۵ روز مانده به آخر دنیا...


اصلا نمی تونم تصور کنم ۵ روز دیگه از شر این دانشگاه لعنتی خلاص میشم... خوشی غیر قابل وصف تعطیلات... تا لنگ ظهر بخوابی بعدش هم پای کامپیوتر... البته الان مهمترین کارم خریدن یه تقویم دیواری واسه مخابراته... دقیقا ۱۷ روزه تلفنمون خرابه هر وقت پی گیر می شیم قراره در اسرع وقت (یک هفته بعدش) بیان درست کنند ولی نمی دونم این اسرع وقت چرا نمیاد؟!
همینه دیگه... ایران رفت جام جهانی... انتخابات برگزار شد اونوقت من هنوز اندر خم یک کوچه ام. این پست و پستهای قبلی هم اگه بوی جوراب میده تقصیر من نیست. اینجا کماکان کافی نت دانشگاه می باشد.
شنبه که قرار بود نتایج انتخابات یه ذره یه ذره اعلام شه امتحان گیاه شناسی داشتیم. استاد محترم هم که دنبال یه بهانه برای نمره دادن و این جور صحبت ها هستند گفتن هر کی حدس بزنه بالاخره کی رئیس جمهور میشه یه مشتلق پیش من داره!
ما هم که درک سیاسی و قدرت تجزیه و تحلیلمون در حد آب هویجه دست به دامن سایت شدیم که از بدشانسی مون کینه توزی مخابرات به اینجا هم راه پیدا کرده و کافی نت دانشگاه اساسا پوکیده بود!
این وسط یکی مون موبایل گرفته بود دستش و از شهر خبر می گرفت (نمی دونم چرا من هی هر چی میگم ما رو انداختن تو دهات به امان خدا کسی باور نمی کنه!) هر کی نمی فهمید فکر می کرد داریم با این علاقه بازار بورس رو دنبال می کنیم!
خلاصه ما که گفتیم هاشمی. فرقی هم نمی کنه این کلاه ریاست جمهوری بالاخره سر کی بره این چند روزه رو هم به خاطر جریان اون مشتلقه شدیدا پی گیر جریان انتخاباتیم!
راستی این مسیج های ضد احمدی نژاد واسه کی اومده؟! عجب نامردایی پیدا میشن...
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1384/03/31 ساعت 10:08

باعرض سلام
وبلاگ جالبی داری
می خواستم خدمت شما و تمامی دوستان عرض کنم که
برای آزادی کشور تنها گزینه موجود احمدی نژاد است
اما همه می از سر ناآگاهی می گویند چون او ریش دارد بنابراین یک بسیجی است
و مشت نمونه خروار
نه دوست من! آیا تو این شخص را می شناسی که شایعه های فحش گونه ای را که در باره او می زنند را باور می کنمی؟
می گویند: او که بر سر کار بیاید بازار نوحه خوان ها و بچه بسیجی هایی که
تازه ریش سبز کرده اند را جو می گیرد و روز از نو و روزی از نو...
نه دوست من چطور شخصی که شانزده سال در دانشگاه میان دختر ها و َ

اینا رو باید به اونایی بگی که این جوری واسه همچین آدم محترمی پرونده درست می کنند.

لیمویی 1384/03/31 ساعت 13:26 http://pacific.blogsky.com

سلام دیوونه خونه...!
ببینم تو خودتم جزو دیوونه های اینجایی یا دکتری پرستاری چیزی؟!!!!
ای بابا...
این انتخابات و تبلیغاتم واسه ما شده دردسر...کی میشه تموم شه یه نفس راحت بکشیم؟! البته فکر کنم انتخابات که تموم شه تازه ماجرا شروع میشه....

ما هم همین بغل مغلا می پریم.

ببخشید کی گفته بهترین گزینه احمدی نژاد...
قابل توجه...امثال ما..اگر این بخواد رئیس جمهور مملکت بشه..دیگه باید فاتحه هر چی آزادی بخونید..

اصلا وقتی ...دولت.. یا آقایون نمی تونند انتخابات آزاد برگذار کنند.. خب دیگه اینقدر همه جا پزش رو ندند..!!!
واقعا که..چه مملکت گل و ببلبلی داریم ما..

راستی در مورد قالبم هم بگم ..چون باید انریکویی میشد..اونجوری جلف بود..
ممنونم..
*************چشمان محزون*********************

جون داداش اینجا رو سیاسیش نکن برو جوابشو به خودش بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد