ها هم چه راه خوبی پیشنهاد کردی نقاشی از من...هی بد نیست...خدا کنه برای من کارساز باشه..هرچند من که ارتباطم با بچه ها خوب نیست..sorry!
خدا رو شکر ما که قبلا شهر خودمون بودیم.. توی محلمون بچه بد بود .. اما از این نوعش نه...الحمدلله..
اینجا هم فقط این همسایه اعصاب میزنه..

در مورد .. تبادل لینک هم بهت نمیاد بلد نباشی..فقط سر کاری نباشه..جون انریکو.... ( جون انریکو گفتما)
ایندفعه اگر سر زدی به وبلاگ من حقیر... مایلتون هم بنویسید.لطفا...... تا برات سند کنم..اگر خواستی این قالبت هم بد نیست یه دستی روش بکشی...!
چقدر حرف زدم.. باز م معذرت...راستی این وبلاگ پسر جنوب هم فکر نکنم طرفدار معین باشه... ( بلا به دور) از حرفاش معلومه...!
(سیاست : نمیشه جلوی ملت رو گرفت بازم sorry!)

ممنون... بابای..
***************چشمان محزون*******************

جون انریکه نه! جون خودت سر کاری نبود.

پردیس 1384/04/13 ساعت 10:35 http://version.blogsky .com

سلام بر رییس تیمارستان...خوبی آبجی؟ ( چون اسمت رو نمی دونم اینو گفتم...)
مرسی که به من سر زدی و نگران حالم بودی که نکنه مرده باشم....فعلا خدارو شکر زنده ام و نفسی می آید و می رود...
تو خوبی؟ چه کردی با امتحانا ؟
از دیوونه خونتون چه خبر؟ فقط حیف این اسم قشنگی که روش گذاشتن ...
در ضمن طرفدارهای معین هم هیچ ربطی به خودش ندارن...اوکی؟
سر بزن بهم...خوشحال می شم...
بای

بازم معین؟!

سلام
کجایی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
راستی من توی وبلاگم یه تغییراتی دادم...
فکر کنم بد نشده..!

***************چشمان محزون********************

تغییراتت خیلی کوچولو بود ولی بد نشده...

مارمولک 1384/04/14 ساعت 21:47

سلام .نمیدونم منو از کجا پیدا کردی اما ممنون از این همه تحسین...
خلاصه سفارشتو به نکیرومنکر میکنم که
۱:سوالای شب اول قبرو از درجه اسون ازت بگیرن
۲:سر پل سراط دستتو بگیرن ردت کنن.

از کجا پیدات کردم؟!!! آدم یه چیزی بگه ها!

امیر 1384/04/15 ساعت 16:50 http://khate-kaj.blogsky.com

آخه دختر خوب تو که از منم دیر به دیرتر می نویسی...
دیگه سرم نمی زنی و اینا
ولی من سر قولم هستم همیشه بهت سر می زنم.

داداش من اینم دلیل داره...

شاهین 1384/04/15 ساعت 23:40 http://shaahin5.blogsky.com

با سلام و تبریک (!) به شما برای داشتن این وبلاگ جالب...
یه تعریف (مخصوص آدمای با جنبه!) : خدایش دست به قلمتون حرف نداره...
راستی روز قلمتون هم مبارک! (همون چهارده تیر)
در ضمن من صاحب همون وبلاگی هستم که عکساش همه جا پره!

لازم نبود آدرس بدی اسمتو یادم بود! از شدت با جنبگی هم دارم ذوق مرگ می شم!!!

سلام انشالاه خوب باشید خیلی بلاگ را دستی داری من هم یه دونه الله بختکی دارم اگه یه زحمت بدی و توش بیای خوشحال می شم هزارتا. در ضمن تو کارت موفق باشی عزیز. به امید دیدار

سلام
وبلاگتون قشنگه
موفق باشی
به ما هم سر بزن
ممنونم

من (خودم!) 1384/04/16 ساعت 10:08

واسه اینکه نحسی ۱۳ نگیرتمون گفتیم خودمون هم یه سر بیایم اینجا!!! چه حالی داره آدم واسه وبلاگ خودش نظر بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد