کتابخانه، جایی برای درس نخواندن... پشت کنکوری هم پشت کنکوریهای قدیم!

نظرات 4 + ارسال نظر
پردیس 1384/03/17 ساعت 01:32 http://version.blogsky.com

سلام...چطوری پشت کنکوری؟
ببین در مورد معین پرسیده بودی...یه مطلب گذاشتم توی وبلاگم...دوست داشتی بیا بخون...امیدوارم قانع بشی!
موفق باشی.

پردیس 1384/03/22 ساعت 19:47 http://version.blogsky.com

سلام....
اولا که نمی بخشمت به خاطر توهین به قورباغه های محلمون...
دوما که حالا باشه خوب....چرا برخورد بهت؟
سوما به دوستت بگو خیلی حرص و جوش نخوره ...براش خوب نیست...خوب؟بهش بگو بره به احمدی نژاد رای بده تا سوسک شه بره به دیوار...
فعلا!

فکر می کردم احمدی نژاد فقط آسفالت می کنه!

سلام دیوونه!!!خوبی!!!!ببین من دارم همه ی دیوونه هارو جمع می کنم!!!خواستی بیا تو دیوونه خونم ثبت نام کن!!!!!

شرایط ویژه تون چیه؟ واسه اونایی که کارشون از این حرفها گذشته تخفیف ویژه ندارین؟

سلام...چطوری؟..
معذرت از اینکه دیر بهت سر زدم...
با این نظریه ...موافقم..
جالب نوشتی..
راستی..منم دیوونما..آخه اگر نبودم
۱ـ انریکویی نمی شدم..
۲ـ نمیومدم که به تو سر بزنم..

خوش باشی
*******************چشمان محزون****************

خودم می دونستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد