مجازات با اعمال شاقه!


این سزای تمام گناهاییه که از اول زندگیم تا حالا انجام دادم!!! دو تا دختر بچه ی 6_7 ساله رو بستن بیخ ریش من بدبخت (البته من واسه ریش داشتن یه خورده دخترم!) تا مواظبشون باشم و تا می تونم براشون دلقک بازی در بیارم تا حوصله شون سر نره!

نمی شه هم کمتر از گل بهشون گفت. بدبختی اینجاست که اسم و حتی فامیلشون هم یکیه و نمیشه عین بچه ی آدم هم صداشون کرد! اومدم تیز بازی در بیارم نیم ساعت بهشون مهلت دادم برن نقاشی منو به خنده دارترین شکل ممکن بکشند تا بهشون جایزه بدم (اون موقع که شرط جایزه رو گذاشتم به عواقبش اصلا فکر نکردم!) چه می دونستم بعد از دو دقیقه کاغذ نقاشی هاشون رو می گیرن جلوم و با یه قیافه ی حق به جانب میگن:"ما چیپس سرکه نمکی می خوایم!"

کیف پولم خیلی لاغر شده. خیلی بده که یه عصر دل انگیز تابستونی ات رو با مهارت تمام برنامه ریزی کنی اون وقت ملت همه برن خرید عروسی و تو رو بذارن نگهبون دو تا وروجک که استعداد زیادی هم برای قهر کردن و کتک کاری دارن!

الان هم دارن با مهارت تمام چیپس منو می خورن و تو دهنم هم چیپس میذارن! از این تیکه ی ماجرا خوشم میاد!

...

این مال دو دقیقه پیش بود... الان علاوه بر اینکه با خودشون قهرن با من هم قهرن!!!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام ...خوبی...گفته بودی اصلاْ از وبلاگ من چیزی سر در نیاوردی...راستشو بخوای منم از موضوع وبلاگت چیزی متوجه نشدم ولی در هر صورت حرفی واسه گفتن داری پس بکارت ادامه بده...واست آرزوی موفقیت دارم...از اینکه به وب منم سر زدی ممنونم...بازم به من سر بزن...دوست تنهاترینت مهران ۱۳

می خواستم یه چیزی جوایتو بدو نظر بعدی رو خوندم پشیمون شدم!

ببخشید دوباره مزاحم شدم...الان که تا آخر وبلاگتو خوندم یه چیزایی دستگیرم شد...خصوصاْ تو اون پست شاخه گلی برای من! راستش منم دارم تو رشته ای درس میخونم که هیچ علاقه ای بهش ندارم و صرفاْ واسه خاطر ... رفتم تو این رشته..اصلانم با درساش حال نمیکنم چه برسه به اینکه بخونمشون و نمره عالی بگیرم!!!!نمیدونم تا کی باید آدمایی مثه ما که میتونستن تو رشته مورد علاقشون موفق بشن اینجوری از بین برن و تو خودشون بشکنن.....بازم به من سر بزن...راستی لینکتو گذاشتم تو وبلاگم...دوست تنهاترینت مهران ۱۳

ممنون که سر زدی گفتی نون یادم افتاد که باید دیشب واسه شام نون می گرفتم ولی همون طور که گفتی یه دنیای دیگه ست ولی ما با عشق کار نمی کنیم ما با دوربین کار می مکنیم!!!!!!!۱

تو رو خدا؟! تا همین الان فکر می کردم با وسیله ای به اسم عشق عکس می گیرید نه دوربین... چه جالب!

سلام بابا من که هرچی نگاه کردم
جا نظر نداشت
ولیییییییی وبلاگ قشنگیه ایول
راستی من بندری نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد