شاخه گلی برای من!


شاخه گلی برای عروس!

دیالوگ طلایی: من می خوام آزیتا زنم بشه (!)

 

شاخه گلی برای من!

دیالوگ طلایی: من نمی خوام این ترم مشروط بشم (!)

...

 

این جوری که داره پیش میره معدل این ترمم 10 میشه! خوب البته انتظار دیگه ای هم نمیشه داشت. این هم سرانجام کسی که به جای اینکه یه ذره مخش رو به کار بندازه و یه رشته ای بره که بتونه 4 سال تحملش کنه (کم نیست ها! 4 ساله) رشته ای بره که از همون اول دبستان ازش متنفر بوده و هیچ پیشرفتی هم توش احساس نمی کرده و فقط به خاطر ... گرامی و البته حرف مردم فضول و همیشه در صحنه شده خانم مهندس!

 

کی امسال کنکور داره؟ آقا، جون مادرتون اصلا به اسم رشته ای که می خواید انتخاب کنید فکر نکنید. اصلا فکر کنید اسم نداره. فقط برید اون رشته ای که دوستش دارید و البته توش توانایی دارید، تا نشید یکی مثل من!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر 1384/04/08 ساعت 23:58 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام.چه قدر خشن.اعتراف می کنم تا حالا هیچ دختری به خشونت تو با هام حرف نزده بود!!!!!خوب اینکه آدم همش به فکر درس و دانشکاه باشه زیادم خوب نیست.اگه پست من درست خونده باشی من کلا سیاسی نیستم .ولی خوب اینکه آدم بدون اطرافش چی می گذره زیادم بد نیست.خوب راحتی هر جور دوس داری برداشت کنی.ولی ممنون که نظر دادی روش فکر می کنم شاید به قول تو آدم بی شعوری هستم

سلام..
چطوری!؟
ممنون از این که دوباره سر زدی و اون کامنت رو گذاشتی..!
همونطور که گفتی هستم... ولی خب چی کار کنم نمیتونم از انریکو دل بکنم..
بازم مینویسم...یعنی چند بار خواستم بنویسم اما حوصلم نگرفت..!
مجبور شدم یه چیزایی رو از وبلاگم حذف کنم آخه ضایع بود و توی ذوق میزد
در مورد اون خال انریکو هم که میدونستم ...با عرض پوزش..
خیلی وقته یه ۲ سالی میشه...!!!
راستی..
من معدل ترم قبلم شد ۱۳ و هشتادوهفت..
اما این ترم دارم بهتر میشم...خدا کنه..!!
اون مطلبی هم که نوشتی اون پایین منظورم تو نبودی که ..همونی بود که کامنت گذاشت پررو ...!!
فعلا...بای..
مرسی
********************چشمان محزون***************

سلام من عزیز
از اینکه به من سرزدی ممنون
بله عزیز ٬ وبلاگ دارم از تو می نویسم برای من و محمد بود اما محمد پسوردشو فراموش کرد و مجبور شدیم به خونه ی جدید کوچ کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد