یکی دلش واسه من بسوزه!


12سال عین یه خر زحمت کش درس بخون، اونوقت وقتی میای حاصل دسترنجت رو ببینی این جوری صاف می خوره تو ذوقت... فکر کنم دارم رکورد می زنم. از این نظر میگم که شاید اولین نفری باشم که ترم اول مشروط میشه!

یکی بیاد منو خودکشی کنه از دست این موجودات سرشار از آی کیو... تو امتحانها ساعت برگزاری امتحانها رو جابه جا می کنند اونوقت در دانشکده رو هم قفل می کنند بعد هم میگن به ما چه؟ وظیفه ی دانشجو اینه که از برد گروهش خبر داشته باشه!

خانم کارشناس محترم تو اگه یه ذره وجدان داشتی با همچین توجیهات بچه گانه ای خودت رو خلاص نمی کردی... همینه دیگه، آدم از شب تا صبح بیدار بمونه در حد نمره ی 20  خر بزنه اونوقت تو کارنامه بهش بدن 0 !!! آره حالا هر کی باشه میگه چون نرسیده امتحانش رو بده میگه 20، من هم که دیگه برام مهم نیست. شاید ژنتیک تنها درس اختصاصیم بود که خیالم از هر طرف راحت بود ولی خوب چه میشه کرد؟

تا اینجا دو تا از امتحانام رو این جوری دادم! بقیه هم به جهنم. تنها حماقتی که تو این 18 سال انجام دادم ترجیح دادن این دانشگاه لعنتی به دانشگاه آزاد بود.

کاش زمان برمی گشت و می تونستم برم دانشگاهی که دوست دارم و رشته ای که عاشقشم (مترجمی زبان) نه این دانشگاه مزخرف و این رشته ی غیر قابل تحمل و مهم تر از همه آدمای از دماغ فیل افتاده که برای درست انجام دادن وظیفه شون باید پاشون رو ماچ کنی!

 

یادم باشه سر فرصت اسم اینجا رو عوض کنم بذارم طویله ی پردیس، با حفظ حقوق خانم کارشناس محترم و اساتید البته!


پ.ن امروز تو راهروی دانشکده ی خودمون بچه های فیزیک رو دیدم. (فکر کنم ورودی 80 بودند.) خانومای فیزیک که اصولا از تابلوترین موجودات دانشگاه محسوب میشن، حالا شما این پسرای فرصت طلب و ... هم اضافه کنید. صدای قهقهه و شوخی های لوسشون داشت اعصابمو خط خطی می کرد. یهو یکیشون برگشت گفت:"بچه ها واسه فردا پس فردا هم ذخیره کنین. یه وقت دیدی این احمدی نژاد رئیس جمهور شد..." یکی از دخترها با لحن مشمئز کننده ای گفت:"وای فکر کن! میگن قراره راهروهای دختر و پسرا رو هم جدا کنه (!!!)"

هیچ وقت خوابش رو هم نمی دیدم که شعور دانشجو جماعت تا این حد تنزل کنه...  


 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمویی 1384/04/02 ساعت 23:17 http://pacific.blogsky.com

این اتفاق نه فقط تو دانشگاها که تو خیلی جاهای دیگم میافته...فقط واسه اینکه از سر خودشون باز کنن یه جواب بت میدن که مرغ پخته تو دیگ خندش میگیره.....
برا اون دانشجوها و مردمی هم متاسفم که ندونسته حرف میزنن....

سلام...وبلاگ نو پای خوبی داری...امیدوارم موفق باشی...به این سیستم دانشگاه ها هم یواش یواش عادت میکنی...شاد باشی و همیشه پیروز...

امیر 1384/04/03 ساعت 00:51 http://khate-kaj.blogsky.com

سلام.جایزه چی دوس داری؟
من یه جایزه خوب سراغ دارم
اونم اینکه هر روز به وبلاگت سر بزنم
خوبه نه
موفق باشی
در مورد مطلب آخرت کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد